Melko sama kumpi Kärpillä maalissa. Kumpikaan ei esitä mitään god mode peliä ja selän taa menee tasaiseen myös kiinniotettavia.
Minusta Karhunen on pelannut hyvin myös kärkijoukkueita vastaan, pl. ehkä viimeisin Ilves -matsi.Melko sama kumpi Kärpillä maalissa. Kumpikaan ei esitä mitään god mode peliä ja selän taa menee tasaiseen myös kiinniotettavia.
Nolla tehtyä maalia, nippu tuhlattuja avopaikkoja, nippu ylivoimahyökkäyksiä vastustajalle, ja välillä HIFK-pelaajia ihan vapaana maalin edessä sutimassa.Joko keskustellaan orastavasta maalivahtiongelmasta?
Jossei tuolla hoksata pikkuhiljaa nakata Kille ykköseen, ei voi odottaa_mitään_Noh, nyt sitten toivotaan sitä Havun Kärppien tason nostoa kolmanteen, kerta tuo ei ollut maali.
Kuulemma se on Havun povitaskussa. Toisaalta voiko sitä omaa povitaskua kaivaa Peltosen povitaskussa? Kysyn ma.Jossei tuolla hoksata pikkuhiljaa nakata Kille ykköseen, ei voi odottaa_mitään_
Ei yhdenkään kannattajan pitäisi katsoa näitä Nordiksen matseja.Taattua Nordislaatua Kärpiltä. Ainoa toivo lienee siinä, että minulta jää kolmas erä näkemättä. Tuntuvat pelaavan voitokkaasti, kun minä en ole katsomassa.
Ei saatana lisää, lipunki menin ostamaan joja lisää paskaa housuun huomenna.
Mylin imuri lienee päällä vain saunailloissa. Oli ehdoton vaatimus myös UTJ-rekryssä.Mylin imuri oli kyllä sitä Tokmannin Preco -mallia.
Eli luokattoman paska.
Eihän siellä nyt ole kuin Hyryn ketju.Ymmärrän tuon laajuus-ajatuksen, mutta eikö 3 toimivaa kenttää ole parempi ku 2?
Joo koska jääkiekossa ei nykyään enää lasketa tehtyjä maaleja, vaan hierotaan jotain diagrammeja ja lasketaan maaliodottamaan. Totuus:Tää palsta on kyllä huvittava. Taas osa repii ranteita auki, kun tuloksen osalta näyttää huonolta. Oikeastihan tässä ollaan oltu Hifkiä jopa edellä, mutta Hifk on rankaissut tehokkaasti paikan saatuaan.
En ole itse kyllä tippaakaan huolissaan.
Häh? Ensimmäiset 7min oli 100/100 Kärppien, sen jälkeen ihan muuta. Vai katotko jotain 10v vanhaa matsia?Tää palsta on kyllä huvittava. Taas osa repii ranteita auki, kun tuloksen osalta näyttää huonolta. Oikeastihan tässä ollaan oltu Hifkiä jopa edellä, mutta Hifk on rankaissut tehokkaasti paikan saatuaan.
Tää palsta on kyllä huvittava. Taas osa repii ranteita auki, kun tuloksen osalta näyttää huonolta. Oikeastihan tässä ollaan oltu Hifkiä jopa edellä, mutta Hifk on rankaissut tehokkaasti paikan saatuaan.