Jutila&Saukkonen

  • 4 100
  • 42

Blue F

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Juti! Hanki elämä!

Sillä äijällä on aina niin saatanan poliittiset vastaukset, ettei se varmasti tiedä edes itse mitä vastaa, saati sitten mihin vastaa. Ja siitä mun käsityksen mukaan pitäis jonkun vielä saada tolkkua kotisohvallakin. Kerta kaikkiaan todella huono kommentaattori.

Maikkari vois hankkia jonkun sellaisen suoraselkäisen aisaparin Saukkoselle joka olis asioista jotain mieltä. Ja kun saatais uusi kommentaattori vois ketjua muuttaa kyllä selostajan ja haastattelijankin osalta. Alkaa kyllä noi jutut maistua tosi puulta.

Yx vaihtoehto olis tietysti, jossa maikkarikin säästäis rahaa. Lähetetään pelipaikkakunnalle vain kuvaaja. Pasilassa pistetään siihen sitten ääninauha, jossa nää kaks höpöttää toisilleen jääkiekkoon liittyvistä asioista ja tietenkin Jutin elämästä yleensäkin ja siitä kun "allekirjoittaneen" kyttävaimo pieksee sitä aina silloin tällöin.

Sisäinen ahdistus on kaunis asia. Varsinkin kun siitä antaa muidenkin kärsiä.
 

Ande

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Älä lähre shinne

Blues foreverillä on tainnu jäädä putki päälle, kun noin purkaa pahaa oloaan.
Jutihan on aivan loistava kommentaattori, jolla on kokemusta ja näkemystä enemmän jääkiekosta, kuin koko Esboolla yhteensä.
Meikäläisen mielestä hoitaa hyvin hommaansa ja selventää Anun toilailuja hyvin.
Kuka Jutin tilalle sitten? Ehkä joku jääkiekkotietäjä makkaramaasta?!?
 

tapio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bleg, Crisu, Pena, fööni, geeli ja Vidal Sasoon!
Roosa

Juti tänään:

Roosa

( eli Pavel Rosa )

:D
 

Blue F

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Re: Älä lähre shinne

Viestin lähetti Ande
Blues foreverillä on tainnu jäädä putki päälle, kun noin purkaa pahaa oloaan.
Jutihan on aivan loistava kommentaattori, jolla on kokemusta ja näkemystä enemmän jääkiekosta, kuin koko Esboolla yhteensä.

Sovitaanko, että tämä oli mun henkilökohtainen mielipide. Ei yleiseti Espoolaisten. Joten jätetään se Espoolaisten haukkuminen noihin muihin keskusteluihin.

Ja mitä tohon päähän viiraamiseen tulee, niin eihän täällä nyt kukaan selväjärkinen lukisi ja kirjoittaisi näitä juttuja joka helevetin päivä.:D Vai kuinka:confused: :confused: :confused: ?
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Heh. Saukkonen on aikanaan sanonut olevansa HIFK-fani.
 

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
Re: Juti! Hanki elämä!

Viestin lähetti Blues forever
Maikkari vois hankkia jonkun sellaisen suoraselkäisen aisaparin Saukkoselle joka olis asioista jotain mieltä.
Miten olis "Rono" Järvelä? Rono ainakin sanoi mitä mieltä on, välillä suorastaan vittuli, Rosbergin tyyliin, Linkulle. Itelle on ainakin jäänyt lähtemättömästi mieleen Ronon huudahdus "Voi saatana!", kun jotain pelaajaa lyötiin mailalla käsille...
 

Kiekkomies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja HPK.
Kiekko-Vantaa.
Tämä Hockey Night team on aika naurettava. Jos Saukkosta vertaisi Mertarantaan, niin Saukkonen näyttää niin pieneltä mestarin rinnalla. Jotenkin kyllästyttää noi Saukkosen turhanpäiväiset kommentit. Jutilla on joskus asiantuntemusta, mutta kaikista asioista hänkään ei tiedä, kuten aikaisemmin hän totesi, että maalivahti voisi olla kapteeni, etc. Joskus Jutin kehut menevät väärään nurkkaan, vähän aina ihmettelen hänen heittojaan. Ja Saukkonen taas on aina pihalla. Voisi MTV3 harkita juontoparin vaihtoa, toisi vaihtelua ottelun tiimoihin.

Miten ois Kyllönen? :D
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Sorry vaan, Saukkonen on osoittanut olevansa TPS:n miehiä. Kaikkein vähiten IFK:N.
 

sniper2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Juti! Hanki elämä!

Viestin lähetti Blues forever
Sillä äijällä on aina niin saatanan poliittiset vastaukset, ettei se varmasti tiedä edes itse mitä vastaa, saati sitten mihin vastaa. Ja siitä mun käsityksen mukaan pitäis jonkun vielä saada tolkkua kotisohvallakin. Kerta kaikkiaan todella huono kommentaattori.

Maikkari vois hankkia jonkun sellaisen suoraselkäisen aisaparin Saukkoselle joka olis asioista jotain mieltä. Ja kun saatais uusi kommentaattori vois ketjua muuttaa kyllä selostajan ja haastattelijankin osalta. Alkaa kyllä noi jutut maistua tosi puulta.

Yx vaihtoehto olis tietysti, jossa maikkarikin säästäis rahaa. Lähetetään pelipaikkakunnalle vain kuvaaja. Pasilassa pistetään siihen sitten ääninauha, jossa nää kaks höpöttää toisilleen jääkiekkoon liittyvistä asioista ja tietenkin Jutin elämästä yleensäkin ja siitä kun "allekirjoittaneen" kyttävaimo pieksee sitä aina silloin tällöin.

Sisäinen ahdistus on kaunis asia. Varsinkin kun siitä antaa muidenkin kärsiä.
Että parhaat olisi pitäny olla:
1.Caloun
2.Stapleton
3.Kohn
Niinkö?
 

Femma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti Ande

Jutihan on aivan loistava kommentaattori, jolla on kokemusta ja näkemystä enemmän jääkiekosta...

Onhan Jutilla näkemystä sun muuta asiaa, mutta yleensä märehtii samaa asiaa/näkökulmaa ottelusta toiseen ja ties monta kertaa siinä erän aikana. Se rupee jo kyllästyttämään. Keksisi jotain uutta välillä.
 

Judge

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Liverpool FC
Viestin lähetti fiftyeight
Sorry vaan, Saukkonen on osoittanut olevansa TPS:n miehiä. Kaikkein vähiten IFK:N.

Itse asiassa Saukonen inhoaa Turun reissuja. Täällä kun naapurikopin kaverit tulevat kertomaan hänelle, kun hän tekee virheen. Ja vielä muistuttavat häntä asiasta seuraavallakin kerralla.

Nimimerkillä Holmkvist on Edomontonin varaus x10 ekan erän aikana...
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Juti on ihan passeli kommentaattori, mutta Saukkonen tosiaan on kyllä niin Jokerimies kuin vain voi. Tänäänkin hyvä esimerkki Peltosen loukkaantumisessa. Jos ei olisi katsonut kuvaa, vaan kuunnellut vain selostusta, olisi voinut luulla, että Peltoselta lähti käsi irti tai katkesi kaula, siksi kauan Mika jaksoi voivotella Villen kuntoa ja loukkaantumista..
 

Fireblade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Baby Beast
Mitä sä "Blues forever" oikein sekoilet? Jutihan on ainoa äijä koko Hockey Nightin tiimissä, joka puhuu siellä asiaa. Juti tietää mistä puhuu ja kun hän puhuu, niin silloin hänen puheissaan on aina mukana myös pieni ripaus huumoria. Kurri on vain kalpea varjo Jutiin verrattuna, jos verrataan heidän kommentaattorin lahjojaan. Kurrilla ei muutenkaan tunnu olevan mitään järkevää sanottavaa HN:ssä, kun se joskus siellä avaa suunsa. Kurrin pisteet on laskenut minun silmissä hänen uransa jälkeen ja Jutin nousseet. Että silleen. :mad:
 

Blågula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Hyvä Fireblade! Olen samoilla linjoilla. Toki Juti puhuu välillä potaskaa mutta tekee sen viihdyttävällä tavalla. Kurri taas on vaan niin hiton tylsä, latelee vaan itsestään selviä asioita.
Juti ja Rono olisi muuten kova pari: Kiekko poijess, ylämummo, längeisshtä, älä lähre shinne...
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
juti...

Timo Jutila on mielestäni "mies paikallaan". Hänellä on rehellinen tamperelainen aksentti, huumoria, vahvaa tietoa lajista (sattuneesta syystä) ja legendan maine. Nämä perusteet riittänevät. On sitten eri asia keskustella siitä, miksi joku persoona sinänsä ei miellytä. Vanha totuushan on, että kukaan ei voi miellyttää kaikkia.
 

äijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itähelsinkivantaan Jokerit
HERRANJUMALA

Jätkät pamisee jostain kommentoinnista kuin lätkästä.
Jotain tasoa nyt tähän keskusteluun, jos saan pyytää!
Näistä jätkistä KUMPIKAAN ei täytä mitään mittoja.
Jutilalle korkeintaan säälipisteet.
Ja sitäpaitsi Mertsi on yks iso JUNTTI!
 

Prjakhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Re: HERRANJUMALA

Viestin lähetti äijä
Jätkät pamisee jostain kommentoinnista kuin lätkästä.
Jotain tasoa nyt tähän keskusteluun, jos saan pyytää!
Näistä jätkistä KUMPIKAAN ei täytä mitään mittoja.
Jutilalle korkeintaan säälipisteet.
Ja sitäpaitsi Mertsi on yks iso JUNTTI!

Niin ja JUTI ON LÄSKI!

SAUKKONEN ON RUMA!:D
 

Rike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Itse olen Jutin kommenteissa ihmetellyt sitä, että miehen on pakko kehua kaikkia. Jokaisella neloskentän kahjolla on "vauhtia kuin Monzassa", kaikki maalivahdit ovat "jäätäviä" ja jokaisen joukkueen alivoimapeli on todella hyvää. Liigassa ei pelaa Jutin mielestä varmaan yhtään huonoa pelaajaa.

Hyvään journalismiin kuuluu kritiikki, mitä Jutila, eikä tosin Saukkonenkaan anna juuri koskaan. Suuri miinus.

Rike
 

sniper2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Saukkosen sanomaa:"Tuossa kun on lähietäisyydeltä päässyt katsomaan tuota IFK:n taaperrusta, tai siis katsomosta..."
ja toinen:"Viime viikolla olin katsomassa HIFK:n harjoituksia", ja loppuja en muista..
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Kyllä yksi helmi tuli tänään Jutin suusta:

Saukkonen: "Taitaa olla Jyväskylän musiikkikaupat tyhjinä, kun kaikki rummut ovat täällä."

Jutila: "No mutta kyllähän täällä kuitenkin hyvää jääkiekkoa pelataan." (rivien välistä: ei taida rumpuryhmien ystävä olla herra Jutilakaan.)
 

khilou

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Rike
Itse olen Jutin kommenteissa ihmetellyt sitä, että miehen on pakko kehua kaikkia. Jokaisella neloskentän kahjolla on "vauhtia kuin Monzassa", kaikki maalivahdit ovat "jäätäviä" ja jokaisen joukkueen alivoimapeli on todella hyvää. Liigassa ei pelaa Jutin mielestä varmaan yhtään huonoa pelaajaa.

Hyvään journalismiin kuuluu kritiikki, mitä Jutila, eikä tosin Saukkonenkaan anna juuri koskaan. Suuri miinus.

Ei lainkaan yllättävää. Selostaja ja kommentaattori on osa tätä SM-liiga/MTV3 - symbioosia, jonka tarkoitus on kasvattaa SM-liigan suosiota.

"Kaikki on jäätävää ja hianoo">lisää mielenkiintoa>lisää TV-katsojia>lisää mainostuloja Maikkarille>parempi TV-soppari liigalle jne. Mahdollinen kritiikki tulee sitten muualta, esimerkiksi täältä Jatkoajasta.

Saukkonen on aika poju, mutta karismaattisia selostajia ei tässä maassa montaa löydy. Juti on - Kurriin verrattuna - rento, hauska ja välitön.
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juti on loistava!

"Siinä vietiin komeasti putkista... onneks tuli laita vastaan, ettei kaveri päätynyt Jyväskylän torille." Vai mitenkäs se meni?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös