Jukka Suutari

  • 5 784
  • 6

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Onko kenelläkään tiedossa, mitä puuhaa nykyään Jukka Suutari? Hänhän vaikutti Sportissa, HIFK:saa ja RoKissa, kirjoitti Sami Heleniuksen blogia, järjesti kaukalopoliisien tappeluiltaa ja oli monessa muussakin mukana. Nyt mies tuntuu kadonneen kokonaan. Viimeiset haastikset vuodelta 2012, jolloin asui Kanadassa ja puuhasi kiekkojuttujen rinnalle MMA-touhuja. Sen jälkeen ei mitään.

Jukka Suutari – Wikipedia
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Mulla on muistikuva että olisi vaikuttanut Forssassa/ siellä suunnilla sen jälkeen. Aika hyvin on kadonnut piireistä.
 

Wäinö#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Red Wings, Griffins
Toisella wikisivulla luki, että asuu nykyään Kanadassa ja toimii kiekon ja kamppailulajien parissa.
 

Pate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Olen samoilla linjoilla Korkin kanssa että Forssassa päin Suutari vaikuttaa, tai ainakin vaikutti vielä jokin aika sitten.
 

Rocco

Jäsen
Muutaman vuoden ollut Italian jääkiekkoliitossa töissä. Löytyi ihan googlettamalla pari artikkelia.
 

Jouni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Big River Prospects
Laitoin Jukalle postia tästä, toivottavasti tulee kertomaan tänne vaikka itse. Ei ole miestä täällä kotimaassa näkynyt, vanhalla mantereella enemmänkin. Mukavaa, että jatkaa kiekon parissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös