Kännitopic

  • 2 382
  • 8

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Koska vapaassa on jo oma topicinsa kalsarikänneille, niin lienee syytä avata oma topicinsa myös niille OIKEILLE känneille, koska tuo "Oletko ikinä kännissä janar...siis jatkoajassa?" topic on jo valahtanut niin alas.

Eli tähän topiciin asiakirjoituksia aidossa jurrissa. Kuitenkin asiaraamit huomioon ottaen, ettei natsimodet suutu ja mustaksi muutu. Itsekin avasin topicin tänne kierrätyskeskukseen yllämainitusta syystä.

Jokainen kuitenkin tällä palstalla tajuaa oikeiden kännien ja kalsarikännien eron?

Oli muuten hieno peli tänään. 4-0 ja jatkot mitä mainioimmat. Täytyy sanoa että on se Kelkka petollisen hyvä paukku, perkele!

Jawohl!
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Asiallinen ketju ja tarpeellinenkin. Tänne pääsevät kaikki jatkoaikalaiset kirjoittamaan hienot mietelmänsä baareista kotiutuessaan. Kalsarikänniketju, Oletko ikinä kännissä -ketju ja Aamukänniketju eivät riitä kattamaan jatkoaikalaisten tarvetta keskustella ryyppäämisestä ja ryypätessään. Itse olen kyllä enemmän kalsarikännityyppejä, mutta ymmärrän, että joukostamme löytyy henkilöitä, jotka kännäävät viikonloppuisin baareissa, ja se heille suotakoon.

Itse olen tällä hetkellä selvänä, mutta vain aika väsynyt. Nettipokerissa otan tällä hetkellä rahoja haltuuni kännisiltä ihmisiltä. Ehkä nukkumaan siinä 9.00 aikoihin. Kiitokset Ikijokerille tärkeän ketjun avaamisesta!
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Piti jotain kirjoittaa tähän ketjuun. Kohta tavataan perinteisessä kalsarikänniketjussa, mutta tätä hienoa ketjua ei saa unohtaa. Varmaan moni jatkoaikalainen tänään kirjoittaa tähän ketjuun. Hyvä meno ja niin edelleen.
 

Erik Loka

Jäsen
Nimimerkki Beneway on melko vahvassa marinadissa tässä vaiheessa ilta-aamua. Itse en kuitenkaan.

Tällainen ketju toimii, tosin kirjoittaminen vaikeutuu.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
np:Mikko Torvisen Viihdeorkesteri - Haistakaapa vittu
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Perskele, heräsin tuossa just vaikka ei ollut ollut edes tarkoitus mennä nukkumaan... Ihan kotoa heräsin kuitenkin, vaimon vierestä... Lapsetkin nukkuu vielä kuten pitääkin... Taidan vetää kännit ennenkuin heräävät, löytävät minut sitten lattialta... Hyvää vuotta, inehmot!
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onhan tässä tultu taas juotua jo monta päivää putkeen. No ei se mitään, kun ei se mitään uutta ole. Maksa on jo tottunut siihen, että välillä tulee vähän reilummin ja sitten taas huilataan. Vaikka ei me mitään huilata. Juttelin juuri jokin aika sitten jonkun valmentajamulkun kanssa siitä, ettei mun elimistö ole ikinä levossa. Joko dokaan hulluna tai treenaan hulluna. Ei kauhean tervettä tuollainen tyyli elää. Lainatakseni erästä suurta ajattelijaa voisin todeta, että mitä sitten täh? Jatkuvasti haen mielihyvää joko viinasta, treenaamisesta tai seksistä. No se on mun tapa elää elämäni ja polttaa kynttilää molemmista päistä. Tämä täältä tänään ja nyt puhelin kiinni ja kutittamaan vaimoa. Voikaa hyvin ja kunnioittakaa naapuria.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös