Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 609 974
  • 13 531

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Selfieiden ottaminen Berliinin holokaustimuistomerkillä. Tai Auschwitzissa, Dachaussa tai missään muuallakaan.
En tiedä onko tuo varsinaisesti junttimaista, pikemminkin ihan vitun tyhmää ja epäkunnioittavaa. Juntti ei kuitenkaan automaattisesti tarkoita näitä asioita.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Selfieiden ottaminen on junttia ihan missä vain. Ottivat niitä sitten kaupunkilaiset tai maalaiset. Juntimpaa on vain oman naaman tunkeminen tv-kuviin.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Selfieiden ottaminen Berliinin holokaustimuistomerkillä. Tai Auschwitzissa, Dachaussa tai missään muuallakaan.




"Hauska" idea tolla photoshoppaajalla mutta ellei ole vielä ns. backfired niin kohta ihan varmasti kun oikeasti wannabe-natsit käyvät ottamassa selfiensä vain päästäkseen kaverin sivuille eikä voisi vähempää haluta pois sieltä.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
"Hauska" idea tolla photoshoppaajalla mutta ellei ole vielä ns. backfired niin kohta ihan varmasti kun oikeasti wannabe-natsit käyvät ottamassa selfiensä vain päästäkseen kaverin sivuille eikä voisi vähempää haluta pois sieltä.

Tuo Yolocaust-proggis on jo ohitse eli huolet pois.

Vasta tällä viikolla muuten viimeeksi törmäsin somessa tutun historianopettajan tyttäreen, joka poseerasi hymyillen tuolla Berliinin muistomerkillä IG-kuvassaan. Halusin luonnollisesti tuntea itseni paremmaksi ihmiseksi ja lähetinkin tästä paheksuvan viestin ko. mimmin tunteville frendeilleni.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Portion Boys (feat. Pasi ja Anssi): Päivit Tua Menee
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Siis kyllä sinkkumies voi mun mielestä aivan hyvin tokaista täysin satunnaisesta kadulla vastaan talsivasta naisesta toiselle sinkkukaverilleen "siinäpä oli muuten hyvännäkönen muija". Kuitenkin siinä kohtaa jos omaa vaimoa aletaan puhuttelemaan muijana, niin sitten on jotain vialla ja pahasti. Tässä minun mielipide asiasta.

Pitääkö tässä olla siis nimenomaan sinkku, että voi noin sanoa?
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Jos sanon vaimolle, että muija hei, lähden vetää parit tohon paikalliseen, niin ajatustenvaihto siitä seuraa. Jos kysyn, että oi rakkaani, elämäni valo, pistätkö pahaksesi jos muutaman tasoittavan käyn juomassa samalla kun haen sinulle suklaalevyn, niin sehän tarjoutuu kantamaan minut reppuselässä terassille. Ei aina niin väliä sillä mitä sanoo, vaan miten sanoo.
No täysin hypoteettinen tilanne toi yllä oleva kohdallasi lienee:
En käy enää kapakoissa. 1992-2001 asuin käytännössä kapakoissa, enää en jaksa. Nyt ryyppään kotona. Vessaan ei tarvitse jonottaa, viinaa ei tarvitse jonottaa. Musiikin saa valita, ruokaa saa kun hakee jääkaapista. Viina on halvempaa. Turpaankaan ei saa kuin ehkä vaimolta. Pitäkää kapakkanne.

Tai sitten mennään toisen vanhemman palstaveljen (alkuperältään myös sieltä Karjalan laulumailta?) viitoittamalla tiellä? Hän kompasteli käteisen kanssa samalla tavoin...
 
K

Kiekkokatsoja

Junttimaisinta on.. olla kyvytön myöntämään virheensä, ja olla kyvytön keskustelemaan niistä asioista.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Lärvinen.

Joskus ohimennen tullut tehtyä junttihavainto, mutta nyt on valitettavasti tullut katsottua lisää videomateriaalia. Junttius ei mihinkään katoa, mutta haluan uskoa kyseisen tapauksen kokopäiväiseksi sketsihahmoksi. Se selittäisi edes vähän jotain. Muussa tapauksessa tämän ketjun voi lyödä oikeasti lukkoon. Ei jumalauta millainen tapaus nk. läppiensä ja touhujensa kanssa. Tähän perään vapaavalintainen "ämmää turpaan" -läppä jabbathehuttmaisella kielellä ja ilveilyllä lisättynä.
 
Viimeksi muokattu:

Jara76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Kaverini tuntee Lärvisen eli Joonaksen. Itseasiassa sama suku- ja etunimi kuin eräällä nykyäänkin kiekkoilevalla suomalaispuolustajalla.

"Siviilissä" käsittääkseni hyvin normaali juippi, käy töissä jne. Uskoisin miehen vetävän täysin tarkoituksellisesti tuota Lärvisen roolia. Täällä listattuna ansiokkaasti minkälaisiin kekkereihin herra on päässyt, varmasti pitkälti saamansa julkisuuden avittamana:
 
K

Kiekkokatsoja

Tällä palstalla junttimaisinta on jatkuva provosointi. Siihen vielä se, että provoaja ei itse tajua ylittäneensä rajan, jolloin viimeistään vittuilu tulisi lopettaa.
Mutta juntti ajattelee vain että se on kivaa, ja pian pari junttikaveria yhtyy perusjunttiin.
Syntyy kimppajunttius.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tällä palstalla junttimaisinta on jatkuva provosointi. Siihen vielä se, että provoaja ei itse tajua ylittäneensä rajan, jolloin viimeistään vittuilu tulisi lopettaa.
Mutta juntti ajattelee vain että se on kivaa, ja pian pari junttikaveria yhtyy perusjunttiin.
Syntyy kimppajunttius.
Ei tässä ole junttimaisuudesta kyse. Kyse on siitä miten asiat ottaa vastaan. Siinä missä terveellä itsetunnolla varustettu anonyymi keskustelija kuittaa vittuilut ja provot olankohautuksella ja jatkaa seuraavaan aiheeseen, niin lapset ja lapsenmieliset ottavat itseensä ja uhriutuvat. Ei täällä sentään ketään haukuta tai mennä henkilökohtaisuuksiin.

Tami sanois: "if you can´t stand the heat, stay out of the kitchen"

Ja ihan varmasti siellä sunkin lätkä-/sähly-/futis-/koris-/lentis-/pesis-/käsis-/jamitänäitäonhöntsäjoukkueen pukukopissa tulee paljon rankempaa läppää. Vaikeeta on elämä jos ei kuittailua kestä. Tai edes totuuksia.
 
K

Kiekkokatsoja

Ei tässä ole junttimaisuudesta kyse. Kyse on siitä miten asiat ottaa vastaan. Siinä missä terveellä itsetunnolla varustettu anonyymi keskustelija kuittaa vittuilut ja provot olankohautuksella ja jatkaa seuraavaan aiheeseen, niin lapset ja lapsenmieliset ottavat itseensä ja uhriutuvat. Ei täällä sentään ketään haukuta tai mennä henkilökohtaisuuksiin.

Tami sanois: "if you can´t stand the heat, stay out of the kitchen"

Ja ihan varmasti siellä sunkin lätkä-/sähly-/futis-/koris-/lentis-/pesis-/käsis-/jamitänäitäonhöntsäjoukkueen pukukopissa tulee paljon rankempaa läppää. Vaikeeta on elämä jos ei kuittailua kestä. Tai edes totuuksia.
Luulen että se ei oo näin, kuten kirjoitit. Sillä täällä ei oo juurikaan ollut sitä yliherkkyyttä, jota näkee esim isojen kaupunkien yliherkillä nipottajilla.
Jatkoaika on lähtenyt puuttumaan aikaisempaa enemmän epäasiallisiin kirjoituksiin. Se on oikein.
Silti joskus oon huomannut, että provoilu, muka tekomuka vitsailu ja sekoilu on mennyt yli.. ja kohdistunut toiseen kirjoittajaan tavalla, joka on väärin. Kohdistunut kirjoittajaan ihmisenä/persoonana!
Mielipidettä tulee kommentoida, mutta ihmistä omana itsenä ei.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Luulen että se ei oo näin, kuten kirjoitit. Sillä täällä ei oo juurikaan ollut sitä yliherkkyyttä, jota näkee esim isojen kaupunkien yliherkillä nipottajilla.
Jatkoaika on lähtenyt puuttumaan aikaisempaa enemmän epäasiallisiin kirjoituksiin. Se on oikein.
Silti joskus oon huomannut, että provoilu, muka tekomuka vitsailu ja sekoilu on mennyt yli.. ja kohdistunut toiseen kirjoittajaan tavalla, joka on väärin. Kohdistunut kirjoittajaan ihmisenä/persoonana!
Mielipidettä tulee kommentoida, mutta ihmistä omana itsenä.. persoonana ei.
Jokainenhan meistä kokee asiat omalla tavallaan ja jokaisella meistä on siihenkin täysi oikeus. Itse en ole huomannut toiseen kirjoittajaan kohdistunutta yli mennyttä vittuilua tai henkilökohtaisuuksia (paitsi ne joihin on puututtu ja jotka löytyvät pelikielto-osiosta). Sinun mielipidettä tukisi paljon paremmin, jos ihan vaan kaivaisit sellaiset viestit esiin ja lainaisit omaan kirjoitukseesi. Myönnän mieluusti virheeni, jos tälläisiä kirjoituksia löytyy.
 
K

Kiekkokatsoja

Jokainenhan meistä kokee asiat omalla tavallaan ja jokaisella meistä on siihenkin täysi oikeus. Itse en ole huomannut toiseen kirjoittajaan kohdistunutta yli mennyttä vittuilua tai henkilökohtaisuuksia (paitsi ne joihin on puututtu ja jotka löytyvät pelikielto-osiosta). Sinun mielipidettä tukisi paljon paremmin, jos ihan vaan kaivaisit sellaiset viestit esiin ja lainaisit omaan kirjoitukseesi. Myönnän mieluusti virheeni, jos tälläisiä kirjoituksia löytyy.
Mun ei oo tarvetta selitellä sulle lisää.
Yleisesti ottaen kommentoin tässä ketjussa. Ja yksityiskohtaisemmin, silloin kun kun on ollut tarvetta.
Ei tuu mieleen asiaa, missä oot mennyt yli "hilseen jutuissa". Jotkut muut toki on.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Mun ei oo tarvetta selitellä sulle lisää.
Yleisesti ottaen kommentoin tässä ketjussa. Ja yksityiskohtaisemmin, silloin kun kun on ollut tarvetta.
Ei tuu mieleen asiaa, missä oot mennyt yli "hilseen jutuissa". Jotkut muut toki on.
Ja seuraavaksi Chewbacca-puolustus?

Ei kyse ollutkaan mistään minun viesteistä. Pyysin vaan saada nähtäväkseni viestejä mitkä on mennyt, omien sanojesi mukaan, yli "hilseen jutuiksi".
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Luulen että se ei oo näin, kuten kirjoitit. Sillä täällä ei oo juurikaan ollut sitä yliherkkyyttä, jota näkee esim isojen kaupunkien yliherkillä nipottajilla.
Jatkoaika on lähtenyt puuttumaan aikaisempaa enemmän epäasiallisiin kirjoituksiin. Se on oikein.
Silti joskus oon huomannut, että provoilu, muka tekomuka vitsailu ja sekoilu on mennyt yli.. ja kohdistunut toiseen kirjoittajaan tavalla, joka on väärin. Kohdistunut kirjoittajaan ihmisenä/persoonana!
Mielipidettä tulee kommentoida, mutta ihmistä omana itsenä ei.

Tiiän tasan mitä tarkoitat, mutta sovittaisko että annetaan ne Smityn minulle kohdistetut mulkuksi ja idiootiksi haukkumiset ihan vaan mennä ohi korvien. Ei niistä kannata välittää, en mäkään niistä välitä hei, en oo mikään hesaalainen yliherkkä nipottaja kato.

Smitty tais muuten olla, hesaalainen isossa kaupungissa asuja siis, yliherkäksi vois kai myös ehkä sanoa kaveria joka painaa ignorea kun ei enää muuta keksi, mutta nää on tulkintakysymyksiä. Yliherkempää vois omasta mielestäni olla esim. pahastua jonkun toisen puolesta, ihan vaan yliherkkyyttään, ja siitä sitten nipottaa tänne. Pöh moisia isojen kaupunkien ihmisiä. Varmana ne on ihan kamalia muutenkin.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Pyysin vaan saada nähtäväkseni viestejä mitkä on mennyt, omien sanojesi mukaan, yli "hilseen jutuiksi".
Satuitko unohtamaan, että Punamusta on vasta hiljattain 18v täyttänyt nuori jäppinen ja päätit silti räjäyttää hänen silmilleen täyslaidallisen suoraa tekstiä. Muistatko miltä susta tuntui olla tuossa iässä? Se minkä 30v vähän jo elämää nähnyt ja kokenut voi sivuuttaa olkapäitä kohauttamalla, saattaa mennä tuon ikäisellä pahastikin tunteisiin jos on herkkä luonne. Eipä ole Punamustaa täällä tuon viestisi jälkeen näkynyt paikalla vaikka Ässät pelasi eilen. Toivottavasti olet ylpeä itsestäsi kun näytit todennäköisesti itseäsi yli puolet nuoremmalle jannulle olevasi äijä. Ihailtavaa käytöstä aikuiselta.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
päätit silti räjäyttää hänen silmilleen täyslaidallisen suoraa tekstiä.
Ei saa sanoa suoraan, ei saa vittuilla eikä saa provota. Miten saa kirjoittaa? Aika kauan ja useasti siitä hienovaraisesti vihjattiin ja perustettiin oma ketjukin teille vaihtaa näitä päivän kuulumisianne. Mielestäni ihan asiallisesti pyysin teitä hoitamaan keskinäiset jutustelunne kahden kesken muiden kanavien kautta, kun niitä on täällä kierrätyskeskuksessa raskasta lukea. Se miten nuori 18v. täyttänyt jannu ottaa asiat vastaan, on täysin hänen oma asiansa, enkä minä voi siihen vaikuttaa mitenkään.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Aika kauan ja useasti siitä hienovaraisesti vihjattiin
Eipä muistu ensimmäistäkään tällaista vihjausta mieleen.

perustettiin oma ketjukin teille vaihtaa näitä päivän kuulumisianne.
Mikäs se tämmöinen ketju on kun en ole ikinä kuullutkaan?

Mielestäni ihan asiallisesti pyysin teitä hoitamaan keskinäiset jutustelunne kahden kesken muiden kanavien kautta, kun niitä on täällä kierrätyskeskuksessa raskasta lukea.
Meillä taitaa olla sitten vähän eri käsitys asiallisesta viestistä.

Se miten nuori 18v. täyttänyt jannu ottaa asiat vastaan, on täysin hänen oma asiansa, enkä minä voi siihen vaikuttaa mitenkään.
Voit sen sijaan vaikuttaa siihen kuinka itse tuot ne asiat ilmi. Ja musta toi sun viestisi hänelle oli aika tyly siihen nähden että ei ole tainnut Punamusta sua tai ketään muutakaan ilkkua, jolla ihminen yleensä saattaa oikeuttaa itselleen tuollasen käytöksen.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Eipä muistu ensimmäistäkään tällaista vihjausta mieleen.
Kaikki ne viestit jossa on puhuttu, että palsta on nykyään muutaman nimimerkin päiväkirjanpitoa.
Mikäs se tämmöinen ketju on kun en ole ikinä kuullutkaan?
Meillä taitaa olla sitten vähän eri käsitys asiallisesta viestistä.
Todellakin taitaa olla. Voisit ehkä valaista miten pyydetään asiallisemmin hoitamaan teidän keskinäiset viestittelyt muualla, kuin pyytämällä teitä hoitamaan keskinäiset viestittelynne muualla?

Ja siihen kysymykseeni et vastannut. Vittuilut ja provot vielä ymmärrän, että ne voi joidenkin mielestä jättää pois, mutta jos ei saa suoraan sanoa, niin miten sitten?
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Kaikki ne viestit jossa on puhuttu, että palsta on nykyään muutaman nimimerkin päiväkirjanpitoa.
Mulle tästä kierrätyskeskuksesta on tullut paikka jonne kirjoittaa mitä ikinä sattuu milloinkin mieleen juolahtamaan. Täällä kun nyt sattuu olemaan aika monta erinäistä ketjua, jotka mahdollistavat vapaan keskustelun aiheesta kuin aiheesta.

Toisina päivinä/öinä mulla saattaa olla paljon asiaa moniinkin eri ketjuihin ja toisinaan ei välttisti tule laitettua koko päivän aikana kuin ehkä se pari-kolme viestä. Aina ei ole aikaa eikä joka päivä edes välttämättä jaksa roikkua jatkoajassa, kun muu elämä vie voiton. En mä täällä mitään päiväkirjaa pyri pitämään, kuhan kirjottelen omia fiiliksiäni ja ajatuksiani sitä mukaan kun mieleeni tulevat ja mulla on aikaa istuutua näppiksen ääreelle puimaan niitä.

Rikonko jotain jatkoajan sääntöä? En. Vituttaako mun kirjoittaminen kovastikin? Painapa siinä tapauksessa ihmeessä ignore-nappia. Ei ole suuri vaiva enkä suutu. Ei avaudu ihmiset, jotka valittavat jostakin mutta eivät kuitenkaan itse tee elettäkään asian eteen. Tuo "Älä huomioi" on tuolla ihan syystä. Se on aika simppeli ja näppärä toiminto, joka on kehitelty juurikin sitä varten, että jos joku tietty palstalainen alkaa käymään liikaa hermoille niin voit vapaasti suodattaa tämän ihmisen viestit kokonaan poies palstakokemuksestasi.

No niin, kiitos. Alussa tuonne tulikin muutama viesti tyrkättyä, mutta enpä ole sittemmin kokenut ko. ketjua enää itselleni kovin tarpeelliseksi. Jos blogia alan joskus kirjoittaa, niin luon sitä varten varmaan sitten aivan oman nettisivunsa.


Todellakin taitaa olla. Voisit ehkä valaista miten pyydetään asiallisemmin hoitamaan teidän keskinäiset viestittelyt muualla, kuin pyytämällä teitä hoitamaan keskinäiset viestittelynne muualla?

Ja siihen kysymykseeni et vastannut. Vittuilut ja provot vielä ymmärrän, että ne voi joidenkin mielestä jättää pois, mutta jos ei saa suoraan sanoa, niin miten sitten?
Privaviestillä?
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ei avaudu ihmiset, jotka valittavat jostakin mutta eivät kuitenkaan itse tee elettäkään asian eteen.
En valittanut, ja tein asian eteen sen, että pyysin teitä siirtymään niihin privaviesteihin.

Kirjoita ihmeessä ja ihan rauhassa, en minä ole mikään määräämään muiden keskustelupalstakäyttäytymistä. Kunhan esitin asiallisen pyynnön ja ilmaisin mielipiteeni. Paskamyrsky syntyi siitä kun mielipiteestäni ei pidetty. Harmillista jos Punamusta siitä otti niin kovasti itseensä, ettei enää halua palstalle kirjautua, mutta se on hänen valintansa. En rupea pyytelemään anteeksi sitä että tiettyjen nimimerkkien viestittely on mielestäni raskasta luettavaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös