Ainakin yksi palanen on tipahtanut setistä, röhröh.Hampaaton kanukki?
Ainakin yksi palanen on tipahtanut setistä, röhröh.Hampaaton kanukki?
Ei oo, kanukki joka pelannu norjassa viimevuodetOlisiko palapelin viimeinen palanen nimeltään Isaac Ratcliffe?
Ei oo, kanukki joka pelannu norjassa viimevuodet
Eli kyseessä on joku Peter Quenneville, huoh... Olisi voinut mennä sinne K-Espooseen.Uskon että moni tulee pettymään huomenna. Ei ehkä niin kova nimi mitä tänne on toivottu.
Juu ei ennakkoon niin kova nimi, mutta voi olla tekijäkin. Aika näyttää.Uskon että moni tulee pettymään huomenna. Ei ehkä niin kova nimi mitä tänne on toivottu.
Ei ole,Eli kyseessä on joku Peter Quenneville, huoh... Olisi voinut mennä sinne K-Espooseen.
Kiitos. Jään mielenkiinnolla odottamaan kuka sieltä paljastuu.Ei ole,
Nuo kaksi ovat vissiin ainoat Norjassa pelanneet kanukki-hyökkääjät, jotka on ilman sopimusta.Peter Quenneville - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Peter Quenneville, 1994-03-09 Edmonton, AB, CAN Canada. Most recently in the Liiga with Kiekko-Espoo. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.comAlex Dostie - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Alex Dostie, 1997-04-13 Drummondville, QC, CAN Canada. Most recently in the Liiga with JYP. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Veikkaan et jomkikumpi. Toki Quenneville tehojen puolesta vaikuttaisi oikeasti kovalta. Edit: Dostiellä kyllä kans ihan hyvät tehot ollut.
No mä oon ainakin ihan tyytyväinen tähän nimeen – potentiaalia on.Kun Schnarria vihjasin Berndtssonin tehoilla niin sanotaan että tämä heppu on parhaalla AHL kaudellaan tehnyt pisteen vähemmän kuin Peter Nylander JYPissä.
Vahvasti sama tunne, vähän jopa itselläkin lähtökohtaisesti sama fiilis.. Odotin ns isompaa nimeä mutta annetaan kaverille mahdollisuus näyttää.Uskon että moni tulee pettymään huomenna. Ei ehkä niin kova nimi mitä tänne on toivottu.
Ei ihan power forward kilot, mutta tervetuloa näyttämään!No mä oon ainakin ihan tyytyväinen tähän nimeen – potentiaalia on.
Veikkaan nyt tietäväni kuka on kyseessä. Näyttäisi olevan mies parhaimmassa peli-iässä ja Euroopan kaudet menneet ihan hyvin. Voi olla ihan hyvä haku Mälkiältä.Kun Schnarria vihjasin Berndtssonin tehoilla niin sanotaan että tämä heppu on parhaalla AHL kaudellaan tehnyt pisteen vähemmän kuin Peter Nylander JYPissä.
Näyttäisi olevan samankaltaisia tehoja AHL:ssä ja Norjassa kuin Christofferilla, mutta jäähyminuutteja onkin huomattavasti vähemmän.Veikkaan nyt tietäväni kuka on kyseessä. Näyttäisi olevan mies parhaimmassa peli-iässä ja Euroopan kaudet menneet ihan hyvin. Voi olla ihan hyvä haku Mälkiältä.
Vahvasti sama tunne, vähän jopa itselläkin lähtökohtaisesti sama fiilis.. Odotin ns isompaa nimeä mutta annetaan kaverille mahdollisuus näyttää.
Luulen kanssa tietäväni. Tehot Norjassa luokkaa BC, Keski-Euroopassa vähemmän.Veikkaan nyt tietäväni kuka on kyseessä. Näyttäisi olevan mies parhaimmassa peli-iässä ja Euroopan kaudet menneet ihan hyvin. Voi olla ihan hyvä haku Mälkiältä.
Pystyy aika nopeasti selvittämään kuka on kyseessä.Nyt sit nimiä eikä noita saatanan arvoituksia... Nih!
Jollekin on, jollekin ei...Pystyy aika nopeasti selvittämään kuka on kyseessä.