Kärppien raapaisemat – kannattajien tarinat

  • 5 535
  • 15

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Käymme Jatkoaika.comissa paljon keskustelua asiasta ja asian vierestä. Vaikka keskustelu tapahtuu anonyymisti nimimerkin takaa, minusta tuntuu, että monet ovat tulleet tutuiksi toisilleen. Tunnemme toisemme nimimerkkeinä, niin hyvässä kuin pahassa.

Tämän ketjun ajatuksena on avata nimimerkkien taustaa. Ehkäpä vielä syventää nimimerkkien välisiä suhteita ja luoda yhteisöllisyyttä. Millainen on polkusi Kärppien kannattajana? Mitä Kärpät sinulle merkitsee? Miten kannattajuus näkyy elämässäsi?

Minä pohdin kesällä kovasti omaa polkuani. Nuo rehelliset ajatukset haluan jakaa teidän kanssa tässä ketjussa. Toivottavasti myös mahdollisimman moni muu nimimerkki avautuu jakamaan oman tarinansa. Innolla odotan pääseväni lukemaan eri nimimerkkien tarinoita.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
McTorso – onnellinen mies

Olen oululainen opettaja ja Kärppien pitkäaikainen kannattaja. Olen taivaltanut yhdessä Kärppien kanssa jo 25 vuotta. Ilman syvää yhteyttä ei noin pitkä matka ole mahdollinen. Ei siis liene väärin sanoa, että kyseessä on rakkaussuhde. En kuitenkaan ole imenyt seurarakkautta äidinmaidosta, kuten monet intohimoiset kannattajat. Minulle Kärppien kannattaminen ei ole sukurasite. Rakkauteni tähän pohjoissuomalaiseen jääkiekkoseuraan ei myöskään ole syttynyt ensisilmäyksellä. Rakkauteni Kärppiä kohtaan on kasvanut pikkuhiljaa matkamme edetessä.