Uutisten mukaan Juice Leskinen, Remu Aaltonen ja Dave Lindholm ovat lähdössä talvella yhteiselle kiertueelle. Voiko tämä olla totta? Miten tuo trio sopii yhteen? Millainen mahtaa olla keikkaohjelmisto? Minä en ainakaan pysty kuvittelemaan Remua takomassa pannujaan vaikkapa Juicen "Viidestoista yö"-biisin komppipohjana. Remun "soittotyyli" on mielestäni yhtä hienostunutta, kuin jos luolaihminen raivonpuuskassaan takoisi rautakangella immenkalvoa! Kyllähän se suoraviivainen takominen sopii Hurriganesin menoon, mutta entäs Daven ja Juicen biiseihin? Puhumattakaan Remun "laulutaidosta". Ja jos Remu on sitten se porukan rumpali, niin kuka on kitaristi ja kuka on basisti? Ainakin Juice sanoi aikoinaan eräässä haastattelussa., että hän "vaipuu koomaan kuullessaan sanan BASSOKITARA"... joten jääkö nelikielisen laudan soittaminen Daven vastuulle? Tuskin. Jos tuosta kolmikosta pitää kitaristi valita, niin eiköhän se ole Dave Lindholm?
Näyttää siis siltä, että tämä kolmikko tarvitsee keikolle mukaansa suuren taustabändin. Miten tästä tulee sellainen rahastuksen maku suuhun... vähän niinkuin "Mestareita" tai "Leidejä lavalla"-tyyliin yritetään kansaa höynäyttää?
Muutenkin ihmettelen, että miten tämä katajainen kansa jaksaa vuodesta toiseen kuunnella Remun Get Oonia, Daven Sitähän se kaikki oonia ja Juicen Ties Kuinka Monetta Yötä? Ainakin minä olen saanut yliannoksen tätä ns. aikuisnostalgiaa "Mestareitten" myötä... pari viikkoa sitten matkustin ratikalla Eirassa, kun eräältä pysäkiltä nousi kyytiin mukaan ilmielävänä Kirka Babitzin. Sen jälkeen kylvin loppumatkan kauhun hiessä, kun odotin koko ajan, että kohta se kuitenkin rupeaa rääkymään "Leijat" tai "Kulman Kundit"... noh, onneksi Kirka piti sillä kertaa suunsa kiinni...
Näyttää siis siltä, että tämä kolmikko tarvitsee keikolle mukaansa suuren taustabändin. Miten tästä tulee sellainen rahastuksen maku suuhun... vähän niinkuin "Mestareita" tai "Leidejä lavalla"-tyyliin yritetään kansaa höynäyttää?
Muutenkin ihmettelen, että miten tämä katajainen kansa jaksaa vuodesta toiseen kuunnella Remun Get Oonia, Daven Sitähän se kaikki oonia ja Juicen Ties Kuinka Monetta Yötä? Ainakin minä olen saanut yliannoksen tätä ns. aikuisnostalgiaa "Mestareitten" myötä... pari viikkoa sitten matkustin ratikalla Eirassa, kun eräältä pysäkiltä nousi kyytiin mukaan ilmielävänä Kirka Babitzin. Sen jälkeen kylvin loppumatkan kauhun hiessä, kun odotin koko ajan, että kohta se kuitenkin rupeaa rääkymään "Leijat" tai "Kulman Kundit"... noh, onneksi Kirka piti sillä kertaa suunsa kiinni...