Käveletkö koskaan käsikädessä?

  • 7 530
  • 66

Käveletkö käsikädessä?

  • En koskaan

    Ääniä: 28 12,7%
  • Pitkin hampain

    Ääniä: 35 15,8%
  • Tottakai

    Ääniä: 132 59,7%
  • >3 promillessa ehkä, en muista

    Ääniä: 26 11,8%

  • Äänestäjiä
    221

scholl

Jäsen
Käsikädessäkävelyhän on lähestulkoon pahinta hinttitouhua, mitä voi vain ajatella. On huolestuttavaa havaita nykyään vässykkämiehissä se trendi, että kuten lehdissä luki niin suostuvat menemään naisen valitsemaan ravintolaan (nainen valitsee kuulemma useimmille miehille aina paikan) syömään naismaisia ruokia ja kaikenlisäksi nykyään näkee jo vässyköitä kävelemässä naisen kanssa käsi kädessä.

Siis naisillehan tuo käsikädessämeininki on jonkinlaista meille miehille tuntematonta fiilistelyä. Heitähän näkee käsikädessä keskenäänkin. Scholl nuorena jotain n. 25v miehenä oli kiinnostunut yhdestä naisesta, mutta kiinnostus karisi, kun scholl näki naisen kadulla käsikädessä toisen naisen kanssa. Lesboilu masensi aika pahasti. Nykyään se on vielä yleisempää. Lähes jokainen nainen näkyy joskus jonkun ystävättärensä kanssa käsikädessä. Vastenmielistä, eikö totta.

Mutta sitten itse asiaan. On ymmärrettävää, että pienenä lapsena joutuu kävelemään äitinsä kanssa ihan itse kukin käsi kädessä, ettei katoa ihmisvilinään, mutta aikuinen mies. Miksi pitäisi lontustella käsi kädessä. Onneksi useimmat naiset eivät pyri schollin kanssa käsikäteen, mutta jos sellainen tilanne tulee eteen niin on kyllä hankala perustella ymmärrettävästi, miksei lähde siihen juttuun. Miehille pitäisi olla tuon tyylisiin tilanteisiin valmiit repliikit. Scholl on toistaiseksi kyllä onnistunut hyvin, eikä ole ainakaan alle kolmessa promillessa koskaan lähtenyt käsikäteen. Tai ei siis muista lähteneensä ja se vaatii vähintään 3 promilleä, että unohtaa.

Miksi jotkut miehet suostuvat tuohon käsikäteen juoneen? Masentaako se käsikädessä meininki joka askeleella vai onko pelkkä järkyttävän kova vitutus päällä? Ja ennen kaikkea ovatko jatkoaikalaiset todellakin suostuneet käsikädessä meininkiin vai osaavatko edelleenkin kävellä ihan itsekin ilman mitään suurempaa tukea?
 

Lust4life

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kävelen usein rouvani kanssa käsi kädessä. Tekeekö, se minusta hinttimäisen, en tiedä. Ei ole kukaan koskaan päin naamaa sanonut.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Olen kävellyt ja tulen vastakin kävelemään käsikädessä enkä näe touhussa lainkaan hinttarimaisia piirteitä.

vlad.
 

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No, kyllä seurustellessa toisinaan tulee niin tehtyä, mutta "pitkin hampain". Ei siitä mitenkään kovin miehekäs olo tule, itse ainakin kähmisin senkin ajan mielummin vaikka neidon pakaroita.

No joo, vakavasti ottaen, en ole kovin tunteita näyttävä ihminen, joten ehkä käsikkäin kävely ei ole ihan minun juttuni. Hinttimäistä siitä ei saa mitenkään, ellei sitten kävele miehen kanssa.
 

scholl

Jäsen
Kuvernööri kirjoitti:
No joo, vakavasti ottaen, en ole kovin tunteita näyttävä ihminen, joten ehkä käsikkäin kävely ei ole ihan minun juttuni.

Kerropa uteliaalle, että mitä tunteidennäyttämistä käsikädessä kävelyssä on?
Sehän on vain kävelyä, josta sinulta on viety oma rytmi ja vapaus sekä tila pois.
 

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No, kyllähän siinä julkisesti näytetään muille, että meidän välillä on tunteita. Ja itseäni sellainen ei kauheasti nappaa. Sellaista turhaa, tavan vuoksi tehtävää toimintaa. Ja onhan se niin, että jos otat naisen kädestä kiinni, niin kyllä se yleensä katsoo silmiin ja hymyilee sinulle. Kyllä siinä osoitetaan sanattomasti fiiliksiä.
 

scholl

Jäsen
Kuvernööri kirjoitti:
No, kyllähän siinä julkisesti näytetään muille, että meidän välillä on tunteita.

No mun ei tarvitse julkisesti esittää yhtään mitään, koska mun yksityiselämäni on yksityiselämää, joka ei kuulu muille. Tuohan käsikädessä kävelyn ideahan on kuin ravintoloiden mainosjono?
 

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
scholl kirjoitti:
Siis naisillehan tuo käsikädessämeininki on jonkinlaista meille miehille tuntematonta fiilistelyä. Heitähän näkee käsikädessä keskenäänkin. Scholl nuorena jotain n. 25v miehenä oli kiinnostunut yhdestä naisesta, mutta kiinnostus karisi, kun scholl näki naisen kadulla käsikädessä toisen naisen kanssa. Lesboilu masensi aika pahasti. Nykyään se on vielä yleisempää. Lähes jokainen nainen näkyy joskus jonkun ystävättärensä kanssa käsikädessä. Vastenmielistä, eikö totta.

Ei totta. Lesboilua tai ei, kyllä minä katson mielelläni.
Itse pyrin ylipäätään välttämään tuota kävelyä, ja jos joskus jonkun emännän kanssa kävelee, harvemmin tulee kädessä roikuttua. Jos tahti on hidas, ja kulkeminen on lähinnä hengailua esim. jossain tapahtumassa, saatan sopivan vastapuolen kanssa jopa mennä ihan iholle -> tyttö kainaloon.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Tytön kanssa kyllä. Vaikkei edes seurustelisi virallisesti, on sen petikumppanin kanssa upeaa olla iholla koko ajan...ja raflassa lääpiä pöydän alla. Lemmiskely avoimeksi!
 

scholl

Jäsen
Golden AWe kirjoitti:
Tytön kanssa kyllä. Vaikkei edes seurustelisi virallisesti, on sen petikumppanin kanssa upeaa olla iholla koko ajan

En tarkoittanut iholla olemista, vaan sellainen tilanne, missä ote on vain kädestä, siis sormenpäiden ja ranteiden välinen alue koskettaa.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
scholl kirjoitti:
En tarkoittanut iholla olemista, vaan sellainen tilanne, missä ote on vain kädestä, siis sormenpäiden ja ranteiden välinen alue koskettaa.

Niin niin, tarkoitan että tuo kadulla käsi kädessä käveleminen on osa sitä "ihollaolo"-kokonaisuutta.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kun seurustelin, niin käveltiin käsi kädessä melkeinpä aina. Se oli mukavaa ja lisäksi myös oma keksintöni, ts. minä aloitin sen. Mielestäni se on kiintymyksen ja turvallisuuden merkki ja noh, onhan siinä myös kyse siitä, että kaksi ihmistä on yhdessä ja jonkinlaisessa liitossa... ehkä sillä haluaa tavallaan ilmentää ympäristölle että kyseessä on nimenomaan pari. Kädestä pitäminen on myös luottamusta.

Hemmetin hieno juttu ja jos se tekee minut hintiksi, että kuljen naisen kanssa käsi kädessä, niin sitten olen.
 

scholl

Jäsen
Golden AWe kirjoitti:
Niin niin, tarkoitan että tuo kadulla käsi kädessä käveleminen on osa sitä "ihollaolo"-kokonaisuutta.

Kuulostaa kyllä sairaalta.
No itse en ole sitten ollut vielä iholla.
 

Lust4life

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Arabimiehet muuten kulkee usein käsi kädessä, hyvät ystävät, veljekset ja vaikka isä ja poika. Kuuluu siihen kulttuuriin.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kävelen avovaimon kanssa käytännössä aina käsi kädessä ja tulen kävelemään jatkossakin. Kaiken lisäksi suutelen avovaimoa säännöllisin väliajoin ulkomaailmassa. Meikäläinen vaan on niin perkeleen ylpeä omasta kumppanista, että haluan näyttää muille kyseisen naisen olevan onnellisesti varattu.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
vision kirjoitti:
Meikäläinen vaan on niin perkeleen ylpeä omasta kumppanista, että haluan näyttää muille kyseisen naisen olevan onnellisesti varattu.
Kyllä ja se kannattaakin! Nimittäin ihmisen tulisi ymmärtää onnensa silloin kun hänellä on se ja nauttia siitä kaikella tavoin. Hyvin hyvin moni tajuaa vasta ihan liian myöhään, miten onnekas olikaan...
 

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tottakai, kävelen aina käsikädessä kun tilanne sitä vaatii tai edellyttää. Aika sööttiä mun mielestä. (jos tähän sen hymiön vielä saisi niin laittaisin)
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Tottakai kavelen vaimoni kanssa kasi kadessa aina kun se on mahdollista. Siihen ei liity mitaan "tahdon nayttaa, etta han on varattu" -leikkia, vaan yksinkertaisesti siksi, etta rakastan hanta. Myos pelatessamme golfia yhdessa, kasi kadessa kentalla kulkeminen kuuluu rundiin mukaan.

Pari kertaa olen nyt nahnyt (tanaan viimeksi) yhdella golf-klubilla, kun eittamatta reilusti yli 80-vuotias korealais(?)pariskunta on aamukavelylla (tanaan klo 7am). Ja aina kasi kadessa. Sita katsellessa herkistyy tallanen isompikin mies... Lyhyet askeleet, hieman vaappuen... Niin ne aina etenee sinne kummun taakse...
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
scholl kirjoitti:
Käsikädessäkävelyhän on lähestulkoon pahinta hinttitouhua, mitä voi vain ajatella. On huolestuttavaa havaita nykyään vässykkämiehissä se trendi, että kuten lehdissä luki niin suostuvat menemään naisen valitsemaan ravintolaan (nainen valitsee kuulemma useimmille miehille aina paikan) syömään naismaisia ruokia ja kaikenlisäksi nykyään näkee jo vässyköitä kävelemässä naisen kanssa käsi kädessä.
Ohhoh. En olisi ikinä uskonut, että kenenkään heterous ja miehisyys voi olla tosiaankin noinkin pienestä kiinni. Jos mulla ei ole kävellessä kiire mihinkään, niin kyllä välillä on mukavaa kävellä naisen kanssa käsi kädessä. Yleensä tosin ravintolaan, jonka minä valitsen tai vuorotellen jommalle kummalle mieluisampaan, jos toinen pitää toisen safkoista enemmän. Ja joka kerta on itse osattu omat safkat valita, ei niin vitun seniiliä meininkiä ole vielä ilmaantunut.

scholl kirjoitti:
Siis naisillehan tuo käsikädessämeininki on jonkinlaista meille miehille tuntematonta fiilistelyä. Heitähän näkee käsikädessä keskenäänkin. Scholl nuorena jotain n. 25v miehenä oli kiinnostunut yhdestä naisesta, mutta kiinnostus karisi, kun scholl näki naisen kadulla käsikädessä toisen naisen kanssa. Lesboilu masensi aika pahasti. Nykyään se on vielä yleisempää. Lähes jokainen nainen näkyy joskus jonkun ystävättärensä kanssa käsikädessä. Vastenmielistä, eikö totta.
Ei, kun ainakin musta lesboilu on ihan vitun jees.

Ei siis sellaiseen teinipoikamaiseen lääh lääh-tyyliin, vaan musta on ihan vitun siistiä, jos joku löytää itselleen mieluisan kumppanin, oli sitten mitä sukupuolta tahansa. Ymmärrän hyvin, että naisen kanssa on mieluisaa olla. En ylipäätään ymmärrä, miksi kukaan haluaa olla miehen kanssa, naiset on niin viehkoja, että niiden kanssa sitä mielummin pelailee.

No joo, tää oli taas näitä perusprovoketjuja.
 

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Aina silloin tällöin kävellään käsi kädessä vaimon kanssa, edelleen. Ja ne joiden mielestä se on hinttailua niin, ride on the big one.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Joo, kovasti on termit sekaisin, jos naisen kanssa kasi kadessa kavely on hinttailua...

Miten silloin harrastetaan seksia partnerin kanssa, jos kasi kadessa kavelykin on etovaa fiilistelya? Ai niin, oon kuullu exilta, etta niitten ex:t diggas kun vedettiin pimeessa hurjana backenista kun nuori hirvi. Oli kuulemma ollu "ihan vidun siistii"... ;-)

Perjantai-illan provoon mukaan vaan...
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Just kävelin metsässä pojan kanssa käsikädessä, kun se välttämättä halusi pitkästä reissusta väsyneenä. Jos toi on sitten hinttitouhua, niin miksihän mulla on poika?
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
scholl kirjoitti:
Miksi jotkut miehet suostuvat tuohon käsikäteen juoneen?

Pikemminkin kysymys kuuluu niin, että miksi ei? Aika heikolla pohjalla täytyy olla miehen itsetunto, jos selkäranka murenee siitä, että kävelee käsikädessä tyttöystävän kanssa.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
1Timer kirjoitti:
Tottakai kavelen vaimoni kanssa kasi kadessa aina kun se on mahdollista. Siihen ei liity mitaan "tahdon nayttaa, etta han on varattu" -leikkia, vaan yksinkertaisesti siksi, etta rakastan hanta. Myos pelatessamme golfia yhdessa, kasi kadessa kentalla kulkeminen kuuluu rundiin mukaan.

Pari kertaa olen nyt nahnyt (tanaan viimeksi) yhdella golf-klubilla, kun eittamatta reilusti yli 80-vuotias korealais(?)pariskunta on aamukavelylla (tanaan klo 7am). Ja aina kasi kadessa. Sita katsellessa herkistyy tallanen isompikin mies... Lyhyet askeleet, hieman vaappuen... Niin ne aina etenee sinne kummun taakse...

Juurikin näin!

Miksi ei voisi kulkea käsi kädessä; liittyykö siihen kiinnijäämisen ja sen kautta miehisyyden menettämisen pelko, jos vaikka kaverit sattuis näkemään?

Itse kuljen mielelläni avovaimoni kanssa käsi kädessä, Visionin sanoin ylpeänä hänestä ja siksi, että rakastan häntä.

Ja mikäli sattuu näkemään noita 1Timerin mainitsemia ei-niin nuoria pareja, niin totta, kyllähän siinä hymy nousee kasvoille ja tulee hyvä mieli.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Lust4life kirjoitti:
Kävelen usein rouvani kanssa käsi kädessä. Tekeekö, se minusta hinttimäisen, en tiedä. Ei ole kukaan koskaan päin naamaa sanonut.

Jos mies kävelee naisen kanssa, niin ei kai se hinttimäistä voisi olla...? Ehe. Enivei; totta kai sen verta tarttee herkkyyttä ja romantiqueta asennetta löytyä miehestä, että käpälä käpälässä mennään. Hienoahan se on ilmineerata muillekin, että nainen tässä on meikäpojan!! :p
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös