Jyp ja TPS

• 1 155
  • 1
Tila
Viestiketju on suljettu.

Goner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Täytyy kyllä myöntää, että olen kuin ällikällä lyöty tepsin ja jypin hienosta menestyksestä. Kärpät ei hävinnyt runkosarjassa kotonaan kuin 3 ottelua ja kuudesta jyp pelistä 5 voittoa ja 1 tasapeli. Mikä on kärppien pelissä sitten muuttunut... henkinen puoli ei näytä kestävän. En usko, että pelillisesti Jyp olisi noussut Kärppien ohi, kaikella kunnioituksella Jyppiä kohtaan. Kärppäpellajien pitäisi tajuta, että rutiinitasolla ei playoffeissa voittoja saa, kaikkien täytyy venyä. Olen suoraan sanoen pettynyt Kärppä-joukkueen esityksiin ja hengettömyyteen, Jyp puolestaan uhkuu intoa ja pelaa ennakkoluulottomasti. Vaikka sydämeni sykki Kärpille, on minun vaikea uskoa 3 peräkkäiseen voittoon. Ainoa mahdollisuus on, että tänään kärpät murskaa Jypin suurilukuisesti ja aiheuttaa näin henkisen shokin vastujalle. Tämä on kyllä tämän kevään uutispommi, jos Jyp vie Kärppiä voitoin 4-1.

Sitten tepsin peliin. Vaikka HPK:n runkosarjamenestys olikin mahtavaa, ei ottelusarja ole minustaa niin yllättävä. TPS omaa valtavasti kokemusta seurana pudotuspeleistä, ja HPK potee selvästi krapulaa upeasta runkosarjasta. Uskon, että TPS jatkoon menee, ehkä jo tänään.

Miten jatkossa. Otteluparit Jokerit-TPS ja Blues-Jyp näyttävät kuitenkin pääkaupunkiseudun finaalia. Jypin nälkä voi olla tyydytetty jos/kun Kärpät tippuu. Toisaalta TPS:n taidot ei yllä Jokereiden tasolle. Finaali Jokerit- Blues olisi erittäin mielenkiintoinen, ja tasainen. Myös pronssiottelu olisi tasainen. Mutta silti, kyllä Kärppien ja Hpk:n konttaaminen ihmetyttää minua suuresti. Kärppä-joukkueen tulee kasvaa JOUKKUEEKSI ensi kaudella, mielestäni Heikkilä ei ole oikea mies tähän.

Lopuksi oma otteluveikkaukseni KÄR-JYP 3-2 (toive 6-1)
HPK-TPS 2-3

Ohjeistusta wezahille.

Ottelua koskeva ketju on jo olemassa. Kannattaa tutustua viestiketjuihin, jotka ovat jo olemassa. Usein sieltä löytyy jo ketju, eikä uusia, turhia tarvi avata.
Lisäksi ketju pitää nimetä erilailla, kuin sinä olet tehnyt.
Esimerkkiä löytyy kyllä reilusti.

Ketju menee turhana lukkoon.

Moderaattorit

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.