Mikki Hiiri...
ei joutunut ainakaan työttömäksi.
Itse suhtaudun asiaan ristiriitaisin tuntein :confused: Toisaalta tulokset ovat alkukauden konttaamista PunaiseltaPäätyyn -taktiikoineen lukuun ottamatta vähintään kohtuulliset tuolla ryhmällä (sis. päävalmentajan). Henkilökohtaisesti olen tyytyväinen play-offs -paikasta, joten minulla ei siis ole valittamista kuluvan kauden tuloksista. Joukkueen itsensä (sis. päävalmentajan) asettama mitalitavoite sen sijaan tuntuu nykymeiningillä yhtä realistiselta kuin Marxin sosialistinen utopia -joskin huomattavasti toivotummaksi ensin mainitun rankkaan. Tällä menolla Kärppäjoukkue katselee välieriä televisiosta.
Mitä tämä valmentajien jatkosopimus tarkoittaa, mitä tästä seuraa? Eddien kommentti pitänee paikkansa, valitettavasti. Itseäni kyrsii MikkiHiiren mikkihiirimäisyys todella paljon. No, ketjulotossa on vähintään neljä kierrosta kaudessa enemmän kuin Veikkauksen lotossa koko vuodessa ... Toisaalta taas, nuoriso pidetään pois pahan teosta antamalla heille mahdollisuuksia edustuksen treeneissä ja peleissä. Näitä lupaavahkoja kokeilijoita ja tulokkaita tuntuu riittävän tungokseen saakka. Lisäksi saamme varautua siihen, että MikkiHiiren aikakaudella ei superpakkeja -tai muitakaan Vahvistuksia- nähdä eikä huippumenestystä ole aivan seuraavan nurkan takana odottamassa. Ainakaan ilman jokaisen palasen kohdilleen loksahtamista tyyliin hollwoodilaisen romanttisen komedian loppuratkaisu. Toivottavasti olen väärässä -siis menestymättömyyspovailuissani.
Itsekin olen K#18:n kanssa samoilla linjoilla tulevaisuuden vision osalta, ainoastaan osin tosin. Araviran tullessa hänelle on varmasti annettava takuut (ainakin paperilla) menestyskykyisestä (lue: mestariehdokas) kokoonpanosta. Tämähän tarkoittaa, että ilman oululaista 'miracle on iceä' -nuorten yhtäaikaista leveän rintaman kukkaanpuhkeamista- ostoksille on pakko mennä. Ja vieläpä aivan eri paksuisen lompakon kanssa kuin mihin JJ on tottunut. Tässäkin on riskinsä, sillä entäpä jos 'mitali/mestaruuskone' yskiikin ja, sanotaan nyt vaikka, kahdesta ensimmäisestä postMikkiHiiri -kaudesta tulee molemmista käsittämätön floppi urheilullisesti. Tämän seurauksena myös talouspuoli kokee kovia kalliine valmentajineen ja pelaajineen...
No joo, jos ei mitään yritä, ei mitään saa -edes turpiin. Pois turha pirujen seinille maalailu. Enää ei kuitenkaan olla Divarissa, se lämmittää vielä kummasti.