Juhannuksen supertripla 2022

  • 11 361
  • 105

Lahis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Red Wings, Barcelona, AC Milan.
Laitetaan oma veikkaus vielä. kun kerkeää. Kyllä siinä valitettavasti taitaa niin käydä, että helteet sekä ensimmäinen "vapaa" juhannus kahteen vuoteen kylvää synkkää satoa:

H 12: (suurin osa sepalus auki sekä muutama "uin tonne vastarannalle, eihän sinne pitkä matka oo" -tapaus.)

L 6: (yksi kuolonkolari johdattaa kolme sielua yläkertaan. Kaksi suistuu tieltä Lusin suoran kiihdytysajoissa n. kolmelta aamuyöstä ja yksi kaahaa potkulaudalla päin puuta.)

T 2: ("Mun vuoro sytyttää kokko!" sekä "Jätkä joi mun kossut!" tuottaa kaksi kauhavan teräksen vilahdusta.)

R 2: ("Turpa kii, mä oon pelti kii tänään!", paitsi että se olikin kiukaan pelti, joka oli kiinni. Myös yksi juhlinnasta väsynyt nukahtaa spontaanisti kokkoon.)

Tietysti toivon, että kaikki sarakkeet näyttävät maanantaina nollaa, mutta valitettavasti niin ei taida käydä.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
H:7
L:2
T:1
R:3
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
H 13
L 7
T 2
R 3

SYNKKÄ on meikäläisen lista.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen

Harzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joe DeLoach
H: 15
L: 6
T: 3
R: 2

Pysykää pinnalla ja ajakaa varovasti.
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
H 6
L 5
T 1
R 4

Tämä on muuten kummasti yksi odotetuimmista juhannusperinteistä mitä meillä kotona on. Jopa suositumpi kuin se räppärien perinteinen "säädä kymmentä kukkaa tyynyn alle ja voit nähdä kuinka puoliso kävelee ulos ovesta"
 

MegaForce

Jäsen
Lähtölaskenta alkaa ja kohta mennään jo. Saunat ja grillit lämpiävät ja kossupullojen korkit narahtelevat ympäri Suomenmaan aina Hangosta Petsamoon asti. Saa suorittaa.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
H 8
L 2
T 1
R 1

Ensimmäinen korona"vapaa" kesä, helteet, kossu ja mökkien leipää huutavat varauskirjat ympäri maata saavat ihmiset vesille eri tavoin ja kaikki eivät siltä retkeltä palaa. Liikenteessä ollaan rauhallisia. Puukko heiluu kerran ja joku tippuu mökin katolta ja taittaa niskansa.
 

Lahis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Red Wings, Barcelona, AC Milan.
Jäsen @Individual laittoi veikkauksensa 20 minuuttia deadlinen jälkeen, mutta puolestani sen saa hyväksyä, ellei palstalaisten enemmistö ole sitä vastaan.

Veikkausaika on siis päättynyt ja tulosseuranta alkanut. Ensimmäisen vajaan puolentoista tunnin jälkeen tilanne on mukavasti 0-0-0-(0), mutta seurataan miten tilanne kehittyy.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Olen toiveikas ja veikkaan kaikkiin 0.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Lämmin juhannus, heikko viinapää ja heikommat uimataidot hukuttavat 9 juhannusjuhlijaa.
Dieselskoda-äiät kiiruhtavat hukkumaan jonkun mutalammikon rantaan, ja 4 ei pääse perille.
Ryyppyremmit ovat aiempaa rauhallisia, kun muutama kaveri on jo hukkunut ja 4 diesel-Skodaa on jo kallioleikkauksen koristeena jossain Lieksan ja Joensuun välillä, joten puukkoa keuhkoon saa vain 1 jäsen.

Etniset vähemmistöt eivät vieläkään osu mihinkään pyssyineen, joten random-poistot jäävät pyöreään nollaan.
 

penalalli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Leeds United
Nyt se alkoi! Kalajoella löydetty tyhjä vene...
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
"Poliisin mukaan vainaja sai mahdollisesti sairauskohtauksen."

Hyötyykö, jos arvaili näitä sairauskohtauksia?
 

Majoneesi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki voijjaan tuhota
Saldo lienee (ei vahvistettu) so far:

H 2 (Kalajoki ja Ristijärvi)
L 0
T 0
R 0

Todennäköisesti jotain muhimassa tai jo tapahtunut, mutta kelit huomioiden positiivinen aloitus tässä makaaberissa lajissamme.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös