Samaan aikaan toisaalla?
Nimimerkki Tj kirjoitti ylempänä viestiketjussa seuraavaa:
Jypillä oli etsikkoaikansa 3. erän alussa kun Schaefer nappasi kuulemma todella törkeällä kyynärpäätaklauksella ( itse en nähnyt kun olin vasta matkalla katsomoon )
Samana iltana nimimerkki Tj kirjoitti JYPin verkkosivujen otteluraportissa:
"Kolmannen erän alussa kaikki muuttui. TPS:n Schaefer torppasi Angel Nikolovia kyynärpäällä täysin syyttä keskialueella ja sai tempustaan 5-minuuttisen ja pelirangaistuksen käytöksestä. Ehkäpä TPS:n valmentaja Jalonen sekä Schaefer itsekin näkevät otteluvideota katselemalla miksi rangaistus oli aiheellinen."
Liekö kyseessä sama Tj kahdella eri foorumilla? Toivottavasti on, sillä muutenhan asia haiskahtaa kiusallisen paljon sen kaltaiselta subjektiivisuudelta, johon tässä valtakunnassa ei kuuleman mukaan sorru kuin Erkki "teloituslaukaus" Liesmäki.
Vai olisiko kyseessä kirjoitusvirhe? Nimittäin jos jälkimmäisen lainauksen lopussa oleva retorisen kysymyksen muotoon naamioitu piiloväite saisi peräänsä kysymysmerkin, kauhean tapahtuman näkemiseltä välttynyt kirjoittaja osoittaisi inhimillisyytensä. Silloinhan hän vain tunnustaisi tietämättömyytensä todeten, että kenties tapahtumien todellinen kulku selviää otteluvideota tarkastelemalla.
Mikäli olen väärässä ja kyseessä on kaksi eri henkilöä, jotka nyt vaan sattuvat olemaan JYPin asioista kiinnostuneita ja kirjoittavat samalla nimimerkillä, pyydän mitä nöyrimmästi anteeksi.
Ja se syy tämän viestin kirjoittamiseen on siinä, että haluaisin kovasti tietää, mitä todellisuudessa tapahtui. Hämmentynyt olen sen vuoksi, että turkulaisen paikallisradion tunnetusti "puolueettomat" selostajat (Team Airhead näin tuttujen kesken) olivat vakaasti sitä, että Peter "Mad Dog" Schaefer ei suinkaan edes osunut mailallaan vastustajan kupoliin. Silti hän sai ulosajon arvoisen penaltin korkeasta mailasta. Kenties hän siksi oli kovasti hämmästynyt ulos joutuessaan?
Eli osaisiko joku kertoa tarkemmin, mitä tapahtui. Mielellään ihan sellaisten tavallisten värittömien lasien takaa tarkasteltuna.
Miltäs "Fidon" peli muutoin näytti paikallisten silmin? Pisteitä ainakin alkaa hiljalleen tipahtelemaan...
Edit: poistinpahan yhden ei-sanan, joka muutti lauseen merkityksen aivan tarkoitetusta päinvastaiseksi...