Lauteilla on tilaa, jos on hyvä kärppäsydän tai pelannut Kärpissä!Ei paljon saunakerhoa kiinnosta. Ravintolat ja Qstock tuottaa mukavasti rahaa
Lauteilla on tilaa, jos on hyvä kärppäsydän tai pelannut Kärpissä!Ei paljon saunakerhoa kiinnosta. Ravintolat ja Qstock tuottaa mukavasti rahaa
Eiköhän Kärpät joudu pian laajentamaan saunaa. Aika monta saunakaveria lauteilla nykyään. Onneksi Kärpillä pitäisi olla varaa maksaa kahdelle valmennustiimille palkkaa, mutta todennäköisesti siihen ei ole hallituksella munaa.Lauteilla on tilaa, jos on hyvä kärppäsydän tai pelannut Kärpissä!
Varmaan koko Kisapuisto näki, kuka on se kuuma pelaaja.Melkoinen perseennäyttö kyllä valmennukselta pitää kuuma kaveri penkillä kun on itse tuonut koko joukkueen peliin mukaan. Ansaitut 0p
Ei voi, koska valmentajapolku.Mäntymaa on kyllä harvinaisen pihalla koko ajan. Voisi harjoitella jossain muualla.
Ei se mun mielestä kyllä ole paskalta tuntunut. Toki joitain pelejä, joissa ei ole ollenkaan lähtenyt, mutta isossa kuvassa on ylivoima kyllä hyvin toimittanut.Millä vitun jeellä meillä on Liigan toisiks paras YV :D Tuntunut ihan paskalta. Kai se on kun vertaa viime kauteen.
Ihmettelin tosiaan, kun tuo Jukureitten pelaaja sanoi että täytyy kiinnittää huomiota Kärppien hyvään YV:seen.
Käytännössä ainoa mihin on voinu luottaa edes osittain.Ei se mun mielestä kyllä ole paskalta tuntunut. Toki joitain pelejä, joissa ei ole ollenkaan lähtenyt, mutta isossa kuvassa on ylivoima kyllä hyvin toimittanut.
Vituttaa kun ei tiiä toivoakko 7-0 vai 0-7 tulosta.