Juhlakausi 2019–2020 – juhlallisuudet ja erikoisuudet

  • 16 186
  • 50

Kellukkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kannatusvapaa
Kaipa tätä tulevaa huikeaa juhlakautta tullaan monin tavoin muistamaan. Tässä kerjussa voi keskustella kaikista juhlakauteen liittyvistä erikoisuuksista. Tapahtumista, juhlapaidoista, paitahuutokaupoista ym.

Kausihan on kick-offilla potkaistu nyt käyntiin.

HPK on nyt julkaissut juhlakauden logon (linkki HPKn nettisivuille).
Melko pelkistetty design. Kestänee hetki, että siihen kasvaa sisään ja se alkaa näyttää hienolta.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
HPK on nyt julkaissut juhlakauden logon (linkki HPKn nettisivuille).
Melko pelkistetty design. Kestänee hetki, että siihen kasvaa sisään ja se alkaa näyttää hienolta.

No joo, aikamoisen massiivisella fontilla nuo vuosiluvut tuossa. Ensimmäinen ajatus on se, että tuleeko tämä myös pelipaitaan ja jos tulee niin minkä kokoisena? Jos logolle varattu kokonaistila on sama kuin aiemmin, jää HPK-pallo melko pieneksi.
 

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
No joo, aikamoisen massiivisella fontilla nuo vuosiluvut tuossa. Ensimmäinen ajatus on se, että tuleeko tämä myös pelipaitaan ja jos tulee niin minkä kokoisena? Jos logolle varattu kokonaistila on sama kuin aiemmin, jää HPK-pallo melko pieneksi.
Itse näkisin mieluiten logon paidassa normaalina, ja juhlalogon patchina esimerkiksi olkapäässä
 

Kellukkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kannatusvapaa
Toivotaan näin. Tuohan tarvisi värityksensä vuoksi myös laatikon ympärilleen oranssissa paidassa.

Paitsi jos siinä on musta reunus, kuten logossakin. Paha sanoa mustalta taustalta. @TheRikza ehdotus loistava. Normi logo edelleen rintaan. Mm. SaiPan taannoiset paidat rumat, kun oli juhlalogo rinnassa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Minusta ihan suht siisti ja asiallinen juhlalogo, siihen nähden että on ollut kaikenlaista ritaria aiemmin. Nyt sentään on valittu maltilla se kokonaisuus. Toki linnan olisin toivonut olevan tiilenvärinen ja tiilipintanen.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Nyt saa varmasti ihan perustellusti haaveilla nostalgiapläjäyksistä

Omissa toiveissa
- pelien alkuun historiavideoita legendaarisista Kerhopelaajista ja mahdollisuuksien mukaan kyseinen mies juhlavieraaksi peliin.
- the Tunnari sisääntulobiisiksi!!
- Kai Hyttinen avauspelin alkuun laulamaan livenä Se on siellä

Jostain olin aiemmin lukevinani, että perustetaan Hall of Fame. Nyt en tuota mainintaa löydä, näinkö unta?
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kaipa tätä tulevaa huikeaa juhlakautta tullaan monin tavoin muistamaan. Tässä kerjussa voi keskustella kaikista juhlakauteen liittyvistä erikoisuuksista. Tapahtumista, juhlapaidoista, paitahuutokaupoista ym.

Kausihan on kick-offilla potkaistu nyt käyntiin.

HPK on nyt julkaissut juhlakauden logon (linkki HPKn nettisivuille).
Melko pelkistetty design. Kestänee hetki, että siihen kasvaa sisään ja se alkaa näyttää hienolta.
80-vuotisjuhlalogonahan oli se "lautanen".
 
Viimeksi muokattu:

lartama24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Jäähonka + espoolaiset, HIFK
En keksi miten toi 90-v juhlalogo voisi olla vielä halvemman näköinen. Powerpointilla pari palkkia, pari kolmiota, kiva 3D -leikkaus reunoihin ja koko paskaan päälle mukava valoefekti.

No, herätti ainakin tunteen.
 

Orange Hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mun mielestä ihan hyvä idea laittaa Hämeen linna ja HPKn logo tohon juhlalogoon, mutta toteutuksessa voisi olla parantamisen varaa. Olisin pitänyt enemmän logosta, jossa Hämeen linna olisi piirretty reilusti matalammaksi ja vähän leveämmäksi ja Kerhon logo suoraan linnan päälle suurella ja rivi säteitä logon ympärille, jolloin logo kuvastaisi aurinkoa linnan yllä.
 
Viimeksi muokattu:

Palisades

Jäsen
Mun mielestä ihan hyvä idea laittaa Hämeen linna ja HPKn logo tohon juhlalogoon, mutta toteutus huono. Olisin pitänyt enemmän logosta, jossa Hämeen linna olisi piirretty reilusti matalammaksi ja vähän leveämmäksi ja Kerhon logo suoraan linnan päälle suurella ja rivi säteitä logon ympärille, jolloin logo kuvastaisi aurinkoa linnan yllä.

Samaa mieltä tämän ja lartama24:n yllä olevan kommentin kanssa.Tuskin kuitenkaan pelkoa, että se pääsisi isolla paidan rintaan, kun ei tapahtunut 80v-juhlalogonkaan kohdalla (joka sekin oli ihan huomattavan kökkö).
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona

Lilleman

Jäsen
Mua ainakin hävettää toi juhlakauden logo. Jumalauta, kolmosluokkalainenkin osaa laittaa paintissa kuutiota ja kolmiota päällekkäin, lisätä logon päälle ja vieläpä vähän kirjoittaa.
Tuli heti fiilis, että puuhastelusta ei olla vieläkään päästy eroon.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
En kyllä syty logosta millään tavalla. Siis toi on vain "no tehdään ny joku logo" tyylinen suttaisu. Sopisi varmasti Hämeen sote-kunnan Hämeenlinnan osaston urologien vapaa-ajan harrastajien yhdistyksen logoksi. Jaa miksei sovi, no tuo on ensinnäkin halvan näköinen. Toisekseen se ei ole juhlava ja juhlakausihan se on tuloillaan. Kolmanneksi se ei tuo historiaa mitenkään esiin kuin linnan silhuetin ja vuosilukujen muodossa. Täytyy muistaa että nämä tulee paitaan.
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Järisyttävän huono suoritus tuo juhlalogo ottaen huomioon sen, että Kerhon somenkäyttö ja graafinen ilme on mennyt harppauksin eteenpäin viime kaudella. Todella ruma eikä yhtään Kerhon tai kaupungin historian arvoinen tuotos, hyi.
 

Sean Connery

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Samaa mieltä muiden kanssa. Pikkasen taas hävettää ja ennenkaikkea vituttaa tiedostaa, että tuosta on maksettu jollekin graafikolle ihan oikeaa rahaa. Vaikka näyttääkin siltä, että on säästetty ja tehty itse.

On itse asiassa jännä juttu miten tuntuu, että täällä Suomessa näitä vastaavia graafisia jätteitä näkee tuon tuosta. Osaa siis muutkin seurat sählätä tällä saralla. Tämän olisi vaan voinut hoitaa paremmin...

edit. Ja miksi helvetissä nuo vuosiluvut tarvitsee tuossa olla jättimäisenä?!?
 

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
Jos toi logo tulee pienellä johonkin olkapäähän, en minä siitä jaksa stressata. Silloin vuosilukujen on oltava muuhun juhlalogoon nähden isohkot, jotta erottuvat, eikä logossa voi olla liikaa pieniä yksityiskohtia. Menettelee tuo, muttei sytytä.

Minulle riittää, että paita on yleisilmeeltään hieno (oranssi, rinnassa on peruspallologo, ei mainoslaatikoita) ja peli kulkee niitä käytettäessä.
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
En tiedä mikä tuossa logossa hiertää ihmisiä? Yksinkertainen logo sisältäen Kerhon logo, linna kuvaamaan kaupunkia ja vuodet .... Mulle käy!
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
En tiedä mikä tuossa logossa hiertää ihmisiä? Yksinkertainen logo sisältäen Kerhon logo, linna kuvaamaan kaupunkia ja vuodet .... Mulle käy!
Olen tässä pienen hetken mutustellut tätä logoa, mutta jotenkin jää sellainen kuva, että nyt on liian paljon koitettu saada sopimaan liian pieneen tilaan. Vuosiluvut oikeastaan voisi minun mielestäni ottaa tuosta tosiaan pois ja ennemmin vaikka korostaa tuota 90v -tekstiä.

Jokatapauksessa pakko myöntää, että hieman sinne päin hutaisulta kaikin puolin tuo minun silmääni näyttää.
 
Viimeksi muokattu:

Sean Connery

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
En tiedä mikä tuossa logossa hiertää ihmisiä? Yksinkertainen logo sisältäen Kerhon logo, linna kuvaamaan kaupunkia ja vuodet .... Mulle käy!

Voin myös sopivasta summasta piirtää omakätisesti logon, mikä sisältää linnan, Kerhon logon ja pari vuosilukua. Mielenkiinnolla odotan kelpaisko se sulle myös?

Ei kai kukaan sisällöstä ole valittanutkaan, vaan heikosta toteutuksesta.
 

Kellukkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kannatusvapaa
Jos jotain positiivista, niin onpahan ainakin oman lainen logo. Eikä suora kopio jostain, kuten KalPan (jolla samaan aikaan 90v juhlakausi) juhlalogo, joka on fonttia myöden kopioitu Bostonilta vuodelta 2013.
 

Kellukkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kannatusvapaa
Tein 5 minuutissa pari skissiä powerpointilla, mitä muuta voisi olla, kun vain suurella vuosiluvut... En väitä että tämä olisi se oikea tapa, mutta edes vähän jotain muuta, kun vaan nuo vuosiluvut. Nämä nyt sillä idealla, millä alkuperäisteostakin mainostettiin. Eli juhlistaa HPK:n ja Hämeenlinnan yhteistä taivalta.
 

Liitteet

  • HPK90VE1.png
    HPK90VE1.png
    77,7 KB · kertaa luettu: 522
  • HPK90VE2.png
    HPK90VE2.png
    83,3 KB · kertaa luettu: 507

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Ilves vs KalPa
  • 2.04
  • 3.80
  • 3.25
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös