Juhlakauden 2019–2020 KICK-OFF 10.5. – ennakointi, liveseuranta ja jälkilöylyt

  • 29 452
  • 179

Ralph

Jäsen
Hassua, että joukkueessa jatkavien Kannisen, Seppälän ja Karjalaisen valkoisista paidoista maksettiin 160 euroa jokaisesta, mutta Kainulaisesta maksettiin 220 euroa.
 

emiilioo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Flyers, Barca, Azzurri
Mitä tulee paitojen hintoihin, niin ihmeen halvalla meni muutama. Esimerkiksi valkoinen Kanninen tai oranssi Ruokonen hyvissä hinnoissa ja olisin kyllä poistanut jomman kumman. Heidän paitansa kiinnostaa koska molemmat kerran jatkaa ja varmasti saa peliaikaakin. Ei viitsi hommata paitaa joka on jo "vanhentunut" tai kaveri on kutos ketjussa.

Itse olin laihialaisella budjetilla liikenteessä, mutta onnistuin huutamaan Kannisen vieraspaidan 160€. Ihan tyytyväinen voi olla. Oranssin paidan ajattelin hankkia ensi kaudella, uskoisin että juhlakaudelle tulee uudet paidat. Onko kellään muuten tietoa tästä?

Edit. Musta kolmospaita Black Horsen mainoksella olisi dream come true :)
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Itse olin laihialaisella budjetilla liikenteessä, mutta onnistuin huutamaan Kannisen vieraspaidan 160€. Ihan tyytyväinen voi olla. Oranssin paidan ajattelin hankkia ensi kaudella, uskoisin että juhlakaudelle tulee uudet paidat. Onko kellään muuten tietoa tästä?

Edit. Musta kolmospaita Black Horsen mainoksella olisi dream come true :)

Voi perhana, sinäkö sen huusit? No onnea nyt siitä.
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Tuo Tuulolan oranssin huuto oli aika hauska ja pitkä. Alkuun ihmeteltiin kun nousi 800, 900, tonni! Ja sitten mentiin puoleentoista tuhanteen ja lopulta 2000.

Viime vuonna 320 eurolla huutamaani oranssiin Tuulolaan tuli melkoinen arvonnousu. No toki siinä ei ole niitä playoff ja finaalilätkiä, joten 1800 ekee lähtee jos joku haluaa...:D
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös