heskey #11
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Flyers, NyR 95-99
Löytyykö täältä viisailta poppamiehiltä tietoa Miika Koiviston tilanteesta?
Mielestäni Koiviston pelaaminen pudotuspeleissä on todennäköistä. Koivistoa ei ole operoitu ja hän pystyy kävelemään. Tämä ei tietenkään poista sitä mahdollisuutta, etteikö jotain olisi rikki. Vaikuttaa kuitenkin siltä, että mahdollinen operaatio tullaan tekemään vasta kauden jälkeen ja Koivisto pyritään saamaan pelikuntoiseksi mahdollisimman pian.Löytyykö täältä viisailta poppamiehiltä tietoa Miika Koiviston tilanteesta?
Koivisto mukana harjoituksissa!!
Kärpille hyviä uutisia välierien alla – ykköspakki Koivisto mukana harjoituksissa | Jääkiekko | Kaleva.fi
Onnelan näkemys twitteristä.Samaa tulin naputtelemaan, sattuiko kukaan paikalle harjoituksiin ja jos sattui niin miltä Koiviston liike näytti?
Toivottavasti pystyy huomenna pelaamaan.
Junttila lienee pelasi Ässät-sarjankin jonkinlaisen vaivan kanssa, sen verran heikkoa miehen luistelu oli. Harmi kyllä jos paikat on niin paskana ettei pysty edes pelaamaan. Koiviston paluu on kyllä hieno asia, etenkin ylivoimissa ylivoimainen kapellimestari viivalle.
Koivisto ottanut paikkansa 1yv:stä?Tuota Kalevan juttua on päivitetty 12:11 ja lisätty Koiviston kommentti:
– Pelaan, jos mahdun kokoonpanoon. Jalassa ei tunnu enää mitään, Koivisto heitti poistuessaan jäältä koppiin.
Todella hienoa, että Koivosto on taas kunnossa. Harmi jos Junttilalla on vammaa ja jos julle ei pysty pelaamaan niin Vesalainen tilalle ykköseen.
E: Onnelan mukaan Vesalaistakaan ei näy jäällä ja Anttila kakkos yv:ssä.
E2: Junttila sekä Vesalainen palasivat jäälle ja molemmat pelaavat huomenna. Onnelan twitteristä.
Heshka pelasi Kärppien ykkösylivoimassa jo ennen Koiviston loukkaantumista. Runkosarjan loppupuolella tehtiin tuo vaihdos. Tuskin vaihdetaan takaisin, tai en minä tiedä. Onko joku käynyt katsomassa harjoituksia?Koivisto ottanut paikkansa 1yv:stä?
Kiitos tiedosta!Heshka pelasi Kärppien ykkösylivoimassa jo ennen Koiviston loukkaantumista. Runkosarjan loppupuolella tehtiin tuo vaihdos. Tuskin vaihdetaan takaisin, tai en minä tiedä. Onko joku käynyt katsomassa harjoituksia?
Mahtavaa, jos Kärpät todella pääsee aloittamaan välierät Niemelää ja Mäkelää vaille terveellä kokoonpanolla.
Tuskinpa vain Junttilalla mitään kummoista on ollut tai on. Pelasi kuitenkin Ruohomaan kanssa yli 20 minuuttia ottelua kohden. Seuraavalla hyökkääjällä peliaika jäi alle 17 minuutin. Ei raihnainen kellota tuollaista peliaikaa.Junttila lienee pelasi Ässät-sarjankin jonkinlaisen vaivan kanssa, sen verran heikkoa miehen luistelu oli. Harmi kyllä jos paikat on niin paskana ettei pysty edes pelaamaan.
En ole treenejä käynyt katsomassa, joten en varmaksi osaa sanoa. Ennen kuvauksiin menoa Miska oli sitä mieltä, ettei mitään vakavaa ole käynyt. Kuvauksien jälkeen seura ilmoitti statuksesi day-by-day. Uskon, että pelaa. Toki, jos Manner katsoo, ettei mahdu kokoonpanoon niin sitten ei tietenkään pelaa.Onko Miska kunnossa?
Minua pelottaa tai paremminkin epäilyttää, että Åsten ja Tyrväinen ajelee Koiviston polvea edestä, takaa ja sivulta 60min joka pelissä.
Minua pelottaa tai paremminkin epäilyttää, että Åsten ja Tyrväinen ajelee Koiviston polvea edestä, takaa ja sivulta 60min joka pelissä.
Jos olisin ilkeä, niin voisin nimittää näitä kavereita Assteniksi ja Kyrväiseksi, mutta kun en ole.
Mamba kertoi, että voisi kertoa Ruohomaan tilanteesta jo jotain, mutta hänellä ei ole lupaa kertoa.
En tiedä ylitulkitsenko tuota Mamban sanomista, mutta kuulostaa siltä, että jotain olkapään seutuvilla on nyt rikki ja siihen malliin, että pelit ei ihan heti jatku....
Mun mielestä Mamba huusi jossain vaiheessa toisen erän lopulla tuomareille että " v***u kausi ohi"... olkapäähän näytti tosiaan sattuvan, eikä siitä ainakaan tähän sarjaan toivu millään.