Aina kun aurinko paistaa.. ulkona... perseitä jne..
Lasit myös jäävät päähän joskus sisään mentäessä. Se ei ole elvistelyä, vaan tottumusta lasien pitämisestä.
Viestin lähetti teemu73
Itseäni ainakin ärsyttää suunnattomasti sellainen tapa, että niiden kanssa mennään joka paikkaan ja sitten sisätiloissa nostetaan otsalle ym.
Mitä ihmettelemistä siiinä on jos jollain on lasit sisällä päässä ? Kun on ajatuksissa, ei niitä aina edes huomaa enää. Itse tapaan nostaa lasit otsalle, siitä yksinkertaisesta syystä, että siellä ne ovat hyvin tallessa, tai sitten ei. Olen myös monta kertaa etsinyt laseja, kiroillut ja paiskinut tavaroita kunnes huomaan että lasini ovat otsalla.
Lähdin alkukeväänä ajelemaan Ilmajoelta Turkuun autolla. Heitin lasit nenälle ja matka alkoi. 290 km siinä köröttelin pysähtymättä, kunnes Turussa liikennevaloissa viereeni pysähtyi varsin kaunis neitokainen. Hämmästyin ja kummastuin, tyttöhän katseli minua kovin ihmettelevästi ja kiinnostuneen näköisesti. Valot vaihtuivat ja tyttö kääntyi oikealle, minä jatkoin suoraa..
Mitähän tyttö katseli ?? Turussa kun ei ole tapana katsella ihmisten päälle niin suoraa, päinvastoin. Nokka pystyy ja eteenpäin...
Selvisihän tuokin sitten.. lasistani oli toinen linssi pudonnut takin povarin pohjalle... mahdoin olla melkoisen dorkan näköinen yhdellä linssillä....
Eikä hävettänyt.. sentään vajaa 4 tuntia lasit päässä, enkä huomannut linssin puuttumista.. sattuuhan sitä.
K