Juotko kolaa?

  • 5 403
  • 24

Juotko kolaa?


  • Äänestäjiä
    66
  • Poll closed .
Tila
Viestiketju on suljettu.

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Olen Hokkanen, joten sukunimi jo itsessään velvoittaa juomaan kolaa. Erityisen kiintynyt olen Lidlin colajuomaan.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Ei pysty! Liian hapokasta. Ei vaan; Schveppes-kolaa tuli nuorna poikana juotua...
 

Jooqeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja KiVa, Jeren käsilaukku & HCM
Pepsi Max on hyvää, Pepsi on parempaa, mutta Coca-Cola on parasta!

Eli kyllä sitä tulee litkittyä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kyl,kyl.

Olen suuri limpsojen ystävä, joten kyllä menee cokiskin kurkusta alas ja mielellään meneekin. Etenkin sokerillinen versio, cola light on taas kuin mustaksi värjättyä vettä, joten se ei mene alas.

Kyllähän cokis luultavammin on parasta pizzojen kanssa ja muiden eri laisten pikaruokien kanssa.
 

Sabres #81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, HIFK, Sabres & AC Milan
Kylhän nyt vähintään aamu cokis on pakko saada. Vaikka välillä aika hapokkaalta tuntuu jos liikaa juo kerralla.
 

B-Jacket

Jäsen
Kyllä, vaikka sukulaiset sanoo, että terveys ja hampaat siinä menee, mutta eivät oo vielä menneet. En ole kuitenkaan tämän lihavampi, sillä uintia harrastan sillon tällön.
 

TimanttiLada

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen kiekko ylipäätänsä
Jep, jos nyt alkaa juomaan niin kyllä semmonen 1½ litran pullo menee yhdessä illassa eli kolmessa tunnissa... suppiloilla ja letkuilla tietysti.


Coca-Cola on hyvää ja pepsikin menee, joten kysymykseen voin sanoa yksinkertaisesti: KYLLÄ!
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Toisinaan kyllä. Ei tosin enää niin paljon kuin joskus muinoin. Toimii myös lantrinkina mainiosti.

Ja colan pitääkin perkele olla hapokasta. Ei se muuten miltään maistu.
 

scholl

Jäsen
Minne se Schweppes cola on muuten hävinnyt? En digannut mausta, mutta joskus sitä oli pakko vetää. Ja mitäs colaa silloin joutui juomaan, jos oli vain Mallasjuoman tuotteita jossain raflassa?

Tuohan on niinkuin Vichy. Halusin aina ruoan kanssa Koffin Aquaa, mutta jos ei ollut niin Hartwallin Victor tai Mallasjuoman Laune menivät kyllä alas. Ei ollut niissäkään tapposatsia hiilihappoa niinkuin orkkismerkinnällä varustetuissa pulloissa.
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
scholl kirjoitti:
Minne se Schweppes cola on muuten hävinnyt?

Niin muuten, mihin tämä on kadonnut? Luulin, että muistan vaan väärin lapsuudestani, mutta tämä siis on ollut olemassa.

En o Cola-Olli, mutta juon silti colaa joskus.
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
teemu73 kirjoitti:
Ja colan pitääkin perkele olla hapokasta. Ei se muuten miltään maistu.

Samaa mieltä. Alkuperäinen Coca cola on sen takia parasta, koska siinä on kunnolla hiilihappoja. Esim. Lidl:n kokista kun juo, on melkein kuin vettä joisi.
 

Cactus

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
KYLLÄ!! Colaa, varsinkin Pepsiä tulee juotua vähintään se yksi isopullo päivässä. Riippuvainen olen, yhtään en kiellä. Mulla tapana myös yöllä kun herään ni juoda Pepsiä. Ja ei kiitos Light tai Max-juomille.

-Cactus-
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Ei pysty, liian hapokasta.
 

Buccaneer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tuomo Ruutu, Sean Bergenheim
Parhaillaan en kyllä voi väittää juovani mokomaa. Tai voin väittää, mutta jos väittäisin, niin valehtelisin. Paitsi jos puhuisinkin totta, mutta silloinhan itse asiassa joisinkin kolaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös