Jukurit - Sport
Nonnih, Mikkelin yöelämä vetäs meikäläisestä selkeen 6-0 voiton, joten oli parempi lähteä kotio, kun muut vielä jatkoi itärajalle.
Matsia siis oltiin ihmettelemässä ja ohessa muutama huomio illan häppeningistä epämääräisessä järjestyksessä:
-Peli oli kokonaisuudessaan ihan hyvää viihdettä. Harmittamaan totta kai pikkasen jäi, mutta pistekin oli ihan hyvä suoritus ehkä tämän hetken kovimmasta Mestis-jengistä.
- Kosonen jäi aikasta monta jäähyä pelistä velkaa. Oli ainaski mun mielestä erittäin siisti peli kaikinpuolin ja Sportille YHDEKSÄN kakkosta. Uskomatonta! Ja vielä kahdesti 5-3 av yli minuutin. Ei luulis Jukurifaneilla olla valittamista.
-Paten jäähyistä: yksi ns hyvä jäähy puolittaisen Jukuri-läpiajon päätteeksi, kaksi muuta todella hepposia tuomioita. Muuten ehkä hieman vaisu paria näyttävää pyöritystä lukuun ottamatta, kuitenkin selkeesti Sportin "ykkössentteri".
-Kikun ja Ströban törmäys tuli uusintana erätauolla telkusta: Strömberg vetäs kiekkoa päädyssä ja maila tietysti nousi -> Kiku hieman tyhmänä yritti pienestä raosta ohi ja löi nuppinsa justiin nousseeseen mailaan. Meni musta ihan oikein, että ei kummallekkaan jäähyjä. Pahalta näytti, mutta molemmat pääsi jatkamaan peliä.
-Jukureista tuli etenkin Sal-"liianhuonomeille"-mua seurattua, ja täytyy myöntää, että pelas hyvää ja varmaa hokia.
-Sportin pelaajista erityismaininnan ansaitsevat energinen Santanen, Ode ja Nabb. HD oli kans hyvässä iskussa. Vastaavasti Fandul oli kyllä järkyttävän huono. En voi ymmärtää, että Tamilla luottoa vielä riittää ukolle. Yrittäis edes prkle! Siellä olis Fugi ja Backman senttereistä viltissä/loukkaantuneena, joilla riittäis varmasti pelihaluja, niin turha peluuttaa tommosta hidasta jäähdyttelijää. Ja miksi Slava pelaa alivoimaa ja ykkösylivoimaa? Ei niinku mitää järkeä... huoh. Kelle kelpais?
-Uuh, ai on lähteny KalPa ja Kookoo faneistä enemmän ääntä. Noh, oliskos syynä se, että heitä on ollut muutama enemmän? Arkena on aika nihkeetä saada jengiä mukaan toiselle puolelle Suomea. Sentään tultiin ja laulettiin sen mitä ääni riitti. Voisitte puolestanne itse miettiä hieman kannatuksenne laatua. Fanikatsomokin istui koko ottelun ja keskittyy pääasiassa rumpujen hakkaamiseen. Luulis Jukuripelaajillakin menevän hermot ainaiseen hakkaamiseen?! No kaikki tietysti stiplailee tyylillään, enkä tässä sen enempiä lähde arvostelemaan.
-Mikkeli ja jäähalli oli kaikinpuolin ihan miellyttävä kokemus. Halli oli parempi kuin olin kuvitellutkaan, eikä tarttenut edes alkaa painiskelemaan kenenkään aborginaalin kanssa. Pitää varmasti tulla joskus uudestaan! Matkaa on täältä PK-seudultakin vaan tuskasen paljon.