Kärpät - HPK

  • 1 233
  • 5

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Mielenkiintoinen peli tulossa lauantaina, ottaen huomioon molempien joukkueiden valmentajatilanne. Lisäksi mielenkiintoa tuo varmasti se, että Kärppien valmentajavaihdos tuo varmasti reilun määrän katsojia peliin. Vielä kun tiedossani on, että meitä hämeenlinnalaisia on tulossa sinne melkoinen määrä lauantaina. Itse olen tulossa n. 50 fanin kanssa omalla linja-autolla ja tietojeni mukaan ainakin 3 muuta linja-autolastillista on tulossa myös Ouluun, eikä tässä ole vielä mukana Kerhon fanibussi.
<BR>
<BR>Kuten arvata saattaa, nämä fanimatkalaiset kuten en itsekään ole niistä kaikkein raittiimmista päästä, joten pidämme taatusti huolta, että hämäläiset rytmiryhmäläiset pitävät meteliä ja örinää aivan kiitettävästi, joten uskon pelistä tulevan tunnelman myötä yhdestä kauden parhaimmista.
<BR>
<BR>Lauantaina taitaa sitten Oulun yössä törmätä enemmän tuttuihin, kuin tavallisena viikonloppuna Metropolissa tai Tiffanyssa konsanaan.
<BR>
<BR>Kävi pelissä miten kävi eli parempi voittakoon, mutta hauskaa tulee varmasti reissulla olemaan. Toivottavati Oulu kestää täkäläisiä \"raittiuslegioonalaisia\"! Ottakaahan Oulun pojat ja tytöt mallia lauantaina ja seuratkaa perässä.
<BR>
<BR>- Helvetin Paljon Kaljaa -
 

power play

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eipä muuta kun tervetuloa koko sakki Ouluun, valitettavasti itse olen estynyt Layuantai ottelusta, joten en pääse teidän \"kannustus oppitunnille\" seuraamaan toimintaanne.
<BR>Osataan sitä Oulussakin, mutta eihän oppi ojaan kaada?
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Niin, lauantaina saattaa oulun kaduilla taas heilua puoli- ja täyshumalaisia HPK kannattajia oikein tukuttain, meitä lähtee 15 hengen pikkubussi ja ainakin yksi \"47+Rolf Paski\" porukka on varma..
<BR>Takaan ja alleviivaan että torvet soivat taas
<BR>
<BR>Täältä tähän ..hik..
 

kop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tervetuloa Ouluun rellestämään; lyökää oikeen mahti-show pystyyn!
<BR>
<BR>Seisomapaikkalippu 60 mk ja isosta kebbanasta (0,4) joutuu pulittamaan suolaiset 25 mk, mutta mitäpä se hämäläisen ritarin paksua pussia paljon heilauttaa.
 

Kh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kyselin aiemmin päivällä toisessa ketjussa lähinnä Mr. Ervatsalolta tästä teidän pyhiinvaellusmatkasta tänne erittäin kauas pohjoiseen, mutta tässä viestiketjussahan oli vastaus kyselyyni.
<BR>
<BR>Hämyinen (ja sumuinen?) Raksila Stadium odottaa, tervetuloa Kerho &co. Ouluun![addsig]
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös