JYPin pelipaidan numerot ei näy

  • 2 030
  • 8

Höyry

Jäsen
On jo pitänyt aiemmin ihmetellä tätä uutta pelipaitaa. Kuka ihme on keksinyt nuo mustat numerot????? Näkyy todella huonosti katsomoon, ja näyttää todella halvalta. Valkoiset numerot punaisilla reunoilla olisi paras vaihtoehto.
 

Siniviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, sympatiat JYP
Niinpä! Tuolla asiasta on jo arvostelua puoleen jos toiseen. Itse olen samaa mieltä, että eipä ole hääppöinen visuaalinen ilme.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Nyt kun on nähnyt nämä uudet pelipaidat tositoimissa niin ei nämä nyt hassummalta näytäkkään.. nuo raidat hihassa punainen ja musta vois olla vähän paksummat niin näyttäisi paljon paremmalta.

Ja sukkiin ehottomasti samanlaiset raidat kun hihoissa on niin näyttäisi peliasun kokonaisuus paremmalta.

Myös tuo uusi logo on alkanut totuttelun jälkeen näyttämään aika hyvältä ja vielä paremmalta näyttäisi hieman isompana versiona rinnuksessa.
Muuten kehityskelpoiset kyllä, mutta numero selässä voisi olla valkealla tai mieluummin punaisella niin näkyisi kauempaakin. Erikoista, että tämä sama virhe tehtiin uudelleen, kun edellisellä kerralla jo huonoksi havaittiin. Puuhastelua..
 

-MMH-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Muuten kehityskelpoiset kyllä, mutta numero selässä voisi olla valkealla tai mieluummin punaisella niin näkyisi kauempaakin. Erikoista, että tämä sama virhe tehtiin uudelleen, kun edellisellä kerralla jo huonoksi havaittiin. Puuhastelua..
Itse en kyllä huomannut että olisi jotenkin vaikea nähdä numeroita. Oliko ongelma livenä, telkkarista vai muusta lähteestä katsottuna?
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Itse en kyllä huomannut että olisi jotenkin vaikea nähdä numeroita. Oliko ongelma livenä, telkkarista vai muusta lähteestä katsottuna?
Telkkarissa ongelma korostuu, mutta heikkonäköisellä tuttavalla vaikea erottaa myös paikanpäällä.
 

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse en kyllä huomannut että olisi jotenkin vaikea nähdä numeroita. Oliko ongelma livenä, telkkarista vai muusta lähteestä katsottuna?
Itse en kiinnittänyt huomiota, kun ne pelaajat tunnistaa aika hyvin ilman numeroitakin. Nyt testasin tuota katsomalla uudelleen TPS-peliä isolta ruudulta, niin kyllähän numeron hyvin näkee, kun pelaaja on paikallaan, mutta liikkeessä olleessaan menee näkymä ihan mössöksi. Ei näkisi numeroa, jos ei jo tietäisi mikä numero siellä on. Tuossa oli helppo ottaa verrokiksi Tepsin pelaajien paidat, joissa numerot esillä niin hyvin kuin voi vaan olla. Niissä kurvit ja kaarrokset ei haitanneet numeroiden näkymistä lainkaan. Että kyllä täällä ihan aiheesta mussutetaan.
 

Hurraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, FCV, Flames, Happee, JyP, Lohi
Ei tämä mielestäni mussutusta ole, vaan aika selkeä havainto. On pelinumero varmaan nähtäväksi tarkoitettu, alunperin.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Itse katson yleensä puhelimelta ja totta se on, huonosti näkyy. En silti valita, kyllä siihen tottuu.
Joo kaikkeen muuhun ihminen kyllä tottuu, paitsi jääpuikkoon perseessä, kun se ehtii sulaa ennen tottumista..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös