Käytkö solariumissa?

  • 2 048
  • 10

Käytkö solariumissa?

  • En todellakaan enkä ole menossakaan

    Ääniä: 87 78,4%
  • Kyllä olen käynyt ja menen jatkossakin

    Ääniä: 6 5,4%
  • Kerran kävin ja en tiedä menenkö toiste

    Ääniä: 7 6,3%
  • Saatan joskus mennä

    Ääniä: 11 9,9%

  • Äänestäjiä
    111

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Niin, käykö jatkoajan porukka kärventämässä itseään lamppujen alla hankkimassa itselleen kiillotusrusketusta?

Itse olen pitänyt solariumia aina kovin vastenmielisenä paikkana ja näyttääpähän se kovin epäterveellistäkin olevan. Muutenkaan en ole mikään hirveä auringonpalvoja muuta kuin Kanarialla eli euroopan Turussa, jolloin tulee vähän siellä rannalla maattua.

Tuttavapiirissäni ja kavereiden kesken solarium tuntuu olevan jokin hittituote tällä hetkellä ja minun mielikuvani paikasta on se, että siellä käy ainoastaan a) karskit bodarit hakemassa tummuutta lihoihinsa ennen lavalle esiintymistä b) Pintaliito anskut ja sussut jne ihkut.

Tältä pohjalta ajattelin avata tänne ketjun.

Värikästä keskustelua! Mukahauskuttelu sallittua.
 

scholl

Jäsen
Joskus vuonna 85 tuli ostettua sellainen puolisolarium. Eli laite, joka oli jalkojen varassa pystyssä ja jos meni makoilemaan niin sen pystyi sitten kääntämään niin, että ruskettui. Muutamia kertoja tuli käytettyä, mutta se oli aika tylsää maata joku 10-15 minuuttia ne urpot lasit päässä. Sen jälkeen en ole käyttänyt. Varsinaisissa solariumputiikeissa en ole koskaan vieraillut.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Vaihtoehto 1. En, enkä ole menossakaan. Rusketuksen saa luonnollista tietä, sieltä missä on kesä. Sinivalkoisinsiivin kesään, talvellakin.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Enpä ole kyllä koskaan käynyt ja en jaksa uskoa että olisin tulevaisuudessakaan menossa. En oikein ymmärrä että miksi ihmisen pitäisi yleensäkään olla erityisen ruskea. Kyllä sellaisen terveen ja luonnollisen näköisen rusketuksen saa helpommin ja mukavamminkin - menemällä ulos! Huomattavasti fiksumpaa kuin jossain lampun alla pötköttäminen. Talvella tuota rusketusta ei tietenkään hirveästi pääse täällä Suomen ilmastossa luonnollisesti tulemaan mutta toisaalta kun kaikkien pitää joka tapauksessa pukeutua kuin Michelin-miehet niin minkä takia käristämään ihoaan ruskeaksi turhan takia?
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Olen muutamaan otteeseen käynyt, kun tiedossa on ollut reissua todella kuumiin paikkoihin keskellä kylmintä talvea. Esmes Meksikossa nahka kärähtää minuuteissa, jos ei ole yhtään pohjaväriä alla, eikä niiden rasvojenkaan kanssa aina jaksaisi lutrata.

Useampaan vuoteen en ole käynyt, kun ei ole ollut tarvetta, mutta menen varmasti taas joskus, jos on pätevä tai "pätevä" syy.
 

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
Liika UV on vaaraalista, eli vaihtoehto 1. Ulkonakin olen joskus onnistunut nahkani polttamaan, ei todallakaan kiinnosta tehdä sitä tarkoituksella sisätiloissa, tai jopa maksaa siitä.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eipä ole ikinä tullut käytyä solariumissa. Ulkonakin saa rusketuksen, jos sellaisen haluaa.

Solariumissa kävijät lienevät muskelihomoja tai vetyperoksidiblondeja=).
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
En ole käynyt, mutta voisin kyllä mennä. Tosin ilmaisfläbärin voisin ottaa.
Hyvän rusketuksen sain kyllä mökilläkin viime viikonloppuna, että noin..
 

Hirvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
En ole käynyt koskaan enkä varmasti ole koskaan menossakaan sillä Johanna Tukiainen on loistava esimerkki siitä minkä näköiseksi ihminen tulee solariumissa. En todellakaan halua olla kuin Tuksu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös