totonboset
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät & Canes
Samaa olen tässä miettinyt siitä asti kun näin Melnickin pelaavan ensimmäistä vaihtoaan Kärpissä. Jotenkin nuo sen ratkaisut kiekollisena on fiksuja, ja antaa oivaltavia syöttöjä. Tuollaista rauhallista ja älykästä sentteröintiä, mikä kaipaa rinnalleen maalintekijää. Ruiskoff voisi olla kolmantena lenkkinä se duunari, joka osaa myös heittää maaleja tarvittaessa... Mutta jotenkin Melnickin potentiaali olisi mukava nähdä toisen kiekollisesti taitavan pelurin rinnalla.Kyllä tekisi mieli nähdä Turunen Melnickin kanssa samassa ketjussa.
Anna meille Havu edes yksi mahdollisuus tämän kanssa. Turunen - Melnick - Aimo
Mulla on vaan kutina, että tossa ois jotain samaa potentiaalia kuin viimekaudella nähdyssä ykkösessä, missä Koivunen ja Turunen pääsivät kiekottelemaan vastustajia kuutamolle... Tuossa tämän illan jatkoajalla Melnick osoitti myös peliälyään pariin otteeseen, ja muutamaa syöttöä tuli ihan ääneen ihasteltua. Ei mulla sinänsä mitään negatiivista sanottavaa ole Virrastakaan tuossa Turusen rinnalla, mutta tuntuu että esimerkiksi Alasiurua tai Nikupeteri voisi sopia hänen rinnalleen astetta suoraviivaisempana pelaajana?