Mulle tämä Louhi on vähän sellainen fifty-sixty mies. Toki tekee paljon duunia ja raataa kuin eläin ja tekee tilaa ketjukavereilleen ja hämeenlinnalaislähteiden mukaan survoo tarvittavat maalitkin silloin, kun niitä erityisesti tarvitaan. Vielä näitä gamebreaker- tai gamewinner-maaleja ei Louhelta ole Jokeripaidassa nähty, mutta uskotaan hämisläisiin tässä asiassa. Eli kyllä Louhi pelaajana saa minulta kaiken mahdollisen arvostuksen, ei siinä mitään, mutta jotenkin minä aina näissä rooleissa näkisin mielummin jonkun oman kasvatin mielummin tai vaikkapa jonkun aiemmin joukkueessa jo pelanneen, kuten esimerkkinä vaikkapa Tomekin. Jotenkin mulle vaan pikkaisen lyö vastaan että tämäntyyppisiä "vahvistuksia" hankitaan ulkopuolelta ilmeisen suurin panostuksin. Toki en väitä tietäväni Louhen olevan hirmukallis pelaaja, mutta kyllähän jos muihin on uskominen, kaveri meillä hyvin tienaa. Eikä kyse nyt siis todellakaan ole siitä, etteikö jamppa olisi jokaisen sentin arvoinen, vaan lähinnä siitä, kuinka paljon saman tyyppisen kaverin olisi voinut löytää/työstää omista. Toivottavasti tämä nyt jollekin edes aukeni, pakko oli päästä avautumaan asiasta.