Ilmoitukset

Nimimerkin RiverDog vähäinen tuotanto on sisältänyt henkilökohtaisuuksia, offtopicia ja itsemoderointia. Häntä on jo aiemmin huomautettu käytöksestään, mutta kun huomautus ei auttanut, on raati laittanut hänet viikon rauhoittumislomalle.

Lisäksi päätimme viikonloppuna, ettei nimimerkki Bawdy enää jatkossa avaa ketjuja. Meille ei ole väliä, milloin "valmentajalle X kenkää!"-ketju avataan, mutta myös näiden ketjujen avauksiin odotamme edes jonkinlaista panostusta. Tähän Bawdy ei ole kyennyt, sillä hänen ketjunavauksensa sekä Merikiven että Tirkkosen potkuille ovat olleet aivan luokattomia.

Sulje ilmoitus

Nimimerkin Hatchetman tuotanto Jokerit-osiossa on ollut silkkaa flametusta ja ohi aiheen huutelua. Koska aiemmat huomautukset ja viikon pelikiellot eivät ole tepsineet, kyseinen nimimerkki päätyy tällä kertaa kahdeksi viikoksi jäähyaition puolelle.

Sulje ilmoitus

Jurassic World Evolution

Viestiketju osiossa 'Peliluola' , aloittajana pikkuvaimo, 11.06.2018 klo 23.11.

1. pikkuvaimo Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Harley-Davidson ja Mercedes-Benz
    Huomenna se vihdoin julkaistaan kaikelle kansalle, itse ainakin odottanut suurella innolla. Arvosteluita on tänään kaivettu, ja hieman ristiriitainen vastaanotto kriitikoilta. Itseäni se ei haittaa, kun fanitan Jurassic Park-franchiseä ja dinosauruksia muutenkin aivan hulluna. Eli minulle aivan pakkohankinta, ja ehkä koko vuoden odotetuin peli (RDR2 lisäksi). Onko muita ketä dinopuiston johtaminen kiinnostaa?

2. teude Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
    Lainaus:
    Operation Genesiksestä lähtien odottanut seuraavaa kunnon Jurassic Park -peliä ja huomenna vihdoin aukeaa! Todellakin tätä on odotettu.

3. Peteliuz Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Ketterä, Jokerit, Avalanche, Manchester United
    Sama juttu, JP franchise kiinnostaa ja eri pelejä on hierottu NES:n ja SNES:n ajoista asti. Tätä uutta peliä on myös täällä odotettu, mutta ainakaan vielä en ole ostopäätöstä tehnyt. Eli kysymys kuuluukin pelin ostaneilta, onko rahan tuhlausta vai onko arvoisensa (60€) tekele?

4. pikkuvaimo Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Harley-Davidson ja Mercedes-Benz
    Sanoisin että älä osta vielä. Odota muutamaa päivitystä, mitkä tuo lisää sisältöä. En minä sitä nyt pettymykseksi sanoisi, mutta enemmän kyllä odotin.

@Peteliuz

5. lake79 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Ilves, Suomi, Pahalampi, Penguins
    Itse katselin tuossa menneellä viikolla striimejä tästä ja totesin että kiinnostaa kovasti, mutta ei tuo kyllä 60€ arvoinen ole. Pitää odotella että saa jonkun kivan paketin 30€ hinnalla sitten myöhemmin, tjsp.

6. Walkin Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK&Pittsburgh Penguins
    Hieman on kyllä pettymys ollut mielestäni toistaiseksi, mutta onhan tässä pelissä grafiikat huikeat! Eiköhän tässä päivityksiä ole kuitenkin odotettavissa eikä peli ole vielä lopullisessa muodossaa, toivottavasti ei edes lähellä sitä.