Kärppien kannattajatoiminta ja -matkat kaudella 2020–2021

  • 6 813
  • 7

1946

Jäsen
Suosikkijoukkue
PM07, Oulun Kärpät
Kärppien kannattajatoiminnalle ei ole ilmeisesti vielä omaa ketjua, joten avataanpa sellainen.

Kuten @Angelo Bronte totesi liigan kannattajatoiminta -osiossa, Kärppien kannattajatoiminta on kyllä kehittynyt ja kasvanut hienosti viime vuosina, kiitos Poromafian ja Kärppäkannattajien. Sitten kun saadaan päätyyn se kunnollinen ja iso kannattajakatsomo, niin kehittymistä ei varmaan pidättele mikään.

@Angelo Bronte mainitsi myös vajaan kuukauden päästä (26.10.?) tapahtuvasta vieramatkasta Hämeenlinnaan, jossa juhlistetaan samalla hienojen EtäKärppien upeaa 15-vuotista historiaa. Mielestäni Kärppäkannattajien, EtäKärppien ja Poromafian kannattaisi markkinoida tuota tapahtumaa isosti kaikilla foorumeilla ja hallilla ns. Megamatkana, niin saataisiin Hämeenlinna (taas) totaalisesti haltuun.
 

Maametti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chicago Blackhaws, Ville Koivunen
Tänään juhlittiin Etäkärppien 15 vuotista taivalta Hämeenlinnan pelin jälkeen HPK:n klubitiloissa. Illan kruunasi 3-0 tappioasemasta nousu 3-4 voittoon! Hieno tapahtuma ja saatiin joukkuekin paikan päälle! Kiitos Kärpät ja onnea Etäkärpät! Ps. kakku oli hyvää ja arvontaonni sattui suosimaan myös allekirjoittanutta. Kiitokset HPK:n väelle tilojen järjestämisestä!
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tänään juhlittiin Etäkärppien 15 vuotista taivalta Hämeenlinnan pelin jälkeen HPK:n klubitiloissa. Illan kruunasi 3-0 tappioasemasta nousu 3-4 voittoon! Hieno tapahtuma ja saatiin joukkuekin paikan päälle! Kiitos Kärpät ja onnea Etäkärpät! Ps. kakku oli hyvää ja arvontaonni sattui suosimaan myös allekirjoittanutta. Kiitokset HPK:n väelle tilojen järjestämisestä!
Onnittelut Mäksän paidasta.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, ManU, Exeter City, TP-47
Tampereella 23.1.2020 Torstaina. Silloin ottelu Ilves-Kärpät. Mihin katsomon osaan Kärppä henkiset kokoontuu. Omien joukoissa on hyvä olla.
 

Laskisset

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Harvemmin kun raksilassa tulee käytyä ja fanilauluja kuunneltua, niin jäi vaivaamaan, että mikä oli laulun sanoitus, missä laulettiin ”etelää me vihataan”?
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Harvemmin kun raksilassa tulee käytyä ja fanilauluja kuunneltua, niin jäi vaivaamaan, että mikä oli laulun sanoitus, missä laulettiin ”etelää me vihataan”?
"Etelässä käynyt oon, miten siellä muka viihtyy, en sinne koskaan muuttaisi - mieluummin mä kuolisin, joo mä vihaan etelää!
On yksi paikka Suomessa, rakkaampi kuin mikään toinen, Perämeren rannalla, kaupunki kaunein kaikista - Oulua mä rakastan!"

Seison korjattuna mahdollisten virheiden johdosta.

edit. Lisätty jatkoa chantille, kun muistui mieleen sanat.
 
Viimeksi muokattu:

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
"Etelässä käynyt oon, miten siellä muka viihtyy, en sinne koskaan muuttaisi - mieluummin mä kuolisin, joo mä vihaan etelää!
On yksi paikka Suomessa, rakkaampi kuin mikään toinen, Perämeren rannalla, kaupunki kaunein kaikista - Oulua mä rakastan!"

Seison korjattuna mahdollisten virheiden johdosta.

edit. Lisätty jatkoa chantille, kun muistui mieleen sanat.
AC Oulun peleissä on pitkään laulettu samaa ja ainakin siellä kuulostaa enemmän "miten siellä kukaan viihtyy". Eipä sillä suurempaa merkitystä ole.
 

Humuli71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Niemelä ikuisesti
Ensi viikon perjantaina (3.9.) on hieno tilaisuus näyttää ja kokea, miltä kuulostaa Raksila päätyseisomakatsomolla. Kannattajakatsomo muuttaa siis Luleå-kotiottelun ajaksi keskelle Ouluhallin puoleista päätyä. Toivomme, että kaikki Kärppiä ääneenkannattavat tulevat mukanamme päätykatsomoon viettämään hyvän perjantai-illan riehan.

3.9 Perjantaina Luulajaa vastaan ainutlaatuinen tilaisuus päästä näyttämään seurayhteisölle, mitä vaikutuksia päädyn seisomakatsomolla voisi hallin tunnelmalle olla. Kaikki kynnellekykenevät mukaan kannustamaan!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös