Menee nyt vähän itseni toistoksi, kun tästä pari päivää sitten JYP-osiossa kirjoitin, mutta JYP meinasi ottaa maakuntalintuna toimivan metson logokseen. Jostain syystä päädyttiin kuitenkin hurrikaanilogoon. Molemmat vaihtoehdot olivat samaan aikaan pöydällä.Yhtä lailla myös Keski-Suomen vaakuna voisi toimia käytännössä sellaisenaan JYPin logona.
Keski-Suomen vaakuna
Tuo on ihan virallinen vedos, jostain syystä päädyttiin nykyiseen kun lopullinen päätös tulkEn tiedä tämän kuvan alkuperäistä lähdettä (tietääkö @ToBey ?), mutta tuossa ilmeisesti se työpöydälle jäänyt metso-JYP.
Persoonallinen ja suorastaan Dragon Ball-estetiikkaa huokuva peliasu. Taistelevat Metsot Suomen Ateenasta.En tiedä tämän kuvan alkuperäistä lähdettä (tietääkö @ToBey ?), mutta tuossa ilmeisesti se työpöydälle jäänyt metso-JYP.
Maalibiisin voisi aloittaa ”Over 9000!”-karjaisulla.Persoonallinen ja suorastaan Dragon Ball-estetiikkaa huokuva peliasu. Taistelevat Metsot Suomen Ateenasta.
SaiPan logon luulin itse asiassa aina viime vuoteen asti olevan merimiina ja sputnikin olleen lähinnä lempinimi.JYPin logoa ei tosiaan tunnistaisi hurrikaaniksi ilman erillistä mainintaa. Saman tosin voinee sanoa SaiPan Sputnikistakin?
Itse luulin sitä aina kahvikupiksi, jossa on maila lusikan asemassa sekoittamassa sumppia.Lapsena Änäriä pelatessa luulin muuten Atlanta Thrashersin logoa tornadoksi, mutta olikin lintu.
SaiPan logon luulin itse asiassa aina viime vuoteen asti olevan merimiina ja sputnikin olleen lähinnä lempinimi.