Juhani Tamminen – tribuuttiketju

  • 793 838
  • 8 805

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kiitos viestistäsi, se lämmittää mieltä, etenkin kun se on Sinulta. Sanoisin että viestisi sisältää asiavirheitä. Kun lapsen lapset ovat kylässä vauhtia on kuin Monzassa, Ei Monacossa !!

My GOD mitä tietämättömyyttä. OMG. Kyllä se on monta kertaa todettu, että se on Monza ! Monza on vauhdin mekka ! Monaco on hidas, ahdas, tunkkainen rata menneisyydestä. Väitätkö että Tammisen asunto olisi, ahdas, tunkkainen ja silleen. OMG. My GOD mikä arvostuksen puute ! I assume that You Should go into to the side of Forrest. There You can find Mr. @Turha Kaukalo I assume that he has been there since sping? Please take some poison with You because there is quite lot of mosquitos....

Have very f*cking good midsommerparty... Keep it simple
Täältä käsi pystyyn virheen merkiksi. Onneksi olen mökillä, joten metsänlaita on aivan vieressä. Otin tuossa parin tunnin parkumiset metsänlaidassa, koska se lienee ainoa keino selvitä tuosta virheestä ilman menolippua Pohjois-Koreaan. Toisen virheen tein kun menin naapurin puoleiseen metsänlaitaan. Naapuri tuli kyselemään sitä, että mitä ihmettä sinä täällä huudat. Koitin selittää jatkoajasta ja Manun tribuuttiketjusta. Katsoi vaan kuin muikku vasusta, vaikka koitin hänelle kertoa Tamin majun pisteistä ja Neuvostoliiton kaadosta. Ukko vaan katsoi kuin lehmä uutta konttia eikä ymmärtänyt yhtään mistä oli kysymys. Mainitsin Tammisen ihan koko nimellä ja naapurin silmät vain suurenivat. Toivottavasti ei soittanut mitään virkavaltaa paikalle, koska epäilen etteivät hekään ymmärtäisi mistä oli kysymys. Yake my word!!

Hyvää Juhannusta kaikille veljille ja siskoille!!
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Perjantai jo suht. pitkällä, Friday and clock ( not cock ) is about 11.30 am. On keksikesän suurin juhla, it is the midsummers biggest party. Ihmiset tekevät viime hetken ostoksia ja suuntaavat minne lie. Peoples is making last minutes shopping and the they go, where they go.
Aurinko paistaa, lämmintä jo paljon yli 20 ⁰C, The sun is shining and temperature is way ocer 20 ⁰C. My GOD
Tulee hieno viikonloppu, it is coming exelent weekend.

Kuusamakujalla / Haapasalo on aika hiljaista, onhan kaikki hyvin, mä kysyn. There is quite silent in Kuusamakuja / Haapasalo I ask
 

perro

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
" Aamun golf ( Liiga Alumni ) oli poistettava päivän agendalta, mökille kun on tulossa tavaraa (remontti) etc.korjaus etc.. hommia ja näin managerointi on hoidettava täällä paikan päällä!! ”

On tää taas. Maanantaina oli tulossa remonttimiehet puutavaran kanssa Haapaluodolle remontoimaan ja Maestro toimenpidettä manageroimaan. Tänään sitten ollaan menossa Haapaluodolle tutkaileen mitä remontin tarvetta siellä on.
Jos tarkkoja ollaan ( kuten Tamin päivitysten kanssa täytyy olla), niin maanantain remonttiin liittyvässä päivityksessä ei mainittu remonttimiehiä. Se on siis epäselvää kuka remontin tekee. Voisi luulla, että joku muu kuin itse maestro, koska päivityksestä saa sen käsityksen että hän hoitaa manageroinnin. Voihan olla niinkin, että Tami manageroi itse itseään ja tiukkaa palautetta tulee heti hommat ei ole jiirissä. Siinä onkin Haapaluodolla vierailla ihmettelemistä, kun isäntä lähettää tasaisin väliajoin itse itsensä metsän laitaan parkumaan tai Pohjois-Koreaan one way ticketillä.

Yksi vaihtoehto on myös että remontoinnin hoitaa MME Tamminen, tyttäret, vävypojat etc. ja maestro manageroi heitä parhaaseen suoritukseen. Muistuttaa, että 95% keskittyminen johtaa 50% suoritukseen.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos tarkkoja ollaan ( kuten Tamin päivitysten kanssa täytyy olla), niin maanantain remonttiin liittyvässä päivityksessä ei mainittu remonttimiehiä. Se on siis epäselvää kuka remontin tekee. Voisi luulla, että joku muu kuin itse maestro, koska päivityksestä saa sen käsityksen että hän hoitaa manageroinnin. Voihan olla niinkin, että Tami manageroi itse itseään ja tiukkaa palautetta tulee heti hommat ei ole jiirissä. Siinä onkin Haapaluodolla vierailla ihmettelemistä, kun isäntä lähettää tasaisin väliajoin itse itsensä metsän laitaan parkumaan tai Pohjois-Koreaan one way ticketillä.

Yksi vaihtoehto on myös että remontoinnin hoitaa MME Tamminen, tyttäret, vävypojat etc. ja maestro manageroi heitä parhaaseen suoritukseen. Muistuttaa, että 95% keskittyminen johtaa 50% suoritukseen.
Tai sitten remonttipäivityksen tarkoitus oli yksinkertaisesti keksiä hyvä syy jättää väliin Kytäjän turnaus.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Yksi vaihtoehto on myös että remontoinnin hoitaa MME Tamminen, tyttäret, vävypojat etc. ja maestro manageroi heitä parhaaseen suoritukseen. Muistuttaa, että 95% keskittyminen johtaa 50% suoritukseen.

Ja eikös näillä tyttärillä ole mökkejä samassa saaressa? Eli Juhanin ei tarvitse olla läsnä 24/7.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Tai sitten remonttipäivityksen tarkoitus oli yksinkertaisesti keksiä hyvä syy jättää väliin Kytäjän turnaus.

Kyllähän se Kytäjä jäi välistä koska Liiton pellet oli laittanu kisaan ilmoittautumis ajaksi 8.00 am. Haapaluodosta ois pitäny lähtee 4.30 am ajamaan. In case epäselvää, niin se on aika aikaisin aamulla
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Sekavaa on, jälleen kerran. Eilen pakattiin kamoja illan mökille lähtöä varten ja kappas, nyt ollaankin taas Kuusamakujalla. Entäs se remontti? Tai golfturnaus?
Nyt alan ihan oikeasti olemaan huolissani, liekö Tamin muisti alkanut pätkimään. Niin hurjaa ollutkin meno viime vuodet, että toivottavasti taustalla on lähinnä katkeruus eikä mikään terveydellinen ongelma.


Hyvää juhannusta arvon tribuuttiketjun ( tribute chain) sisaret ja veljet, olkaa viisaasti vesillä Busterilla - take my word and be Tami!!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Myös tributeketjun founder toivottaa hyvää juhannusta!! Huomisen agendalla Etelä -Lapin parhaiden kalavesien ääreen matkustaminen!! Herätys jo aamuvarhaisella Otsikolla : "Early bird gets the worm"- niin se vaan menee!! Erinäisiä hommia ( pihatyöt , siivoilua etc. ..) myös taatusti tiedossa kun kunnolla pääsen tsekkaamaan talven jä kevään jättämät jäljet saarella Borealiksen perheen hulppeissa mökkimaisemissa!! Huhkimisen jälkeen tiedossa mm. sauna ( asianmukaisine tansseineen ja löylyt by Narvin veljien Aitokiuas-you cant beat that!!); huippudinner , ja muutama "Kukko"!! Intohimoisena saunamiehenä tiedän mistä puhun!! Sielläkin ( sauna) toimii sama prinsiippi: " Slow and steady gets you ready" - ellet usko- kokeile!!Siinä juhannuspäivän ( A. D .2022) "pelikirja" kisastudion "kiss" tyyliin ja periaatteella.Samassa hengessä kaikille mökki-ihmisille; raporttien kirjoittajille,, koulutusyrittäjille; valmentajille , taistelijoille ja heidän upellle leideilleen alati kiihtyvän busineksen hengessä: "Have a great midsummer"; kitisijät : vain yksi" Kukko", lähimetsään ja huutakaa tuska ulos- kuuleman mukaan se helpottaa!! Br AB, tributeketjun veli & founder, mökkipihan moninkertainen mölkkychampion " to name a few" kts. tributeketju -siellä lisää!!
 

Tinppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, F1, WRC, Kokudo Keikaku, Cleveland Crusaders
Ensiksi hyvää juhannusta kaikille MAHTAVILLE siskoille ja veljille!! Toiseksi ; Mä häpeän!! Häpeän ITSEÄNI koska viime aikoina panokseni ketjuun on ollut zero to none , suorastaan ALA-ARVOISTA!! Ei tässä taida olla asiaa ykkösketjuun näillä näytöillä , joten kysyin itseltäni ; MISTÄ APU!!?? Hoksasin miltei heti ottaa käyttöön yhden klassikkoprinsiipin; 1.pysähdy 2.analysoi 3.tee johtopäätös 4.jatka matkaa!! joten - Seuraavaksi aion katsoa " Youtubesta" kaikille tämän ketjun lukijoille varmasti tutun videon Mental wake up call -- 10 ohjetta hipstereille riittävän monta kertaa , jotta oppi menee varmasti perille -take my word!! Harkitsin myös paria tuntia kovaa parkumista lähimetsässä , mutta uskoisin " koulutusvideon" riittävän tällä kertaa -Take my word!! Br. Tinppa
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Ensiksi hyvää juhannusta kaikille MAHTAVILLE siskoille ja veljille!! Toiseksi ; Mä häpeän!! Häpeän ITSEÄNI koska viime aikoina panokseni ketjuun on ollut zero to none , suorastaan ALA-ARVOISTA!! Ei tässä taida olla asiaa ykkösketjuun näillä näytöillä , joten kysyin itseltäni ; MISTÄ APU!!?? Hoksasin miltei heti ottaa käyttöön yhden klassikkoprinsiipin; 1.pysähdy 2.analysoi 3.tee johtopäätös 4.jatka matkaa!! joten - Seuraavaksi aion katsoa " Youtubesta" kaikille tämän ketjun lukijoille varmasti tutun videon Mental wake up call -- 10 ohjetta hipstereille riittävän monta kertaa , jotta oppi menee varmasti perille -take my word!! Harkitsin myös paria tuntia kovaa parkumista lähimetsässä , mutta uskoisin " koulutusvideon" riittävän tällä kertaa -Take my word!! Br. Tinppa

Veli @Tinppa parempi myöhään kuin ei milloinkaan- nyt suuntaat eurotam.com - be there!! In case epäselvää, iso Kukko ( a big Cock) käteen, ja siitä se juhannus lähtee- tymake my word!! Meni aikaa itselläni saavuttaa tuo maaginen " +99 - kerho" , mutta se meni noteeraamatta- ei hätää, poikittaisiiin on totuttu!! Tässä ketjussa ovat oikeat ja väärät, kuten järjestelmässäkin!! Älä sinä vain ikinä paru elämän kovuutta, vaan rohkeasti ensin metsän laitaan ja siitä voittajien joukkoon- niin se vain menee!! Herätä luottamusta, auta muita- pian oletkin ykköskentässä!! Täytyy tehdä töitä!! Hard work pays off- tulet kovaksi siinä omassa busineksessasi. Juhannusta viettäen- keep rocking!!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Meni aikaa itselläni saavuttaa tuo maaginen " +99 - kerho" , mutta se meni noteeraamatta- ei hätää, poikittaisiiin on totuttu!!
In case epäselvää; tributeketjun founderin sydämessä on erityinen paikka maineikkaan ” 99+” kerhon ( club)kunnioitetuille ( RESPECT) jäsenille -niin se vaan menee!! Se ( jäsenyys em. kerhossa) kertoo että taitoja ( skills) ja energiaa ( energy) on todellakin käytetty tähän ketjuun Otsikolla : ” Please show your skills and energy!!” -Simply Great sanon minä!! Tsemppiä Sinulle, Br AB
 

Tinppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, F1, WRC, Kokudo Keikaku, Cleveland Crusaders
Kiitokset rapid fire vastauksista ja tsempeistä veljet @D.Santon ja @aurora borealis!! Otan opikseni ja tästä lähtien poikittaisista mailoista en välitä!! Take my word!! Itse vielä haaveilen kunniakkaasta " 99+" kerhon jäsenyydestä , mutta ehkä sekin päivä vielä koittaa joskus tulevaisuudessa , jos jaksan ahkerasti painaa Ns. " hommia ". Näin se vain menee näilläkin areenoilla!! Voittajat muistetaan!! Br Tinppa
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Tai sitten remonttipäivityksen tarkoitus oli yksinkertaisesti keksiä hyvä syy jättää väliin Kytäjän turnaus.

Eihän näissä Tamin päivityksissä ole ollut järkeä aikoihin. Joko hän ei muista mitä on eilen kirjoittanut, tai sitten ikänsä töitä tehneelle on kova paikka myöntää kalenterin tyhjyys, ja keksitään vain tapahtumia, jotta näytetään kiireiseltä. Tai sitten rattaat suttaa tyhjää, ja Tami aidosti kuvittelee, että jokainen postissa käynti on koulutuskeikka, mutta en tähän usko.

Ja jos nyt tehdään jotain polttarikeikkoja, niin on melko touhua. Tamminen tilataan paikalle, jotta saadaan nauraa. Ei Juhanin jutuille, vaan miehelle itselleen. Jos mun polttareihin olisi tilattu Tamminen nöyryyttämään itseään, niin olisin kyllä vetänyt pultit porukalle.
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ja jos nyt tehdään jotain polttarikeikkoja, niin on melko touhua. Tamminen tilataan paikalle, jotta saadaan nauraa. Ei Juhanin jutuille, vaan miehelle itselleen. Jos mun polttareihin olisi tilattu Tamminen nöyryyttämään itseään, niin olisin kyllä vetänyt pultit porukalle.
Tami on siitä hauska persoona, että hän ei kestä yhtään kritiikkiä tai vitsailua itsestään, mutta jos joku maksaa, niin Manu pukeutuu vaikka Pelle Hermanniksi päästäkseen heittelemään nämä iänikuiset prinsiippinsä. Tuskin mikään firma on enää vuosiin tai yleensä koskaan tilannut Tamia kouluttamaan, vaan hän on ollut kaikenlaisten tykypäivien ja pikkujoulujen huumoripala. Manu vain itse kutsuu näitä koulutuskeikoiksi eikä stand upiksi. TaKe my sword!!
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Tami on siitä hauska persoona, että hän ei kestä yhtään kritiikkiä tai vitsailua itsestään, mutta jos joku maksaa, niin Manu pukeutuu vaikka Pelle Hermanniksi päästäkseen heittelemään nämä iänikuiset prinsiippinsä. Tuskin mikään firma on enää vuosiin tai yleensä koskaan tilannut Tamia kouluttamaan, vaan hän on ollut kaikenlaisten tykypäivien ja pikkujoulujen huumoripala. Manu vain itse kutsuu näitä koulutuskeikoiksi eikä stand upiksi. TaKe my sword!!

Ajattele, maailma on pullollaan koomikoita, jotka luulevat vetävänsä stand upia, mutta tulos on paskaa. Sitten on Tamminen, joka kuvittelee vetävänsä koulutuskeikkaa, mutta tulos on stand upia. Tasan ei käy onnen lahjat.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
O tempore o moras !! Luulin olevani ykköskentän - Leppänen & Jalonen & TK - " veljiä " muttä tämä on vasta viestini n:ro 88 JT-tributtiketjuun !! Mää hpäpeen in vcase epäselbää !!

Terv. TK bro 69 mitalinsa takaisin palauttanut
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Korjaus edelliseen viestiin: vcase on case.

Terv. bro Tk 69 viestit ajatla kun hammaslääkäri unohti poransa suuhuni ja luulin sitä - poraa !! - aivan muuksi n olw koskaan homoa tavannut saunassani olen siellä cock in hand mitä tuo valkoinen on shamåooota veli vdnäläinen kaatui ja huipputehot moskovan yössä valot sammuksissa Tatjaana oi kun olit kaunis missä olet yhä Kovalenkon reikä oli juustoinen ei sinun Tatjana tulet uniini kuin minä hyökkäys pään jäähyyllä pää kuumenee airiston kylmät kalavedet missä Tatjananna minä muistan sinut ja sen hetken kun kukko ei enää ollut kädessä saunan kiulu
 

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt kun ollaan reilusti Juhannuspäivän jälkipuoliskolla voi kaikille tributeketjun veljille, sisarille ja muillekin toivottaa HYVÄÄ JUHANNUSTA. P.S. Veli BAT79:llä on kukko kädessä (cock in hand) in case epäselvää katso liite siellä lisää...
 

Liitteet

  • Screenshot_20220625-130001_Photos.jpg
    Screenshot_20220625-130001_Photos.jpg
    623,1 KB · kertaa luettu: 94

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Hyvää juhannusta kaikille tribuketjun veljille ja siskoille! Itse otin osaa tamismin ilosanoman jakamiseen yhteiskunnalle tänään. Vanhainkotiimme olen tilannut vissyä ja limonadia, niin henkilökunnan ja asukkaiden nautittavaksi. Jostain syystä noiden käyttö on jäänyt vähäiseksi. Tänään laitoin korien päälle lapun: saa juoda, In case epäselvää!!!

Vastajännäreille viestini on yksinkertainen. Yhteys Alkon veljiin. Pullo kossua raakana iltaisin. Toistakaa kaava, niin monta kertaa, että kitinä loppuu!!
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Pitäis mökille uusia saunan kiuas. Onkos palstalaisilla jotain vinkkejä / suosituksia. Sauna hirsisauna ja ihan sellainen "perus sauna" kooltaa. Laiteille mahtuu 3 - 4 aikuista henkilöä...

K-raudan sivuilta löytyi Harvia Linear 16. Onko kokemusta tuosta kiukaasta ?

Hinta saisi olla n. 400 €
Lainataanpa viesti asiallisempaan ketjuun.

Tässä opastusta kiukaan oikean merkin valintaan itse maestrolta. Meinasit tehdä aikamoisen munauksen. OMG, sanon minä!!


PS. Tällä viestilläni #79 liityn ketjulegendojen joukkoon. Pitäisiköhän jäädä tähän? 99+ joukossa on moni, vaan kiekkoleijonaa enemmän kunnioittava numero olisi kyllä upea päätös matkallani tässä ketjussa! Take my word!!
 

Tinppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, F1, WRC, Kokudo Keikaku, Cleveland Crusaders
Lainataanpa viesti asiallisempaan ketjuun.

Tässä opastusta kiukaan oikean merkin valintaan itse maestrolta. Meinasit tehdä aikamoisen munauksen. OMG, sanon minä!!


PS. Tällä viestilläni #79 liityn ketjulegendojen joukkoon. Pitäisiköhän jäädä tähän? 99+ joukossa on moni, vaan kiekkoleijonaa enemmän kunnioittava numero olisi kyllä upea päätös matkallani tässä ketjussa! Take my word!!

Terve CuJo!! Ohjeeni on , Kas tässä ; Älä missään nimessä lopeta tributeketjussa ,vaikka viesti nro: 79 olisikin kunnioitettava luku -take my word!! Itse mietin ollessani viestissä nro 150 ( koko palsta) -että olisiko hienoa lopettaa rikkonainen " palstaurani" lopullisesti Tamin todellisten pisteiden määrään maajoukkueessa -Simply great!! Tulin kuitenkin parempiin aatoksiin ja seuraavaksi meriittilistalle on saatava ehdottomasti " +99" -kluabin jäsenyys Jatkoajan PARHAASSA ketjussa- Take my word!! Tsemppiä sinulle!! Br Tinppa viestejä way over 150 , tykkäyksiä kaksi ( 2) vajaa 150 ;n huikeaa lukua!!) Br Tinppa
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Mistä mahtaa johtua, ettei turkulaislähtöisen Mikko Rantasen ennätyksellisestä ykkössyöttöjen määrästä NHL-finaaleissa ole jaettu kunniaa ja komplimenttejä sinne, minne ne eittämättä kuuluisivat? Ei kai vaan kyseessä ole tietoinen brändin päälle kuseskelu?
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Mistä mahtaa johtua, ettei turkulaislähtöisen Mikko Rantasen ennätyksellisestä ykkössyöttöjen määrästä NHL-finaaleissa ole jaettu kunniaa ja komplimenttejä sinne, minne ne eittämättä kuuluisivat? Ei kai vaan kyseessä ole tietoinen brändin päälle kuseskelu?
Kuinkas monta maalia herra Rantanen #96 on tehny Neuvostoliiton maaliin (Venäjää ei lasketa). Tee ekaks kaksi maalia Neuvostoliiton verkkoon niin voidaan puhua saavutuksista.
Oliko muuta?
P.S. Rane on Nousiaisista eli kauniin Turun läheltä missä euroopan kaunenin postilaatikko ja alakerran timanttinen leidi - in case epäselvää!!
 

Tinppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, F1, WRC, Kokudo Keikaku, Cleveland Crusaders
My God , eilen viimeksi tullut viesti tributeketjuun!! Päätin pelastaa tilanteen , että ketju ei varmasti tipu " kierrätyskeskuksen" kakkossivulle!! Se olisi jopa häpeällistä , ottaen huomioon mittakaavan kuinka SUURENLUOKAN buumista on kyse ja se vain jatkuu ( Buumi ) ja jatkuu jatkoajassa , muut ketjut tehkää perässä!! Take my word!! Onko näin , ettei tänään päivitystä ( update) ole itse maestrolta vai onko täällä oltu unisia!! TP
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Täällä ei ole unisia, täällä on pelkästään 99+-kerhon jäseniä in case epäselvää.
Hammaslääkärit on kielletty!!
Osalla on taustana Heideken ja osalla Karikon lenkki.
Itse keksin juuri samalla, että Turun suuri poika Daniel Ståhl on selvä ykköskentän mies.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös