Jukurit - TuTo 23.02

• 806
  • 1

Jukka L

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit
Jukurit voitti tuton vauhdikkaan ja fyysisen pelin jälkeen puhtaasti 4-0.Ottelun lopputulos vaikutti paljolti jukureiden runkosarjan voittoon ja tuton jäämiseen playoffsien ulkopuolelle.
Ottelua oli seuraamassa paikan päällä Suomen Olympiakomitean puheenjohtaja joka tyrmäsi haastattelussa suljetun liigan ja urheilullisuuden vähenemisen kiekkoilusta.

Juttu pelistä löytyy täältä

vihtori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelikaanit
Jääkiekon urheilullisuus.

Mielestäni yksi mies ei voi vastata koko yleisön puolesta onko urheilullisuus kadonnut vai ei. On ihan selvää että osa yleisöstä on kadonnut jääkiekko katsomoista juuri tuon liigan sulkemisen vuoksi. Itse tunnen noin 30 pitkään jääkiekkoa seuranneita kotsojia jotka lopettivat liigan seuraamisen kun
se suljettiin ja minulla ainakin painaa se asia ja oma mielipide enemmän kuin jonkun urheilupomon sana. Itse vein kaksi kausikorttia samana päivänä seuran toimistoon kun liiga suljettiin enkä ole ostanut yhtään lippua sen jälkeen. Olen seurannut katsomosta tuon jälkeen 3 liigapeliä. Että silleen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy