JYP kaudella 2019–2020 – puhtaalta pöydältä?

  • 379 827
  • 1 803

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Jep, pääosin hyvät arviot, mutta Immonen ja Turkulainen alakanttiin. 9 molemmille.

Immosella aloitusprosentti joku 95 ja järki lähtee tuosta sen luistelunopeudesta valittamisesta, kun statsien mukaan joukkueen 8. nopein, nopeampi kuin vaikka Rooba, Vainio tai itse Nättinen. Luistelumatka joukkueen suurin, mutta kai sen pitää luistellakin paljon, kun on hidas, vanha ja läski mätisäkki. Saakeli.

Turkulaiselle ennätyspisteet ja muutenkin silmiä hivelevää taitoa ja myös taklauksia, kiitettävä suoritus
 

Baldrick

Jäsen
Myös Ruusun 6 on mun mielestäni 1-2 pykälää alakanttiin. Täytti roolinsa 2. veskana kyllä ihan hyvin. Varsinkin odotuksiin nähden, kuten tuntui muutenkin arviointi tapahtuneen.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Myös minä antaisin Ruusulle vähintään seiskan. Kaverilta ei odotettu oikeastaan yhtään mitään ennen kauden alkua, sillä tarkoituksena oli toimia vain backupina yhden Liigan parhaan maalivahdin takana ja napsia jokunen peli vyölle satunnaisesti. Laurikainen oli jokseenkin pettymys viime kaudella ja ehkä osittain sen myötä Ruusu sai vähän enemmän vastuuta kuin ennakkoon kaavailtiin. Näissä näytön paikoissa Ruusu osoitti olevansa voitosta taisteleva maalivahti, eikä me Ruusuun hävitty yhtään peliä. Sen heikon alkuvuoden aikana tappiot tulivat pitkälti siitä, että JYP teki 0-2 maalia per peli, joilla on vaikea taistella voitosta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös