Leijonat.tv

  • 44 905
  • 190

Glove

Jäsen
Onkohan älykamerat saatu asennettua halleihin, että näkee junnukiekkoa tällä kaudella? Leijonat.tv on ainakin vielä työn alla.
 

cashew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Ainakin Vaasassa nuo näyttäisi olevan asennettuna. Mielenkiinnolla odotetaan miten ja millä ehdoilla nuo junnupelit sitten loppupeleissä näytetään (maksullisuus yms). Aika vapaalla kädellä nuo kamerat oli kuitenkin asennettu ja esim Vaasassa oli tukittu harkkahallin kuvaustasanne aika huolella niin, että automaattikuvausten ulkopuoliset harkkapelit yms on käytännössä mahdoton tai ainakin todella hankala toteuttaa... Automaattikamera pamahtaa näkökenttään väkisinkin. Sinänsä pepusta, kun myös harkkapeleissä käsittääkseni kuvausvelvoite tietyissä ikäluokissa on. Mutta tuon automaattitsydeemin kautta lähetetään ymmärtääkseni vain liiton tulospalvelussa olevat (sarja)ottelut.

Mutta varmasti isossa kuvassa odotettu uudistus. Seurat, jotka korkona-aikana panostivat streamaukseen tai jopa selostettuihin lähetyksiin tulevat tästä uudistuksesta tod näk kärsimään. Toiselle puoliskolle alle tämä kuitenkin tuo todennäköisesti ja toivotavasti uusia mahdollisuuksia saada enemmän seuraajia ja näkyvyttä.
 

SailingFun

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC(#12), U20 Mestis, Heiskanen
Mielenkiinnolla odotetaan miten ja millä ehdoilla nuo junnupelit sitten loppupeleissä näytetään (maksullisuus yms).
Hinta-asioita olen itsekin kovasti etsinyt. Ja löytyihän niitä kun kovasti etsi. Syyskuu on ilmainen, kaikki pelit katsottavissa. Tämän jälkeen palvelu muuttuu maksulliseksi:
yksi peli 4,99€
kk 9,99 €
Vuosimaksu 69,99€

Aika kallista, mutta pitää katsoa kuinka hyvä se robokamera oikeasti oikein on.
 

Janatuine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pohjoinen
Hinta-asioita olen itsekin kovasti etsinyt. Ja löytyihän niitä kun kovasti etsi. Syyskuu on ilmainen, kaikki pelit katsottavissa. Tämän jälkeen palvelu muuttuu maksulliseksi:
yksi peli 4,99€
kk 9,99 €
Vuosimaksu 69,99€

Aika kallista, mutta pitää katsoa kuinka hyvä se robokamera oikeasti oikein on.
Yllättävän edullinen minusta. Oli ihan varma ettei alle 15 euron irtoa kuukausijäsenyys. Saisivat nyt vaan töpselin seinään, ilmeisesti tuon kautta tulee la-su liki tauotta lätkää
 

juhahujanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvä jääkiekko
Hinta-asioita olen itsekin kovasti etsinyt. Ja löytyihän niitä kun kovasti etsi. Syyskuu on ilmainen, kaikki pelit katsottavissa. Tämän jälkeen palvelu muuttuu maksulliseksi:
yksi peli 4,99€
kk 9,99 €
Vuosimaksu 69,99€

Aika kallista, mutta pitää katsoa kuinka hyvä se robokamera oikeasti oikein on.
Eikös nää pelit näy discovery+ palvelusta. Niin myös sieltä asiakaspalvelusta vahvistivat…
 

Gordillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, RM, Jaro
Sarja-avaukseen on 3 vuorokautta, ja verkkopalvelua rakennetaan. Eipä taida mitään näkyä viikonloppuna. Mielelläni olen väärässä.
 

SailingFun

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC(#12), U20 Mestis, Heiskanen
Sarja-avaukseen on 3 vuorokautta, ja verkkopalvelua rakennetaan. Eipä taida mitään näkyä viikonloppuna. Mielelläni olen väärässä.
Samallaiset on pelot meikäläisellä. Tosin tämä palvelu on jo toiminnassa, joten isoin työ taitaa olla vain lokalisoinnissa. https://www.svenskhockey.tv/en (linkki vielä Ruotsin jääkiekkoliiton livetv sivustolle)
 

tuffgong

Jäsen
Palvelu oli viimekaudella koekäytössä ja toimi lähes moitteetta. Veikkaisin että käytettävyyttä/ ulkoasua vielä hiotaan ja laitetaan ulos viime tinkaan.
 

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Harmi ettei näy U18 mestistä, ymmärrän toki ettei noita kameroita ihan jokaiseen halliin asenneta, mutta kai sitä voisi lähettää myös muiden sarjojen pelejä jos kerran kamerat on paikalla? Vai olenko käsittänyt väärin että tuo on sellainen systeemi jossa ei tarvita kuvaajia?

EDIT: Ilmeisesti näkyy muitakin pelejä, löysin ainakin U16 mestistä.
 

SailingFun

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC(#12), U20 Mestis, Heiskanen
Harmi ettei näy U18 mestistä, ymmärrän toki ettei noita kameroita ihan jokaiseen halliin asenneta, mutta kai sitä voisi lähettää myös muiden sarjojen pelejä jos kerran kamerat on paikalla? Vai olenko käsittänyt väärin että tuo on sellainen systeemi jossa ei tarvita kuvaajia?

EDIT: Ilmeisesti näkyy muitakin pelejä, löysin ainakin U16 mestistä.
Kuvaussysteemi on täyaautomaaginen. Ja niissä kaukaloissa, joissa on robokamera, kuvataan KAIKKI liiton viralliset pelit, ihan sinne junnusarjoijin saakka.
 

NallePyh

Jäsen
Suosikkijoukkue
se lahtelainen
Kyseessä pitäisi olla todellakin järjestelmä, jossa ihmiskuvaajaa ei ole. Tällä hetkellä pitäisi olla n 70 hallissa, tosin en minä ainakaan eilen pystynyt bongaamaan Lahen Sol Areenalta. Voihan tuo olla vielä vaiheessa.

Hauskaahan tässä on se, ettei Jääkiekkoliiton alaisten sarjaotteluiden striimaus ole sallittua kuin älykamerajärjestelmän kautta halleissa, joihin kamerat on asennettu, sillä kilpailusääntöjen mukaan sarjojen mediaoikeudet kuuluvat Jääkiekkoliitolle. Eli jos vaikka U18 Mestistä pelataan noissa halleissa niin eipä kuvaa muualtakaan saisi. Saati sitten vaikka U13 sarjaa.
 

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Leijonat.tv:n pelien alkamisajat ilmeisesti väärällä aikavyöhykkeellä?
Pelatuissa peleissä on listattuna loputtomasti jotain suomisarjan harjoituspelejä, mutta niissä ei taida mitään sisältöä olla missään että pääsisi testaamaan?
 

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyseessä pitäisi olla todellakin järjestelmä, jossa ihmiskuvaajaa ei ole. Tällä hetkellä pitäisi olla n 70 hallissa, tosin en minä ainakaan eilen pystynyt bongaamaan Lahen Sol Areenalta. Voihan tuo olla vielä vaiheessa.

Joo on varmasti vaiheessa vielä monella paikkakunnalla, eipä noita kameroita ollut myöskään Keravan harkkahallissa kun siellä viimeksi pari viikkoa sitten toimitsijana olin.
 

Glove

Jäsen
Ei tuo näytä vielä ihan valmis olevan, esim. etusivun valikosta ei löydy vielä kaikkia alueita. Oman käytön kannalta tärkeimmät näyttää olevan, joten kokeillaan toimivuutta kello 14:30.
 

tuffgong

Jäsen
Leijonat.tv näyttää kaikki liiton alaisten sarjojen pelit kamerakaukaloista u13 ja ylöspäin, mukaan lukien ihan harrastesarjatkin ja poislukien tietyt kilpasarjat. Näin oli ja puhuttiin ainakin viimekaudella kun pilottia tehtiin. Niin ja toimi...
 
Viimeksi muokattu:

SailingFun

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC(#12), U20 Mestis, Heiskanen
Ei tuo näytä vielä ihan valmis olevan, esim. etusivun valikosta ei löydy vielä kaikkia alueita. Oman käytön kannalta tärkeimmät näyttää olevan, joten kokeillaan toimivuutta kello 14:30.
Alue filtteröinti? Näyttäisi tuo ilme muuttuvan ihan tunnettain, koska minulla ei ole sellaista.
Minulla tuo etusivun filtteröinti perustuu vain niihin sarjoihin, jotka ovat "virallisia" kuvattavia sarjoja.
Ja muuten, kamera on todella huomaamaton. Näyttää enemmän valvontakameralta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös