Kännissä avattu ketju, ja paljonko promilleja?

  • 2 043
  • 13
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Katselin tuossa hieman omaa kirjoitus-historiaani ja ajatellin että voi jumalauta !
Mieleeni tuli kysäistä mielipidettä kukakahon on aukaisut suurimmassa kännissä ketjun ? Itse en enää ketjuja kännissä availe se on varma, tai ainakin melko varma. :)

Uskoisin että "Jatkoaika ja Mafia" ketjun aukaisun olen suorittanut noin 1.8 promillen kännissä vähintään. Siitä ei sitten kauaa mennytkään kuin hieman lomailin. Antaa tulla tunnustuksia ja hauskoja muistoja näiden traakisten kokemusten jälkeen, hirveää oli muuten huomata aamulla (keskipäivällä) mitä oli tullut tehtyä, morkkis oli promilleissa varmaan puolet suurempi.

Onkos kenelläkään muistoja tai havaintoja kyseiseltä alueelta itsellään ?

Lisäksi olisi muutenkin mukava lukea mahdollisia omia "mokia" Jatkoajan ja viinan tiimoilta ! Miksei muidenkin.

Ps. Olen ihan selvä, vaikkakin hullu !
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Itsekin olen avannut pari sellaista ketjua aamun aikaisina tunteina, jotka olisi kyllä voinut jättää avaamattakin. Toisaalta ihan asiasta ne kaikki on avattu, kuten vaikkapa Hollantia ja Alankomaita rosvovaltoiksi väittävä ketju.

Hauskinta oli kuitenkin erään heinäkuisena aamuna, kun näin nimim. mikkoz:n avaaman ketjun: http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=17936. Promilleja emme mitanneet, mutta voin vakuuttaa että niitä oli.

Olimme kuulemma arponeet, jotta kuka tuon pääsisi avaamaan ja loppujen lopuksi arpa osui ko. nimimerkille. Tarkoitus oli ilmeisesti saada aikaan ketju, johon saa kirjoittaa vain humalassa. Allekirjoittanut ehti kirjoittaa ja Sistis marista.

Lienee yksi nopeiten kiinnilyötyjä ketjuja Jatkoajan historiassa. Miksi?
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Rontti kirjoitti:
marista.

Lienee yksi nopeiten kiinnilyötyjä ketjuja Jatkoajan historiassa. Miksi?

Täytyy sanoa että en kyllä ymmärrä, muija ihmettelee mitä nauran yksinäni niin saatanasti !
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Taisi se "Perse" keskustelu tulla läväyttää ilmoille kerran suhteellisen tukevassa kalsarihumalassa.

En ole ylpeä, eikä sarjalle ole odotettavissa jatkoa. Muutoin voi napsahtaa pelikieltoa. Olen herrasmiespelaaja.
 

Redalert

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Ozzy Osbourne,Black Sabbath
No, huhhuh ja huhhah-hei... !! :-)
En edes muista, mitä kaikkea kännissä söhläiltyä... Ainakin vitutusketjuun...
Ja nytkin känä päällä... As usual...
Mutta ens viikolla alkaa Nurmijärvellä laitoshoito ! YEAH !! Pitäkää mulle peukkuja !
 

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Redalert kirjoitti:
Mutta ens viikolla alkaa Nurmijärvellä laitoshoito ! YEAH !! Pitäkää mulle peukkuja !

Tsemppiä. Noi ei varmaan ole mitään hauskoja juttuja mutta toivotan jaksamista.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ted Raikas kirjoitti:
Taisi se "Perse" keskustelu tulla läväyttää ilmoille kerran suhteellisen tukevassa kalsarihumalassa.

Olikohan tuo samana yönä, kun Jatkoaikaan lävähti ilmoille ehkä kaikkein suurimmat naurut meikäläiseltä saanut ketju, "Tofu-uuni, tarua vai totta?"...

Jos en väärin muista, niin samalle yölle tuo ajoittui...
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tällainen äänestys tuli joskus luotua, enkä muista sitä avanneeni. Lukkoon pasahti alle ihanneajassa vaikka ketjuun ehtikin tuli pari ihan asiallista kirjoitusta:

http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=27911

Tässä taas mielestäni ihan hyvä äänestys, vaikka avaamisen joten kuten muistankin, mutta lukkoonhan se meni.

http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=27910

Nykyään harkitsen tarkoin ketjun avaamista. Ei niihin kuitenkaan kukaan muu vastaa kuin mode yv:llä.
 
Viimeksi muokattu:

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sv veinikretski kirjoitti:
Uskoisin että "Jatkoaika ja Mafia" ketjun aukaisun olen suorittanut noin 1.8 promillen kännissä vähintään.
Iso käsi sinnepäin, Veini. Tämä oli hieno tunnustus. Usko, tai älä, mutta kyllä ne ketjut olivat silloin jatkoaikaurasi alkuvaiheessa hieman öh...eriskummallisia (mielenkiintoisia tosin) ja niitä tuli solkenaan.

Itselläni ei tule nyt mitään känniviestiä mieleen erityisesti, mutta kyllä sitä ainakin muutaman kerran on tullut avauduttua huolella...

EDIT: Niin tosiaan, otsikkohan koski kännissä avattuja ketjuja. No niitä ei tähän mennessä ole tullut availtua...
 
Viimeksi muokattu:

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Rontti kirjoitti:
Itsekin olen avannut pari sellaista ketjua aamun aikaisina tunteina, jotka olisi kyllä voinut jättää avaamattakin. Toisaalta ihan asiasta ne kaikki on avattu, kuten vaikkapa Hollantia ja Alankomaita rosvovaltoiksi väittävä ketju.

Tuon avaamiseksihan oli olemassa kovemmat näytöt kuin Nissen syyllisyydestä. Ei se ollut turha.

Itsehän en jeesjees-miehenä ketjuja juurikaan availe. Tietysti joku "Nyt kaikki sorvauskurssille Mestaruus-saunan klapeja surraamaan" voisi aamuna jonain olla räyhee havainto oman nimimerkin avaamana. Siihen asti mennään lakatulla tammella.
 

Redalert

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Ozzy Osbourne,Black Sabbath
Niin jälleen kerran... Eli sama juttu about joka päivä. Kännissä kuin apina... Tonne Kalliolaan pitäisi olla viikon päihteettömyys, mutta eipä näytä onnistuvan. Noh, katsellaan...
 

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Starkin noutopihan parakki
Useita ketjuja on tullut avattua kännissä. Oikeestaan lähes kaikki mitä olen tänne avannut.. Joissakin on ollut asiaa, joissakin ei.

selvinpäin en jaksa kauheesti kirjotella.
 

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Uleåborgir kirjoitti:
Tässä taas mielestäni ihan hyvä äänestys, vaikka avaamisen joten kuten muistankin, mutta lukkoonhan se meni.

http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=27910

Kiitos parhaista nauruista vähään aikaan.

Itse en availe juurikaan ketjuja, en selvinpäin, enkä humalassa. Ehkä sitä jossain vaiheessa erehtyy kännissä jotain "hauskaa" kirjoittamaan, mutta moderaattorinpelko on niin kova, ettei penaltya pelätessä edes humalassa availe mitään muuta kuin pulloja.

Jatkokysymyksenä, että onko joku avannut ketjun kännissä niin, ettei ketjua olisi heti lyöty lukkoon?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös