Käyttäjien keskinäinen veikkaus- ja vedonlyöntiketju kaudelle 2015–2016

  • 158 303
  • 819

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pahalta näyttää mun kannalta.

Lopullinen tilanne

@Śmierć

David McIntyre 0+2=2 - Kristian Kuusela 5+10=15 - Mika Pyörälä 5+7=12
Juha Leimu 0+2=2 - Tommi Taimi 3+3=6

Yht. 13+24=37

Linjatuomari

Sebastian Aho 4+11=15 - Tomas Zaborsky 3+7=10 - Jukka Peltola 1+3=4
Jesse Virtanen 0+3=3 - Mikko Kalteva 2+4=6

Yht. 10+28=38

Jaa, mitenkäs päin helvettiä mä olin nuo aikaisemmat kokonaispisteet laskenut. Tulin tätä viestiä kirjoittamaan ihan siinä uskossa että hävisin kahdella pisteellä, mutta näköjään voitinkin pisteen erolla. Laittelen yksityisviestillä maksuohjeet.
 
H

Hidas_ja_kankea

Sain kaipaamani tilaisuuden aikaisemmin hävittyyn vetoon.

@Massimo 1897

Aho (15)-Mcintyre (2)-Lajunen (10)
Taimi (6)-Kalteva (6)
Yht: 39

Omani

Kuusela (15) -Ramstedt(18) -Pyörälä (12)
Niskala (2) -Luoma (6)
Yht: 53

Jatkossa voisi tehdä vastaavia vetoja 4-5 hengen ryhmänä. Nyt eri vedonlyöjillä kokoonpanot muistuttivat liian paljon toisiaan.
Voitonjako "The Winner takes it all"

Varausjärjestys 1-2-3-4-5/5-4-3-2-1 ... jne
 

Massimo 1897

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Sain kaipaamani tilaisuuden aikaisemmin hävittyyn vetoon.

@Massimo 1897

Aho (15)-Mcintyre (2)-Lajunen (10)
Taimi (6)-Kalteva (6)
Yht: 39

Omani

Kuusela (15) -Ramstedt(18) -Pyörälä (12)
Niskala (2) -Luoma (6)
Yht: 53

Jatkossa voisi tehdä vastaavia vetoja 4-5 hengen ryhmänä. Nyt eri vedonlyöjillä kokoonpanot muistuttivat liian paljon toisiaan.
Voitonjako "The Winner takes it all"

Varausjärjestys 1-2-3-4-5/5-4-3-2-1 ... jne


Jep samaa mieltä, enemmän jengiä vetoon ja vois varaa vaikka vuorotellen yksi kerrallaan, siten että aina seuraavalle kierokselle eri aloittaja.

Kiitos vielä vedosta, maksu tulee tilillesi tuota pikaa! Mukavaa kesää sinne!
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Lähteekö kukaan vetoon kauden parhaan puolustajan palkinnosta? Minä sanon tietenkin Yohann Auvitu. Veto vaikka väliltä 20-50 €. Joko ihan vain yhden kanssa tai sitten useamman, ei niin väliä.
 

viikst

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Washington Capitals
Lähteekö kukaan vetoon kauden parhaan puolustajan palkinnosta? Minä sanon tietenkin Yohann Auvitu. Veto vaikka väliltä 20-50 €. Joko ihan vain yhden kanssa tai sitten useamman, ei niin väliä.

50€ ja sanon, että Auvitu ei voita.

Vai meinasitko, että molemmat/jokainen valitsee oman hevosen?
Jos näin, niin voin lähteä mukaan 20€:lla ja sanon Mikko Kalteva.
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
50€ ja sanon, että Auvitu ei voita.

Vai meinasitko, että molemmat/jokainen valitsee oman hevosen?
Jos näin, niin voin lähteä mukaan 20€:lla ja sanon Mikko Kalteva.

Jäikin tarkentamatta että jokainen valitsee omansa. Eli Kaltevalla 20 e kiinni.
 

viikst

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Washington Capitals
@Red Label @viikst Otetaanko kimppa? Häviäjät maksaa voittajalle tuon 20e? Voisin hypätä Tallinderilla mukaan.

Edit: Koska nuo valitaan?

Käy oikein hyvin. Tallinderin ja Kaltevan välillä arvoin itse, mutta päädyin lopulta Kaltevaan.

Tällaista kimppaa juuri ajattelinkin! Ensi keskiviikkona taitaa tuo gaala olla? Korjatkaa jos olen väärässä.

Mielellään lisääkin porukkaa saa minunkin puolesta tulla mukaan, isompi potti on aina mukavampi voittaa ;)
Tuo keskiviikko on varmaan ainakin hyvin lähellä totuutta. Toukokuun alussa nuo yleensä on valittu.
 
Miksei? Ei ole missään löyty mitään takarajaa milloin vetoon saa osallistua ja kun veto ei ole vielä ratkennut, hyppään mukaan.
Hyppää vaan, mutta multa on turha odottaa rahaa. Vilpittömästi olin kolmenkimpassa enkä ole missään vaiheessa suostunut lisäpelaajiin.

Että nus nus vaan sullekin, jos tuolle linjalle lähdetään. Ihme rottailua.
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
@Ralph
@sinnepäinsä

Voin ottaa vaikka Ralphin kanssa side betin Taimi vs. Auvitu? Jos passaa.

E: En itseasissa muistanut että ehdokkaat julkistetaan Liigassakin etukäteen, jos olisin muistanut niin olisin toki laittanut vetoon osallistumisen takarajaksi ehdokkaiden nimeämisen hetken. My bad. Eli olen tältä osin nimimerkin sinnepäinsä kanssa samoilla linjoilla osallistumisen suhteen ehdokkaiden julkistamisen jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:

viikst

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Washington Capitals
Miksei? Ei ole missään löyty mitään takarajaa milloin vetoon saa osallistua ja kun veto ei ole vielä ratkennut, hyppään mukaan.

Onhan tuo vähän sama asia kun veikkaisi MM-kisoissa maailmanmestaria vasta finaaliparin olessa selvillä, kun muut on veikannut ennen kisoja.
Toki Red Labelille vedon maksan jos Auvitu voittaa, mutta Leimun tai Taimen voittaessa veto ilmeisesti raukeaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös