Juhani Tyrväinen HIFK-paidassa

  • 162 137
  • 752

PuukäsiPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Olisiko sitkeimpienkin jankkaajien aika myöntää, että Tobbe oli oikeassa, ja meillä oli Jullessa ihan kaikki mitat täyttävä ykkössena?

Voisiko tulevaan kauteen tähdätä fantasia-rostereiden sijasta tuolla yhteistyölätkällä, millä isommatkin pelit näyttää sujuvan ihan hyvin. :))





edit: typo


No kyllä mä luulen että suurin osa kuitenkin haluaa nähdä viihdyttävää peliä koko kauden. Prosenttilätkä on toki parhaimmillaan voittavaa ja välillä saattaa olla jopa ihan viihdyttävä peli, mut onhan se pääsääntöisesti aika puuduttavaa.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
No kyllä mä luulen että suurin osa kuitenkin haluaa nähdä viihdyttävää peliä koko kauden. Prosenttilätkä on toki parhaimmillaan voittavaa ja välillä saattaa olla jopa ihan viihdyttävä peli, mut onhan se pääsääntöisesti aika puuduttavaa.

Itse näen, että se perusajatus on sama Pikkaraiselle mitä myös Jalosen leijonat harrastaa nyt. Itse kyllä viihdyin niin niissä IFK:n peleissä kuin nyt myös maajoukkueen pelejä katsoessa. Nämä on tietysti makuasioita, mutta omasta mielestä IFK:n identiteettiin kuuluu tämä koko kentän paine ja korkea työmoraali.

Ero tietysti täytyy olla siinä, että IFK:n joukkueen taitotaso täytyy olla mallia "Venäjä" tai "Ruotsi" ja leijonien työmoraalilla varustettuna. Jalonen eilen nosti myös yhden toisen asian mikä on tehnyt eroa taitovajeeseen oli tasaisuus verrattuna näihin kahteen edellä mainittuun. Otti myös esimerkiksi St.Louisin ja Bostonin, että samasta syystä nämä pelaavat Stanley Cupin finaaleissa.
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Olisiko sitkeimpienkin jankkaajien aika myöntää, että Tobbe oli oikeassa, ja meillä oli Jullessa ihan kaikki mitat täyttävä ykkössena?

Voisiko tulevaan kauteen tähdätä fantasia-rostereiden sijasta tuolla yhteistyölätkällä, millä isommatkin pelit näyttää sujuvan ihan hyvin. :))

Julle oli mitat täyttävä sena ketjuun, jossa laidoilta löytyi sitä mitä Tyrväiseltä puuttuu. Mutta sentteristö kokonaisuudessaan ei ollut eikä tulevalle kaudelle ole vielä riittävä.

Koko kautta ei voi vetää tuollaisella intensiteetillä mitä Leijonat turnauksessa. Pleijarit ehkä vielä pystyisi, mutta runkosarjassa täytynee pelata Kärppien tyylistä prosenttikiekkoa, säästellen energiaa ja ajoittaen iskut kohdennetusti ja maksimaalisen tehokkaasti. IFK:ssa taas ei ole koskaan tullut menestystä ilman ns. fantasia-rosteria, eikä elinkautiset myöskään tyydy pelkkään tylsään prosenttikiekkoon vaan vaativat viihdettä ja harmaasta massasta erottuvia staroja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös