Mainos

JYP kaudella 2023–2024: prosessikausi 2/3

• 804 127
  • 6 441

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Tämä sylettää entistä aktiivia pirusti alas on tietyssä mielessä menty, jos ja kun syötit nautittiin koukkuineen.

Vaikka aiemmin tuli posit annettua mielenilmauksesta sekä Tampereen megamatkasta joka ei pitänyt olla megamatka.
Hävetkää @Hurrikaanisydän

avjk

Jäsen
Suosikkijoukkue
No mitä näitä nyt on...
Sen varassa on JYP tulevaisuus, löytyykö viisautta seistä Seppäsen teesien takana yhtenäisenä, mitä vähemmän, sitä varmemmin sekoilu jatkuu kaudesta toiseen. Kyseinen herra on kuitenkin ainoa, joka JYPin on koskaan loistoonsa nostanut kestävästi. Kannattaisi kuunnella tarkkaan mitä hän visioi, koska JYP voi olla JYP vain jos sillä on oma identiteetti, niin kaukalossa, kuin sen ulkopuolella.

Jossain voi toki olla osaamista, joka samaan pystyisi, sellaista ei vaan tosielämässä ole eteen sattunut, joten riittää, että satuolennoista uskon mieluummin helinäkeijjuun ja taikapölyyn, kuin tähän kuviteltuun osaajaan, jolla on siihen resurssitkin.
Tarkentava kysymys. Onko sinusta Seppänen se jolla on ainoana osaaminen kertoa miten JYP:n pitäisi pelata tulevaisuudessa?

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Et huomaa omassa kirjoituksessasi mitään veikeää?

Ihan ihmeellistä höpinää. Eikö lie selvää, että minäkin sen oman analyysini olen tehnyt sen todellisuuden pohjalta, jonka olen nähnyt. Sen pohjalla laitan sanaseni ja näkemykseni.

Minusta veikeää ainoastaan se, että lapsellisella tavalla eri analyysin saanut yrittää vesittää sitä toisen näkemyksen esille tuomaa näkemystä. Erimielisyys rikkautta, uskonsa tuputtaminen fundamentalismia.

Seurajohto viestii sen pohjalla kun oikeaksi näkevät. Siihen heillä on 100% oikeutus. Samoin ihan jokaisella sama oikeus olla 100% eri -, tai samaa mieltä. Joku saa vissiin hengenahdistusta tuon vuoksi, minulle taas tuo vähemmän merkittävää tässä kaikessa, etten sanoisi sivuasioita, no, jotkut tykkää kaivaa toisten roskapusseja, jotkut ei. Roskaa sieltä löytää ja pois heitettyä ja tikusta saa lisää asiaa jos kyselee isoon ääneen, että miksi tämä valmennus oli tänne laitettu, ymmärtämättä tai haluamatta ymmärtää, että juuri siksi, se kävi tarpeettomaksi.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Kannattajan ryhmän pitäisi olla seuran vahtikoira, kuten median pitäisi olla vallan vahtikoira.

Se, että ollaan uskollista puudelia kun jotain kivaa johdosta tarjotaan sylettää. Tai jos siellä oikeasti jotain konkreettista tapahtunut jotain ei kyllä tiedotteessa sanottu niin tiedottakaa avoimesti te @Hurrikaanisydän kun JYP ei siihen kykene.

Tämän hetkisessä toiminnasta pilaatte vain oman maineenne ja saattaa omatkin housut paskaiseksi. Vastaavaa itse olisin odottanut aina uskolliselta rumpuryhmältä, mutta tämä sieppaa että itselle niin rakas HurSy sortuu samaan

@KOLT nämä ei toki sinun kontollasi ole, mutta jos saat tätä yhteisön viestiä sinne, että nyt on mennyt pieleen ja isosti.

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minusta veikeää ainoastaan se, että lapsellisella tavalla eri analyysin saanut yrittää vesittää sitä toisen näkemyksen esille tuomaa näkemystä. Erimielisyys rikkautta, uskonsa tuputtaminen fundamentalismia.
Fabu syöttää, Pena laukoo. Boldaus oma ja alla olevat nopeella otannalla viikon sisään.

Tätä kommenttia on pakko pitää kohtalaisen naurettavana(ei kirjoittajaa!).

Kuinka typeriä kysymyksiä kykenet esittämään? missä on raja?

Täyttyy olla kaukana todellisuudesta, jos kuvittelee, että asiat muutellaan suit sait ilman siihen vievää aikaa.

Nyt sopisi ottaa kengät korvilta ja ryhtyä vähän lukemaan kuinka asiat on menneet ja olleet.

Suosikkijoukkue
JYP, Stars, Oilers
Nyt sopisi ottaa kengät korvilta ja ryhtyä vähän lukemaan kuinka asiat on menneet ja olleet. Sen seitsemän kautta sitten Seppänen otti taka askelia JYPistä, haluten keskittyä muihinkin asioihin kuin JYPiin ja siitä lähtien on osaavasti tuhottu kaikki se mitä JYP oli. Jos sitten Seppäseen haluaa mustanaamion pääkallon leukaan laittaa, ainoa peruste löytyy siitä, että vetäytyi taka - alalle.

Sen paskan Seppänen on nähnyt, minkä tuulettimiin on saatu päämäärättömällä sekoilulla ja kelvottomilla analyyseillä kiekon kehityksen vaateista. Tuli takaisin paalutti askelmerkit, mutta jyrättiin viisasten kerhon toimesta vielä kerran ja saatiin aikaiseksi tämä missä ollaan.

Sen varassa on JYP tulevaisuus, löytyykö viisautta seistä Seppäsen teesien takana yhtenäisenä, mitä vähemmän, sitä varmemmin sekoilu jatkuu kaudesta toiseen. Kyseinen herra on kuitenkin ainoa, joka JYPin on koskaan loistoonsa nostanut kestävästi. Kannattaisi kuunnella tarkkaan mitä hän visioi, koska JYP voi olla JYP vain jos sillä on oma identiteetti, niin kaukalossa, kuin sen ulkopuolella.

Jossain voi toki olla osaamista, joka samaan pystyisi, sellaista ei vaan tosielämässä ole eteen sattunut, joten riittää, että satuolennoista uskon mieluummin helinäkeijjuun ja taikapölyyn, kuin tähän kuviteltuun osaajaan, jolla on siihen resurssitkin.
Tällä logiikalla Mikko Viitanen olisi pitänyt / pitäisi vapauttaa tehtävistään.

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Tarkentava kysymys. Onko sinusta Seppänen se jolla on ainoana osaaminen kertoa miten JYP:n pitäisi pelata tulevaisuudessa?

Ehdottomasti vakuuttavin, jos historiaa ja saavutuksia vasten peilaa. Lisäksi vissiin kukaan ei kyseenalaista hänen omistautumistaan JYPille, eli mun on vaikea keksiä, että kukaan löytäisi parempaa kandidaattia koko paattia parempaan luotsaamaan, niin pelillisesti, kuin organisaationa.

Seppänen on ollut jo yhtä pelitapaa ollut oman visionsa pohjalta ollut rakentamassa, vaikka toteuttaja ei ollutkaan, siitä on olemassa meriitit. Nytkään ei ole kyse kummemmasta, kuin löytää oikea ukko ruutuunsa tuottamaan oikeita asioita, eli taas kerran luottamaan visioon, jonka pohjalta voi tuottaa.

Voi siis olla, että jossain on joku, joka samaan pystyisi, sellaista ei vaan ole vastaan missään koskaan tullut, eikä haluaan toimeen ilmoittanut. Niillä mennään mitä on, muut sitten haaveilkoot, jos siltä tuntuu.

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Fabu syöttää, Pena laukoo. Boldaus oma ja alla olevat nopeella otannalla viikon sisään.

Olikos täällä joku sääntö sen puolesta, että yksittäisten lauseitten repiminen asiayhteydessä on soo soo, ainakin minä tästä jäähyllä istuin, mutta eihän näitä sääntökirjalla vihellellä, vai miten se meni.

Ciccarelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ehdottomasti vakuuttavin, jos historiaa ja saavutuksia vasten peilaa. Lisäksi vissiin kukaan ei kyseenalaista hänen omistautumistaan JYPille, eli mun on vaikea keksiä, että kukaan löytäisi parempaa kandidaattia koko paattia parempaan luotsaamaan, niin pelillisesti, kuin organisaationa.

Seppänen on ollut jo yhtä pelitapaa ollut oman visionsa pohjalta ollut rakentamassa, vaikka toteuttaja ei ollutkaan, siitä on olemassa meriitit. Nytkään ei ole kyse kummemmasta, kuin löytää oikea ukko ruutuunsa tuottamaan oikeita asioita, eli taas kerran luottamaan visioon, jonka pohjalta voi tuottaa.

Voi siis olla, että jossain on joku, joka samaan pystyisi, sellaista ei vaan ole vastaan missään koskaan tullut, eikä haluaan toimeen ilmoittanut. Niillä mennään mitä on, muut sitten haaveilkoot, jos siltä tuntuu.
Luettele tähän nyt kaikki seuraomistajat jotka on luonut seuralle pelitavan. Varsinkin jos ei omaa minkäänlaista pelaaja/valmentajataustaa.

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Luettele tähän nyt kaikki seuraomistajat jotka on luonut seuralle pelitavan. Varsinkin jos ei omaa minkäänlaista pelaaja/valmentajataustaa.

Miksi ihmeessä? Mun on vaikea käsittää tämmöistä vertaa omenia ja appelsiineja heittoja. Siellä täällä ja tuolla on vaikuttaneet monet erilaisin valmiuksin ja ympäristöin, mandaatein ja jopa luontein, jotkut saaneet menestymistä jotkut ei ihan, tai ei lainkaan.

Mikä ihmeen hyöty moisella vertailulla olisi minkään suhteen? toki jos mieli tekee, niin siitä vaan miettimään banaanin ja satsuman dna:ta.

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olikos täällä joku sääntö sen puolesta, että yksittäisten lauseitten repiminen asiayhteydessä on soo soo, ainakin minä tästä jäähyllä istuin, mutta eihän näitä sääntökirjalla vihellellä, vai miten se meni.
Sinä voit raportoida ja kärsin tuomion mukisematta, jos niikseen tulee. Tuolta löytyy palstan säännöt, josta voi itse kukin, minä mukaanlukien, ehkä käydä välillä niitä lukemassa ja omaa kirjoitustapaa peilaamassa.

Nyt kun tuo "kukaan ei halua Rautakorven jengiin" -väitekin on ammuttu alas, niin tässähän odottaa jo seuraavaa johdon aivopierua. On kyllä äkkiä jäänyt itse jääkiekko sivuseikaksi tällä kaudella näiden tapahtumien keskellä.

Jaakko81

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,JYP
Sinä voit raportoida ja kärsin tuomion mukisematta, jos niikseen tulee. Tuolta löytyy palstan säännöt, josta voi itse kukin, minä mukaanlukien, ehkä käydä välillä niitä lukemassa ja omaa kirjoitustapaa peilaamassa.

Nyt kun tuo "kukaan ei halua Rautakorven jengiin" -väitekin on ammuttu alas, niin tässähän odottaa jo seuraavaa johdon aivopierua. On kyllä äkkiä jäänyt itse jääkiekko sivuseikaksi tällä kaudella näiden tapahtumien keskellä.
Tää onkin juhlakausi. Seppänen on ottanut pari sivua Putinin oppikirjasta, tajusi että nykyresursseilla ei voi mestarutta voittaa, mutta jotain pitää tehdä että juhlakausi muistetaan. Onhan tässä nyt ollut viihdettä hauskuutta ja ihmeteltävää enemmän kuin ekalla mestaruuskaudella konsanaan. Ja väitän että tästä kaudesta puhutaan pidempään.

Ciccarelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miksi ihmeessä? Mun on vaikea käsittää tämmöistä vertaa omenia ja appelsiineja heittoja. Siellä täällä ja tuolla on vaikuttaneet monet erilaisin valmiuksin ja ympäristöin, mandaatein ja jopa luontein, jotkut saaneet menestymistä jotkut ei ihan, tai ei lainkaan.

Mikä ihmeen hyöty moisella vertailulla olisi minkään suhteen? toki jos mieli tekee, niin siitä vaan miettimään banaanin ja satsuman dna:ta.
No ihan sillä että ei sitä pelitapaa ikinä missään luo seuran suurin omistaja.
Ja kysyn vieläkin että onko sinusta se hyvä asia että tätä projektia vetää nyt Seppäsen kanssa Viitanen ja Hämäläinen? Mainitsit aiemmin että nyt on pääsemässä valtaan ne jotka sinne on pyrkinyt ja se on hyvä.
Voitko perustella miksi on hyvä että seuran pelillisistä asioista vastaa mies joka on savustettu junioripuolella ulos ja urheilujohtajana on mies jolla ei ole mitään näyttöä menestyvän liigaseuran rakentamisesta?

avjk

Jäsen
Suosikkijoukkue
No mitä näitä nyt on...
No ihan sillä että ei sitä pelitapaa ikinä missään luo seuran suurin omistaja.
Tämä! @JypFabu ei edes JYP:n kultaikoina Seppänen päättänyt joukkueen pelitapaa ja ihan syystä(osaamisen puuttuminen) vaan palkkasi tehtävään henkilöitä joilla on osaamista.
Miten tänne kukaan ikinä saadaan valmentamaan jos pelityylin/tavan kertoo joukkueen suurin omistaja vailla mitään osaamista kyseiseen alueeseen?

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp

Älä edes unta näe. Minä voin vääntää ja tökkiä kuin pakki oman maalin edessä, mutta rotaksi en rupea. Sellaista voittoa ei ole joka olisi sen arvoinen.

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Tämä! @JypFabu ei edes JYP:n kultaikoina Seppänen päättänyt joukkueen pelitapaa ja ihan syystä(osaamisen puuttuminen) vaan palkkasi tehtävään henkilöitä joilla on osaamista.

Eipä ei, mutta taatusti siihen vaikutti, ihan niin kuin vaikuttaa nytkin. Kannattaa kuulostella tuo Seppäsen haastis ja miettiä kuinka ne asiat oikein onkaan lopulta. Olla erimieltä tai samaa mieltä, mutta noin se asia on.

VeMa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NYR
Jospa tuo "JYP on taas pelaajamarkkinoilla varteenotettava vaihtoehto" tarkoittaakin sitä, että kauppa on kohta auki ja joukkue tyhjenee?

avjk

Jäsen
Suosikkijoukkue
No mitä näitä nyt on...
Eipä ei, mutta taatusti siihen vaikutti, ihan niin kuin vaikuttaa nytkin. Kannattaa kuulostella tuo Seppäsen haastis ja miettiä kuinka ne asiat oikein onkaan lopulta. Olla erimieltä tai samaa mieltä, mutta noin se asia on.
Kuuntelin kyllä. Ihmetystä tuossa herättääkin, että onko Jukalla ammattitaitoa kertoa miten jääkiekkojoukkueen pitäisi pelata vain, koska on nähnyt 1600 peliä ja koska hän on seuran omistaja/rahoittaja? Siitäkin voi varmasti olla montaa mieltä

Onko Seppäsellä meriittejä mennä kertomaan pelaajille/valmentajalle "hei pelatkaakin ens erässä näin"?

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Kuuntelin kyllä. Ihmetystä tuossa herättääkin, että onko Jukalla ammattitaitoa kertoa miten jääkiekkojoukkueen pitäisi pelata vain, koska on nähnyt 1600 peliä ja koska hän on seuran omistaja/rahoittaja? Siitäkin voi varmasti olla montaa mieltä

Onko Seppäsellä meriittejä mennä kertomaan pelaajille/valmentajalle "hei pelatkaakin ens erässä näin"?

Minusta menet tässä laukalle samoin, kuin väki täällä on mennyt pelipaikattoman(todella huono nimitys, kuten monesti jo olen laittanut) kanssa. olettamisen ja kuvittelun sijaan kannattaa hetki henkäistä ja peilata olevaan nähden mikä on todellisin johtopäätös.

Seppänen oli minusta täysin oikeassa ja kannattaa tuohon lisätä että nuo 1600 oli JYPin pelejä, veikkaan, että siellä on isompi liuta yleensä pelejä nähtynä, ihan kuten on itsellänikin vuosikymmenten varrelta. Samoin totta on myös se, että asemassaan ja vastuussaan tulee ja pitää tulla vaikuttamaan myös pelilliseen puoleen. Ei se tarkoita valmentajan neuvomista, vaan osuutta kokonaisuuden toteutumisesta, jonka itse on allekirjoittanut ja jonka takana seisoo. Sisältää siis ison tukun muitakin asioita, kuin valmennuksen "opastamisen", jos sen sellaisena haluat mieltää.

Seppänen ei siis mene koskaan sanomaan koppiin, että pelatkaa ensi erässä näin, ihan samoin kun Seppänen ei ole koskaan palkannut Hämäläistä päävalmentajan pestiin. Asioita voi ymmärtää, olla ymmärtämättä tai teeskennellä olevansa ymmärtämätön, jokainen valitkoon omansa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy