Kävelimme rantatietä. Written by: Jatkoajan porukat

• 758
  • 7

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Eli homman nimi on se että meikäläinen aloittaa tarinan ja jokainen kynnelle kerkiävä tekee oman osuutensa josta lopussa kootaan tarina. Idiksen tähän sain eräältä kansainväliseltä keskusteluforumilta jossa tällainen ketju sai miltei hirmuisen suosion.

Kävelin rannalla. Aurinko paistaa ja naiset kirmaavat bikineissä ympärilläni. Onpa mukavaa olla jääkiekkoilija näinä päivinä. Kausi meni suhteellisen hyvin, vaikka joukkueeni Parantolan kisaveikot tipahtikin pääsarjan play-offseista. Mukavaa olla sinkku ja naisten ihannoima. Oho sieltähän tuleekin joukkuekaverini Börje Kustasson. Mitäs bökä?

-No mitäs tässä. Aurinko paistaa ja linnut laulaa.
-samaahan minäkin itselleni toitotin.

Ootko treenaillut? kysyy börje. En tietenkään ole treenannut muuta kuin kaljan kittausta, mutta enhän mä voi sille mennä tommosia sanomaan. No tottakai. Puntilla ollu joka päivä, sanoin hänelle...

Kun kirjoitatte, niin varatkaa ensin oma paikkanne, jotta ei synny päällekkäisiä. Eli vastaa viestiin ja kirjoita että varattu, jolloin kukaan ei voi kirjoittaa ketjuun ennen kuin oma versiosi on valmis.

EDIT: toivottavasti tästä saatais kans jonkun tyyppinen menestyjä. Kaikkea pitää kokeilla...

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
HEP!

Varattu!

Ja EDITillä tarina jatkuu:

- Jaska hei! Älä valehtele! Ei näy sitä sikspäkkiä mikä oli vielä sarjan lopussa!
- No niin no..onhan tässä tullut hiukan lomailtua. Niin, rantaelämä ja lähibaarin terassi oli tulleet tänä kesäkuuna todella tutuiksi. - Ei mua kyl oikein huvita tää..ei kehtais painaa niska limassa ja tippua sen takia kun se prkeleen kääpiö ei saa niitä rotaflyereitä kiinni! Oon kaikkeni tehny ja sitten yhen hooverin takia tiputaan!

Böke kurtisti hiukan kulmiaan ja kysyi: - Et sä aio sit jatkaa enää meidän kanssa?

- En oo varma, oishan mul vielä soppari ens kaudeks mut...

Viimeksi muokattu:

Tenho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
varaan!
ja jatkuu..

... en mä tiedä. Tää kaupunki ei oikein sovi mulle.
- No miten niin? Ainahan sä oot täällä viihtynyt!
- No mut kun Suolenmutkan Torspot, tiiäthän sä sen niitten koutsin Raimo "KH" Jortikka, niin se tosiaan heitti mulle kunnon sopparia, ja NHL-mahdollisuudella tietenkin, jos mut nyt draftattaisiin...

-Jätkä Jumalauta! Aiotko sinä hypätä pahimman kilpakumppanin paattiin? Saakeli! Börje kivahti.
Menin hiljaiseksi, Börjen raivoaminen pisti mietityttämään.... olinko tekemässä elämäni pahinta munausta, olisiko minulla enää faneja ja kuinka ihmeessä Börjeltä aina lensi noin paljon kuolaa, kun hän puhui.

...areena on seuraavan...

Viimeksi muokattu:

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Muutenkin Börjen koko olemus oli alkanut kauden aikana etomaan; mies luuli olevansa joku jääkiekkokenttien don juan, vaikka todellisuudessa finninaamainen absolutisti-pakin maine naisten keskuudessa oli kehnonlainen. "Perhanan imbesilli terveysintoilija", sadattelin mielessäni. Ääneen tuli sanoneeksi Börjelle: "Kyllä se raha kelpais sullekin, jos vain tarjoajia olisi. Opettele syömään niinku muutki ihmiset; ei se luistin pelkällä porkkanalla kulje!"

Viimeksi muokattu:

Hevosmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Minä, minä, minä... eihän kukaan ollut jonossa?

"Porkkanasta tulikin mieleeni", Böka kierteli, "olin tossa alkukesästä lomareissulla Kahden järven kaupungissa ja osui sitte baarissa samaan pöytään joku vanha kiekkoäijä, jonka kanssa tuli otettua parit ja puhuttua kiekosta enemmän ja vähemmän. Valomerkin jälkeen oltiin jo niin hyvää pataa, että tää äijä lupaili mulle, että voisin päästä pelaamaan heille."

"Meinaaks et vaihtasit pääsarjasta alemmalle tasolle?" Itsekseni mietin, että ehkä se olisi Börjen taidoilla paras ratkaisu kaikille osapuolille.

"Eikä mitä ku pääsarjaan! Tää äijä sano, et niillon valmentajana semmonen guru, et ihme olis jos en parissa vuodessa koukkis jo maajoukkueessa. Hitto, vähän mua jännittää et mahtuisinks mä muka KaksoisPorkkanan Kuokkijoihin, aattele!"

"KaksoisPorkkanaan!" Hymyni oli aito kuin toisella perintöprinsessalla. "Oishan se... oishan se... aika paukku. Eipä sullekaan sitte toi kotikaupungin joukkue paljoakaan merkannu."

"Täh, Jaska mitäs sä ny..."
"Mun tarttee ny mennä, kato tosi pelimiehet ne treenaa kesälläkin. Moi!"
Pitikin jättää se puhelin kotiin. Nyt täytyy saada se managerin retku kiinni ja äkkiä. Hitto, pitääkö sitä viikkotolkulla olla näin helvetin kuumakin.

:cool: Peace!

tarina jatkukoon...

The Rock

Jäsen
Jatkuu.....

Kävellessäni kotiin mietin Börjen sanoja ja mieleeni tuli että, jos Börje pääsee KaksoisPorkkanoihin niin kyllä mäkin, Perkele! KaksoisPorkkanat voittivat viime kaudella mestaruuden pitkälti joukkueen kapteenin Olli Ojanteen ansiosta joka, kaiken lisäksi sattuu olemaan idolini nuoruusvuosilta.

Aivan huomaamatta juoksin loppumatkan kotiin ja sisälle päästyäni nappasin kännykkäni ja soitin siltä istumalta agentilleni, Kellu Vetolalle.

- Kellu.

- No terve, täs on Jaska.

- No hei sun heiluvilles, mitäs sä?

- Aattelin että, sun pitää hommata mut pelaamaan ens kaudeks KaksoisPorkkanoihin ku Börjekin on sinne menossa! Hä?

- Mikä ettei, mä tunnenkin niitten valmentajan Mako Kakkosen entuudestaan ku se sattuu olemaan mun vanha ketjukaveri Torin Pässien ajoilta. Voisin kysyy et haluisko ne sut ens kaudeks niille, ok?

- Hienoa! Ja sano niille et mä en oo mikään halpa mies.

Seuraava saa jatkaa......... ;)

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Lähdin pois rannalta. Kaupungilla on aivan hirveän kuuma. Otan paidan pois päältä. Yhtäkkiä vastaani kävelee kaunis nainen. Hän koskettaa hellästi sixpäckkiäni ja käännyn. Kysyn häneltä haluutko heti?

Joo,hän sanoo
Mennään mun luo mä sanon hänelle. Okei. käveltiin kämpille ja saan oven auki. päästän hänet sisälle ja pistän oven kiinni. hän ottaa paidan pois päältä. (mun ei tarvi kun olen sen jo ottanut aikaisemmin) hän ottaa housut pois päältä ja minä otan shortsit jalasta.

Jatkakaa...

Jukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Samalla huomaan, että "naisella" onkin jotain kovin tuttua jalkavälissä. Patukkahan se siellä ja vielä suurempi kuin omani. Mietin hetken ja teen ratkaisuni...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy