Jussi Halme Sportiin

  • 3 364
  • 5

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Selvä vahvistus.

Pelasi KooKoossa kymmenkunta matsia tosi hyvin. Ei mikään varsinainen kiekollinen taituri, mutta hyvä yleispelaaja ja pystyy pelaamaan ylivoimallakin. On pelannut sen verran P-Amerikassa, että on ainakin Mestiksessä kova luu puolustuspäässä. Pitää miehensä ja paikkansa.
 

red&white

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Philadelphia Flyers, CFC
Itse oken erittäin tyytyväinen tähän hankintaan. En ole kuullut kuin hyvää Halmeesta. Pienenä miinuksena, joka ei tietenkään ole mikään heikkous Halmeessa, on kätisyys. Itse olisin toivonut rightin pakkia varsinkin nyt kun Mötö on poissa kuvioista
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Halme tuntuu kovalta kaverilta. En ole juuri parjaavia kommentteja lukenut tai kuullut. Viime kauden statsit KooKoosta ovat mukavaa luettavaa.

Silti Halme ei tunnu ihan täysosumalta, koska Sport olisi tarvinnut nimenomaan siniviivapyssyn. Halmekin pystynee ylivoimalla viivassa pelaamaan, mutta ei ole 'jussiheikkinen' tai parhaiden päivien Chris Allen. Lisäksi Halme on lefti, kun righteistä on huutava pula. Ja mikä pahinta, Halme on pelannut Södertäljessä pientä ruutua vähillä minuuteilla ja nolla tehoilla. Nyt pitäisi pelata heti isoa ruutua, isoja minuutteja ja tehokkaasti. Onnistuuko? Toivotaan.
 

Shearer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
En odota mitään suuria urotekoja Halmeelta ainakaan aluksi lähinnä sen takia, että tämä kausi on ollut vaikea ja tietysti nyt on kokonaan uusi joukkue ja sarja.

Sanoisin että playoffseissa sitten Halmeen pitäisi olla iskussa. Potentiaalia ainakin pitäisi olla joten toivotaan että se saadaan käyttöön sitten tosipeleissä.

Mutta kaikin puolin varmaan hyvä hankinta, toivotaan ainakin.
 

Koheltaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, HIFK, FC Woking
Ainakin itse odotan mielenkiinnolla mitä kaveri näyttää. Alku voi olla hakemista, mutta jos vastuun viitta ei ole liian raskas siittä vaan. Eikös Halmeen lähdön syynä edellisestä seurasta ollut juuri vastuun puute? Nyt ainakin sitä tarjotaan oikein urakalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös