isokasikaks
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Toronto Maple Leafs, Kärpät
Tiedätkö miten hullua pidetään jännityksessä?Meni taas "teaseri" uudesta värväyksestä putkeen; klo 11 aamulla Slovakian lippu Twitteriin, sitten totaalinen radiohiljaisuus.
Tiedätkö miten hullua pidetään jännityksessä?Meni taas "teaseri" uudesta värväyksestä putkeen; klo 11 aamulla Slovakian lippu Twitteriin, sitten totaalinen radiohiljaisuus.
Jokisen jatkosopparin julkaisun jälkeen tämän ei luulisi tulevan yllätyksenä.Meni taas "teaseri" uudesta värväyksestä putkeen; klo 11 aamulla Slovakian lippu Twitteriin, sitten totaalinen radiohiljaisuus.
Juu ja onhan Kärpät jo useamman vuoden ajan tätä hullun jännityksessä pitämistä harjoittanut keskellä kesää. Esimerkkinä seuraava twiitti kolmen vuoden takaa: https://twitter.com/OulunKarpatFi/status/749575160710230017Kärpät kyllä nykyisin hallitsee median käytön hyväkseen. Keskikesän hiljaisuuteen hyvää pöhinää tällaisilla tiisereillä. Jokisen soppari tästä myös loistava esimerkki.
Hyvä Kärpät!
No!? Kerro jo!Tiedätkö miten hullua pidetään jännityksessä?
No!? Kerro jo!
Voi olla, että kopissa biisi muutaman kerran soi? "Oon sun seitkytneljäboy, seitkytneljäboy BITCH!"
Ihmettelin itsekin tuota viime kaudella, että lieköhän laillista mainostaa nuuskaa Suomessa.
Hyvä että mainostavat, hyvä että mainostavat niin että eivät asialle voi mitään muita kuin itkeä. Hyvä Kärpät! Tällaista arvostan. Suomessa yrittäminen vain on tällaista.. kissa ja hiirileikkiä.Nuuskakauppa sai mainostaa Oulun Kärppien otteluissa mainontakiellosta huolimatta – Valvira: “Toiminta on epäeettistä”
Ihmettelin itsekin tuota viime kaudella, että lieköhän laillista mainostaa nuuskaa Suomessa. No mutta onhan sieltäkin saatu jokunen jeni kirstuun lain hämärärajoilta ;) Junno on ketku!
Linkki vie Ylen uutiseen.
Toimisto, Kaleva ja Radio City ohoi!Oulussa esimerkiksi olisi todella helppo markkinoida Skellefteåta vastaan peliä teemalla; perämeren kuninkuus. Olisi paikallisempi matsi kuin ketään Liigajoukkuetta vastaan, materiaaliltaan huikeata joukkuetta vastaan. Mutta ei noita mainosteta ollenkaan.
Urheilujohtaja Harri Aho saa tuoda Kärppiin sisään upeita pelaajia kuten Jesse Puljujärvi, Jussi Jokinen ja Janne Pesonen, mutta se ei auta, jos runkosarja pelataan yhtä lätkää, pudotuspelit toista. Juuri nyt näyttää vieläpä siltä, että etenkin Jokinen ja Pesonen tulevat olemaa suurissa vaikeuksissa Mannerin luomulätkän kanssa. Jos ylivoimapelin tehot ei pidä kaksikkoa hengissä, ennustan herroille todella pitkää ja tuskaista runkosarjaa.
Samaa ennustan itsekin, että runkosarjassa mennään aika "vauhtiluomulla" ja playoffeihin muutetaan jälleen passiivisemmaksi viivelähtöpeliksi."Johtava" jyrähtää MTV:n tiistaikolumnissaan: Sihvonen: Mikko Mannerin Kärpät väärillä raiteilla jo nyt – "Sanat ovat loppua kuvaamaan, mistä älyttömyydestä on kyse"
Kovasanaista ja ankaraa tylytystä Sihvoselta, eikä hän aivan väärässäkään ole - ainakaan jos Kärppien tuleva kausi noudattelee aiempia Mannerin päävalmentajakaudella. Toki Sihvonen kirjoittaa asianmukaisen kärkkäästi tässä klikkiotsikoidussa luomuksessaan.
Erityisesti tuo kolumnin loppupuolen kappale täytyy nostaa esiin. Esimerkiksi pari-kolme näistä kokeneemmista, hitaammista pelaajista samassa kentässä kuumassa pudotuspelisarjassa HPK:n ultratarkasti ja vauhdilla pelaavia innaloita, corneteja, puustisia ym. vastaan... Voi tulla kiire.
Kolumnin anti pähkinänkuoressaan: Kärpät on joutunut luopumaan "luomulätkästä" pudotuspeleissä kahtena aiempana Mannerin kausista ja niin käy tälläkin kaudella, sanokaa minun sanoneen.
Kolumnin anti pähkinänkuoressaan: Kärpät on joutunut luopumaan "luomulätkästä" pudotuspeleissä kahtena aiempana Mannerin kausista ja niin käy tälläkin kaudella, sanokaa minun sanoneen.
Samaa ennustan itsekin, että runkosarjassa mennään aika "vauhtiluomulla" ja playoffeihin muutetaan jälleen passiivisemmaksi viivelähtöpeliksi.
Kärppien joukkue on hidastunut nyt vuosi vuodelta esim. siitä, kun meillä oli vielä Julle, Ruohomaa, Lasu, Leskinen, Mäenalanen ja patonki viilettämässä kärkiketjuissa. Tällä kaudella ei päästä millään siihen parin vuoden takaiseen dynaamiseen vauhtilätkään jo pelkästään pelaajamateriaalin takia. Ainoa vaihtoehto lienee se, että "papat" ei pelaa samassa ketjussa tasaviisikoin. Esim. Jokisen jalkanopeus ei näytä riittävän sentteripeliin enää vuonna 2019.
Hyvä että mainostavat, hyvä että mainostavat niin että eivät asialle voi mitään muita kuin itkeä. Hyvä Kärpät! Tällaista arvostan. Suomessa yrittäminen vain on tällaista.. kissa ja hiirileikkiä.
On sinänsä harmi, että Mannerin nopean kiekkopelin filosofia sattui samaan aikaan kuin Kärppien luokkakokous. Veteraanit on otettava sisään (monista syistä) eikä pelitapaa toteuttamaan olekaan enää niitä nopeita kavereita mitä ykköskaudella vielä oli. Tässä on Mannerille haastetta tulevalle kaudelle miten pelitapaa pitää muokata rosterin mukaan. Jos vielä pidemmälle katselee niin Kärpät on menestynyt sen verran kauan nyt 2000-luvulla, että jäähdyttelijöitä varmastikin tullaan näkemään tulevaisuudessakin.
Hyvä, että urheiluseura mainostaa lakia kiertämällä tupakkatuotteita urheilutapahtumassa, jossa iso osa katsojista on lapsia? Vedän kukkahatun ihan kernaasti päähäni tässä(kin) asiassa ja heiluttelen "Ajatelkaa lapsia" -korttia. Alkoholi- ja tupakkatuotteiden mainostamisen rajoittamista ja sen yhteyttä lasten ja nuorten päihteidenkäyttöön on tutkittu varsin kattavasti tultaen siihen tulokseen, että mainostamisen rajoittaminen = kokeilujen/käytön väheneminen. Melkoisen kaksinaismoralistista on markkinoida itseään jonain puolen Suomen hyväntekijänä ja junnuportaaseen panostajana, jos vuodesta toiseen noita Nuuskakairan "vitamiinimainoksia" pyöritellään jäällä ja mediakuutiolla. Selvästikään tässä ei tupakkatuotteiden mainostamiseen liittyvää tiukkaa lainsäädäntöä rikota, mutta onhan tuo nyt älyllisesti epärehellistä Virkkuselta tai keneltä tahansa jatkoaikalaiselta väittää, etteivätkö jokainen Raksilan navetan asiakkaista tiedä, mitä tuossa kaupataan.
Veikkaan, että Virkkusen ylimieliset kommentit Hesarissa (”Mainos on ollut meillä silloin ja se on nyt. Se on Kärppien asia ja eiköhän me osata täällä itse päättää”, sanoo Virkkunen) purevat vielä jossain määrin Kärppiä takalistoon. Valvira on asian edessä voimaton, mutta samaisessa Helsingin Sanomien jutussa Oulun kaupungin liikuntatoimen edustaja sanoi, että asiasta on käyty ja käydään keskusteluja, eikä hän rivien välistä tulkittuna vaikuttanut erityisen myötämieliseltä tätä @Wakawakabum'n mielestä ah-niin-nokkelaa mainostamista kohtaan.
Siis miten tämä eroaa alkoholin mainonnasta ottelutapahtumissa? Tai uhkapelien? Tai energiajuomien mainostamisen nimenomaan nuorien pelaajien avulla?Minä olen tästä samaa mieltä eli moraalin pitää mennä rahan edelle. Olen itse ulkona nuuskakuvioista, mutta jos tilanne on oikeasti se, että nuoret (ja muutkin) näkevät tuon nuuskan mainostamisena niin sitten sitä ei yksinkertaisesti pidä tehdä. Mitään porsaanreikäkikkailua en kaipaa enkä todellakaan tahdo oman rakkaan seurani näyttävän tuollaisessa mallia.
Miten Prisman ja vaikka K-ryhmän mainokset? Myyvät alkoholia ja tupakkaa..Hyvä, että urheiluseura mainostaa lakia kiertämällä tupakkatuotteita urheilutapahtumassa, jossa iso osa katsojista on lapsia? Vedän kukkahatun ihan kernaasti päähäni tässä(kin) asiassa ja heiluttelen "Ajatelkaa lapsia" -korttia. Alkoholi- ja tupakkatuotteiden mainostamisen rajoittamista ja sen yhteyttä lasten ja nuorten päihteidenkäyttöön on tutkittu varsin kattavasti tultaen siihen tulokseen, että mainostamisen rajoittaminen = kokeilujen/käytön väheneminen. Melkoisen kaksinaismoralistista on markkinoida itseään jonain puolen Suomen hyväntekijänä ja junnuportaaseen panostajana, jos vuodesta toiseen noita Nuuskakairan "vitamiinimainoksia" pyöritellään jäällä ja mediakuutiolla. Selvästikään tässä ei tupakkatuotteiden mainostamiseen liittyvää tiukkaa lainsäädäntöä rikota, mutta onhan tuo nyt älyllisesti epärehellistä Virkkuselta tai keneltä tahansa jatkoaikalaiselta väittää, etteivätkö jokainen Raksilan navetan asiakkaista tiedä, mitä tuossa kaupataan.
Veikkaan, että Virkkusen ylimieliset kommentit Hesarissa (”Mainos on ollut meillä silloin ja se on nyt. Se on Kärppien asia ja eiköhän me osata täällä itse päättää”, sanoo Virkkunen) purevat vielä jossain määrin Kärppiä takalistoon. Valvira on asian edessä voimaton, mutta samaisessa Helsingin Sanomien jutussa Oulun kaupungin liikuntatoimen edustaja sanoi, että asiasta on käyty ja käydään keskusteluja, eikä hän rivien välistä tulkittuna vaikuttanut erityisen myötämieliseltä tätä @Wakawakabum'n mielestä ah-niin-nokkelaa mainostamista kohtaan.