Kemppaisen vauhti riittää juuri ja juuri Sm-liigaan, yhdistettynä erittäin rajallisiin kiekollisiin taitoihin on lähes ihme että Jalonen koskaan kokeilikaan miestä maajoukkueessa
Myös täältä on pakko sanoa tähän eriävä mielipide. Kepulla on ensinnäkin aivan riittävä vauhti SM-Liigaan, mikä on todettu tälläkin foorumilla useaan otteeseen. Kun vertaa miehen vauhtia muutaman vuoden takaiseen on myös selvää kehitystä ollut havaittavissa, eikä mies todellakaan ole liigakiekkoilijoiden hitaimmasta päästä.
"Kiekolliset taidot" voi toki käsittää usealla tavalla, mutta onhan Kemppaisella uskomaton kyky suojata ja leipoa kiekkoa hyökkäysalueella. Olen useaan otteeseen todennut, että ihmettelen miten miehen kädet voivat olla kiekkoa kuljettaessa noin pehmeät, mutta silti maalinteko on niin käsittämättömän vaikeaa. Yleensähän nämä ominaisuudet kuitenkin jollain tavalla liittyvät toisiinsa. Vaikka maalinteko onkin ollut tuskaisen vaikeaa, on Kemppainen helppo nähdä yhdeksi suurimmaksi onnistujaksi omassa roolissaan. Myös virhesyöttöjen määrä on Kepulla äärimmäisen pieni.
Edellytyksiä miehellä on vaikka mihin ja en todellakaan ihmettele, jos Kepusta kehittyy sellainen liigatason kakkosketjun "latebloomer"-sentteri, mutta toki oikeita asioita pitää tapahtua, että sinne asti päästään. Muutama vuosi P-Amerikassa voisi tehdä itsekkyydelle ja laukaukselle hyvää.
Olen itse niin tykästynyt Kemppaisen esityksiin omassa roolissaan, että epäilen jopa hieman oliko tekstissäsi provokatiivisia viitteitä ;).
Samaa mieltä olen Ohta-Atesta, joka pelaa ehdottomasti elämänsä kautta. Rintaa vain rottingille ja takaisin reissusta vielä viisaampana ja kokeneempana.