Kieltämäti sama Puuha-Peten kommentti pisti silmään olikohan nyt sitten urheilulehdessä, josta tämän bongasin. Itse olen zigixagia pitänyt aina ensimmäisten ehkä 1-2 liigakauden juttuna, kun Tarvaisen Mika sen taisi tuoda jostain muualta mukanaan. Silloin oli paidatonta alkukantaista showta kirkkopuistossa jne. ja silloin tuo huuto sopi sen teeman jatkeena.
Toripulut kertoi että zicizacin olemassaoloa oli seurankin puolelta kyseenalaistettu kauden alla ja mietitty olisiko aika uudistaa suuntaan tai toiseen. Ilmeisesti se sitten kuitenkin on jäänyt elämään kotipeleihin eilisen perusteella. Puolesta ja vastaan löytyy mielipiteitä. Itse kuulun siihen joukkoon etten sen suurin fani ole. En kuitenkaan niin ehdoton ole, joten en nyt ((ehkä) yöuniani menetä jos sen jotkut haluaa pitää kynsin hampain.
Kannattaa muuten
@Mandoliino lähteä vieraspelissä käymään joskus. Siellä on totuttu juhlimaan maaleja euforisessa flow-tilassa ilman jäykkiä kaavoja.
Päädyn chanttivalikoima muuten kyllä uudistunut mukavasti viimeisen parin vuoden aikana Veljien nuottivihkon tuotoksina, mutta lisää valikoimaa edelleen kaipaisi. Eiköhän kauden mittaan parannusta tapahdu. Ilahduttavaa on se, miten paljon päädyssä on kasvamassa nuorta porukkaa kannattajakulttuuriin mukaan. Toivotaan että pääsevät nauttimaan vielä pitkään pääsarjatason kiekosta ja kannattamisesta Mikkelissä.
Ja itse topiciin liittyen, olipa kiva kun ei ollut eilen mainoskatkoilla kukaan mikin varressa esittämässä pelle hermannia. Yleisömäärä huolestuttaa mutta toivottavasti uuden ottelutapahtumavastaavan mukana tulevat uudistukset saa hallilla käynnistä sen verran kiinnostavan, että edes ne vähäiset uudet kasvot tulevat toistekin paikalle.
Litin tyyliin thumb up muuten täältäkin Jii on Jauhaalle, palauttakaa se!!!