Juhani Tamminen – tribuuttiketju

  • 794 409
  • 8 809

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Voisiko joku +/- 50km Turusta asuva tilata Don Tami tuotteita tai kirjan ja raportoida sitten tänne tuleeko prinsiipit ja meriitit normaaliin tuttuun tyyliin?

Tuossa olisi muuten oiva paikka vähän ohimennen, kautta rantain vihjaista, että olisi ihan mukavaa lukea Facebookistakin päivityksiä välillä, jos tosiaan Tami itse paikan päälle tulee tilauksia toimittamaan. Itse unisena veljenä ja piipertäjänä asun sen verran kaukana Turusta, että kotiinkuljetus on yhtä mahdoton ajatus kuin Ragulinin kiertäminen- rake my yard!!

Olisihan se toki jotakin...sanoinkuvaamatonta kokea se tilanne, kun laittaa tilauksen vetämään, ja jonkin ajan kuluttua jostakin kaukaa alkaa kuulua jyrinää...pian yhä lähempää ja lähempää. Yhtäkkiä ääni kuuluukin aivan läheltä, ja jännittäen, jopa pelonsekaisin tuntein, vilkaisisin ikkunasta ulos. Ja mikä näky siellä odottaakaan: Jaguar on kaartanut pihaan, ja itse Mestari, Neuvostoliiton kaataja, nousee autosta ulos maailmanmiehen elkein napsauttaen takakontin auki. Vanhan maajoukkuekapteenin ja laitahyökkääjän kädet nostavat esiin kirjoja sekä oheistuotteita sisältävän pahvilaatikon, joka on suorastaan painonsa arvoinen kultaa.

Jämäkin askelin Kiekkoleijona #79 astelee kohti ovea, ja silkasta kunnioituksesta vapisten astelisin Maestroa vastaan. Ja silloin se tapahtuu: Solkungen laskee laatikon maahan, ojentaa kätensä kättelyn merkiksi, johon tartun epäröimättä. Syvälle silmiin katsoen, Maestro puristaa lujasti kättäni sanoen syvällä, järkähtämättömällä voittajan äänellä: "Keep rocking, my friend".

Samalla kun epäuskoisena hämmästelen tilannetta ja tapahtunutta, onkin Tami sillä välillä jo astahtanut Jaggen rattiin, startannut moottorin, ja kaasuttanut renkaat vinkuen kohti Auringonlaskua, kohti uusia haasteita, kohti uutta businesspäivää. Tuon kokemuksen jälkeen mikään ei enää elämässäni olisi entisellään- kaikki siihen astinen menettäisi merkityksensä. Kuin aika olisi pysähtynyt. Kenties sittenkin hyvä, että olen täällä metsän laidalla, ehkäpä kaltaiseni Tasalakin mieli ei koskaan kykenisi tapahtunutta käsittelemään.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kiitos viestistä @D.Santon !! Pieni lisäys yo. textiin aidossa " Details create success" hengessä!! Please remember Great ostaja lights up the ostotapahtuma -siispä varaudu siihen ( ostotapahtuma) with cold cash ( ainakin jos ostotapahtuma on sovittu via GSM -ettei tule kuuluisa hukkareissu) -sillä se kauppa käy ja hittituotteet ovat Sinun!! Lisäksi muista heittää kirjaimellisesti lakkia ilmaan nimmarien ja niiden " up to the point" tekstien takia!! Näillä prinsiipeillä ostotapahtumasta tulee todellinen success kaikilla mittareilla ja se tulee molemmilla menemään kategoriaan Otsikolla : " Minne för livet" -niin se vaan menee!! BR AB
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Eikä sovi unohtaa, että joku Tasuno tasalakki voi jättää hittituotteita esim. kirjaston "ota vapaasti"- hyllyyn, joten kannattaa näissäkin paikoissa pitää silmät auki (eyes open) jossa voittajien ja ykkösketjun veljien tuotteitta voi olla saatavilla! Br S joka bongasi voittajien tuotteen tätä kautta!
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Kiitos viestistä @D.Santon !! Pieni lisäys yo. textiin aidossa " Details create success" hengessä!! Please remember Great ostaja lights up the ostotapahtuma -siispä varaudu siihen ( ostotapahtuma) with cold cash ( ainakin jos ostotapahtuma on sovittu via GSM -ettei tule kuuluisa hukkareissu) -sillä se kauppa käy ja hittituotteet ovat Sinun!! Lisäksi muista heittää kirjaimellisesti lakkia ilmaan nimmarien ja niiden " up to the point" tekstien takia!! Näillä prinsiipeillä ostotapahtumasta tulee todellinen success kaikilla mittareilla ja se tulee molemmilla menemään kategoriaan Otsikolla : " Minne för livet" -niin se vaan menee!! BR AB

Kiitos viestistä- oliko muuta?! 95-50!!
 

Eetska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Eikä sovi unohtaa, että joku Tasuno tasalakki voi jättää hittituotteita esim. kirjaston "ota vapaasti"- hyllyyn, joten kannattaa näissäkin paikoissa pitää silmät auki (eyes open) jossa voittajien ja ykkösketjun veljien tuotteitta voi olla saatavilla! Br S joka bongasi voittajien tuotteen tätä kautta!
Moi @Skruf ! In case epäselvää - Todelliset voittajat ja ykkösketjun veljet eivät ota vapaasti noita kirjallisuuden helmiä. Niistä maksetaan hinta jonka itse maestro on aikanaan ilmoittanut.

Todelliset voittajat ja ykkösketjun veljet ei ole mitään Palsanmäkiä jotka kusettavat myyjää surutta paremman ABC aterian toivossa.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Moi @Skruf ! In case epäselvää - Todelliset voittajat ja ykkösketjun veljet eivät ota vapaasti noita kirjallisuuden helmiä. Niistä maksetaan hinta jonka itse maestro on aikanaan ilmoittanut.

Todelliset voittajat ja ykkösketjun veljet ei ole mitään Palsanmäkiä jotka kusettavat myyjää surutta paremman ABC aterian toivossa.
Damn right my friend!!, minä olenkin tälläinen halpa kopio (cheap copy), nyt pistän rahaa säästöön, että voin ostaa Maestron uuden kirjan suoraan painosta (Straight outta press!!) Br S köyhä metsänhiiri
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Kiitos viestistä- oliko muuta?! 95-50!!
OMG sanon minä! Missä kunnioitus please?! KO. viestissä oli täydellinen neljän (4!!) rivin paine ja momemtum (hockey is a momentum game), simply great! Keskittyminen täysi (full) 100%%. Ns: "world class" esimerkki miten laitetaan napakat ajatukset ja prinsiipit yhteinäiseksi, selkeäksi kokonaisuudeksi, kuin kuuluisa ohjauspeli Raksilassa (99-03) kuntoon INSTANTLY, kuten mm. lukuisat Lion#79 kirjat (Kts. siellä lisää, tilaukset email&GSM ja alakerran timanttinen lady opastaa!!); periaate on "mallia" KISS: keep it short and simple!! Take my word!! Välipuhallukset, virheet ja muut epäonnistumiset ovat muiden "veljien" käsialaa, I Assume? Siispä, suosittelen kovaa huutoa metsään, se vastaa kaikille, myös unisille "veljille", vaikka keskittyminen olisikin "vain" 50%. take my word!!! Br,
 
Viimeksi muokattu:

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Osoituksena kieliopin ( PYL) pätevyydestä on mainittava myös kotimaan kentillä " Tamin" ylioppilaskirjoitukset A.D. 1970 ,, jolloin Maestro kirjoitti Puolalan yhteislukion opeilla äidinkielestä arvosanan M ( Magna cum laude approbatur) pelaten kirjoitusten aikana myös kuusi ( 6) MM-ottelua Ruotsissa tasolla " par excellence"!!
Muista myös Puolalan yhteislukion rehtorin olleen hiiri ( mouse) ja yrittäneen estää buumin syntymisen MY GOD!! Onneksi Tamin isä ( papa) tuli pelti paljaana rehtorin toimistoon, jolloin hiirelle valahti " savet housuun" - take my word!! Siis eteenpäin voittajien hengessä.

Tammisen perheessä ei ole mitään heinäkenkiä, pelkkiä ykkösketjun veljiä - rake my yard!!
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Damn Right my Friend!! RIP Lalli!!

Tami joutunee nyt rikkomaan mediahiljaisuuden, sillä ykkösketjun veljiä muistetaan aina!!

Frankie vielä ei oo tullu mitää tiedotetta asiasta eikä mistään muustakaan? Niinköhän Manu on jääny eläkkeelle päivitysten teosta? Nyt, jos koskaan on jonkun ykkösketjun veljen aika iskeä viestiä, että mikä meininki on Kuusamakujan hulppeissa maisemissa!!
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Frankie vielä ei oo tullu mitää tiedotetta asiasta eikä mistään muustakaan? Niinköhän Manu on jääny eläkkeelle päivitysten teosta? Nyt, jos koskaan on jonkun ykkösketjun veljen aika iskeä viestiä, että mikä meininki on Kuusamakujan hulppeissa maisemissa!!
Chapeau Veli Fiftie!! Se on juuri näin. Niin se vain menee!! Se vaatii luonnetta ja persoonaa, ja sellaisia tarvittaisiin Jatkoaikaan edelleenkin, yake my word!! Veljet pelkäävät turhaan, mun termi on vähän geeliä ja vastatuuleen. Br, Frankie, CEO EuroFrank Ky

PS: tuli mieleen, ettei vain Tami olisi joutunut Facebookin moderaattoreiden hampaisiin ja saanut poikittaista naamaan kirjoituskiellon muodossa?!
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Chapeau Veli Fiftie!! Se on juuri näin. Niin se vain menee!! Se vaatii luonnetta ja persoonaa, ja sellaisia tarvittaisiin Jatkoaikaan edelleenkin, yake my word!! Veljet pelkäävät turhaan, mun termi on vähän geeliä ja vastatuuleen. Br, Frankie, CEO EuroFrank Ky

PS: tuli mieleen, ettei vain Tami olisi joutunut Facebookin moderaattoreiden hampaisiin ja saanut poikittaista naamaan kirjoituskiellon muodossa?!

Hyvinkin mahdollista, että facebookin uniset veljet lyöny kapuloita rattaisiin!!
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Chapeau Veli Fiftie!! Se on juuri näin. Niin se vain menee!! Se vaatii luonnetta ja persoonaa, ja sellaisia tarvittaisiin Jatkoaikaan edelleenkin, yake my word!! Veljet pelkäävät turhaan, mun termi on vähän geeliä ja vastatuuleen. Br, Frankie, CEO EuroFrank Ky
Kiitos viestistä!! Jos minä ( piipittävä hiiri metsänlaidasta) sain kerättyä rohkeuteni ja kysyttyä kiinnostuksen kohdettani ( thanks for Jatkoaika) tapaamiseen, niin luulisi että Jatkoajan ykköskenttäläisille viestin laittaminen Maestrolle olisi ns. piece of cake - take my word!! Se saatanan epäröinti loppuu nyt - OMG sanon minä!! MY MAXIMUM RESPECT sille joka sen tekee ja saa Tamin palaamaan eetteriin!! Keep rocking and good luck, Br Steril
 
Viimeksi muokattu:

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.




Hiljaisuus vallitsee sosiaalisen median puolella, mutta laitetaanpas tämmöinenkin pätkä tänne. Yllättävänkin asiallista esiintymistä Tamilta, ja kyllähän tuosta huokuu se, miten tosissaan sen unelman suhteen oltiin.

Ainakin itselleni edelleen kaikkien aikojen kovimpia kotimaisia ottelusarjoja jääkiekon saralla, ja miten lähellä se jymy-yllätys oli. Ehdottomasti Tammisen valmennusuran tähtihetkiä.


Ohessa myös silloisen kauden Paul Cabanan muisteluita Sport- ajasta.

Tietystihän noita juttuja on noussut esiin, miten se liiganousu olisi oikeastaan tuhonnut Sportin- Tamin jäljiltä seuran talous oli täysin kuralla, ja oli seurajohdon ohi tehnyt hankintoja sekä sopimuksia, johon Sportilla ei olisi ollut varaa.

Oli totuus mikä tahansa, niin kaikkinensa oli se hieno sarja, ja olen kyllä siinä suhteessa Tamin kanssa samoilla linjoilla, että karsinnat takaisin. Vanhoja kerraten, ottelusarjaa muistellen, voittajien hengessä pari (2) Kukkoa nauttien- Chapeau, sanon minä veli ranskalaisten tapaan!!
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Pääsin töissä hyödyntämään kenties (I assume?) omaa suosikki tamismia, nimittäin kerroin tuleville vieraille, että please call first kun tulette ja alakerran timanttiset ladyt respassa avustavat!!! Simply great sanon minä! Leideillä palvelu pelaa á la world class, käytöstavat par excellence huomioiden eri kulttuuritavat ja usealla kielelläkin ENG, SWE, FIN, GER to name a few!!! Chapeau arvon leidit ja keep rocking!!! Br,
 

Nosebleed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, San Jose Sharks
Voiko olla, että Tamilla olisi lipsahtanut Facebookissa päivityksiin "vain minä"-asetus päälle? Siellä tykittää päivityksiä jotka näkyvät vain itselleen. Tai sitten "tietyt kaverit"-asetus johon on valittu ykkös-ykköskentän cream of the crop - par excellent kaverit? I alan kohta assume niin!!
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Voiko olla, että Tamilla olisi lipsahtanut Facebookissa päivityksiin "vain minä"-asetus päälle? Siellä tykittää päivityksiä jotka näkyvät vain itselleen. Tai sitten "tietyt kaverit"-asetus johon on valittu ykkös-ykköskentän cream of the crop - par excellent kaverit? I alan kohta assume niin!!

Siellä on vaan päivitykset sitten näkyvillä Ketolalle, Hurmeelle ja Rantasilalle, i assume!! No eipä ainakaan kukaan tauno tasalakki käy parkumassa Manun profiiliin kovaa elämää!!
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Voiko olla, että Tamilla olisi lipsahtanut Facebookissa päivityksiin "vain minä"-asetus päälle? Siellä tykittää päivityksiä jotka näkyvät vain itselleen.
Mielikuva tästä kyllä herättää hilpeyttä, varsinkin kun tahti oli jo aika ripeä (3-4 postausta päivässä vähintään). Montako viikkoa menee ennenkuin maestro alkaa ihmettelemään kommenttien vähyyttä?

Tästä tulee mieleen ihan eräs jakso yhdestä komediasarjasta, kun tällainen vanhempi mies teki itselleen vihdoin facebook-profiilin, ja tietenkin alkoi seuraamaan paljonko hänen julkaisunsa saavat tykkäyksiä. No, tykkäyksiä ei juuri tullut ainuttakaan, ja mies alkoi lopulta raivoamaan tuttavilleen siitä, mikseivät he tykkää hänen kuvistaan vaikka on lisännyt heidät kavereihinsa ja kuitenkin muiden kaveriensa kuvista tykkäävät. No, lopuksi selvisikin että julkaisuihin oli jäänyt päälle asetus, että ne näkyivät vain hänelle itselleen. Kyllä siinä oli muilla sitten naurussa pitelemistä.
 
Viimeksi muokattu:

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Mielikuva tästä kyllä herättää hilpeyttä, varsinkin kun tahti oli jo aika ripeä (3-4 postausta päivässä vähintään). Montako viikkoa menee ennenkuin maestro alkaa ihmettelemään kommenttien vähyyttä?

Tästä tulee mieleen ihan eräs jakso yhdestä komediasarjasta, kun tällainen vanhempi mies teki itselleen vihdoin facebook-profiilin, ja tietenkin alkoi seuraamaan paljonko hänen julkaisunsa saavat tykkäyksiä. No, tykkäyksiä ei juuri tullut ainuttakaan, ja mies alkoi lopulta raivoamaan tuttavilleen siitä, mikseivät he tykkää hänen kuvistaan vaikka on lisännyt heidät kavereihinsa ja kuitenkin muiden kaveriensa kuvista tykkäävät. No, lopuksi selvisikin että julkaisuihin oli jäänyt päälle asetus, että ne näkyivät vain hänelle itselleen. Kyllä siinä oli muilla sitten naurussa pitelemistä.

Eiköhän siellä ois jo facebookin veljille lähetetty palautetta, että mitä tämä brändin päälle kuseminen on!! Tutise Zuckerberg!! Saa veli Zuckerberg valita lajin, niin ottavat Manun kanssa mies vastaan mies matsin, i assume!!
 

Tinppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, F1, WRC, Kokudo Keikaku, Cleveland Crusaders
Pääsin töissä hyödyntämään kenties (I assume?) omaa suosikki tamismia, nimittäin kerroin tuleville vieraille, että please call first kun tulette ja alakerran timanttiset ladyt respassa avustavat!!! Simply great sanon minä! Leideillä palvelu pelaa á la world class, käytöstavat par excellence huomioiden eri kulttuuritavat ja usealla kielelläkin ENG, SWE, FIN, GER to name a few!!! Chapeau arvon leidit ja keep rocking!!! Br,
Itsekin käytin tänään töissä ( taas) tamismia oma etu edellä , tosin vaatimattomammin kuin veli @Turder - i assume!! Siinä joskus iltapäivällä kokeilin kepillä jäätä -ja totesin pomolle -Että on tullut niin rapid fire tehtyä hommia tänään , voisiko lähteä vähän normaalia aiemmin? Vastaus oli ; että voisi normaalia pitempään ja räkänaurut päälle!! My god!! Ei tarvinu tehä kuitenkaan pitkään, lopulta pääsin lopettelemaan puoli tuntia normaalia aiemmin - Simply great!! Siinä hyvässä hengessä töissä ja tamismien käyttämisen sekä levittämisen hengessä ;Have a great weekend!! Br Tinppa
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Voiko olla, että Tamilla olisi lipsahtanut Facebookissa päivityksiin "vain minä"-asetus päälle? Siellä tykittää päivityksiä jotka näkyvät vain itselleen. Tai sitten "tietyt kaverit"-asetus johon on valittu ykkös-ykköskentän cream of the crop - par excellent kaverit? I alan kohta assume niin!!
Tai ehkä Mme Tamminen tai muu lähipiiri on vaivihkaa muuttanut asetuksia, jottei maestro nolaisi itseään enempää?
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Voiko olla, että Tamilla olisi lipsahtanut Facebookissa päivityksiin "vain minä"-asetus päälle? Siellä tykittää päivityksiä jotka näkyvät vain itselleen. Tai sitten "tietyt kaverit"-asetus johon on valittu ykkös-ykköskentän cream of the crop - par excellent kaverit? I alan kohta assume niin!!
Kiitos viestistä!! Tämä on myös maakunnan veljen teoria ( kts. viesti alla -siellä lisää!!):

In case epäselvää; siinä tapauksessa siis napsautettu ( naps) FB :N " yksityisyysasetuksista" uusien päivitysten näkyvyys kohtaan " vain minä" -niin se vaan menee!! Br AB
Olisi kieltämättä traagista; in case Kuusamakujalla naputellaan päivityksiä " rapid fire" tekniikalla Otsikolla ; " Tee jokaisesta päivityksestäsi mestariteos" mutta em. päivitykset eivät kuitenkaan kerää tykkäyksiä ( likes) eivätkä saa alapuolelleen muita kommentteja vastaukseksi kuin Maestron omia lisäyksiä Otsikolla ; " pieni lisäys yo. textiin .." -OMG sanon minä!! AB
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Tänään töissä yksi "pomoista" sanoi, että pöydällä on vapaita työpaikkailmoituksia (olen siis palkkatuella työllistettynä), nyökkäsin siihen ja vähän ajan päästä hän sanoi saman uudestaan ihanku en olisi kuullut niin sanoin "kuulin kyllä, oliko muuta!! Kuulemma ei ollut muuta.
Ois pitänyt kyl sanoa "In case epäselvää - kuulin kyllä - oliko muuta!!"
 

Tinppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, F1, WRC, Kokudo Keikaku, Cleveland Crusaders
Tänään töissä yksi "pomoista" sanoi, että pöydällä on vapaita työpaikkailmoituksia (olen siis palkkatuella työllistettynä), nyökkäsin siihen ja vähän ajan päästä hän sanoi saman uudestaan ihanku en olisi kuullut niin sanoin "kuulin kyllä, oliko muuta!! Kuulemma ei ollut muuta.
Ois pitänyt kyl sanoa "In case epäselvää - kuulin kyllä - oliko muuta!!"
Kiitos viestistä!! Mukava kuulla , että meitä tamismin käyttäjiä on runsain mitoin -take my word!! Br. Tinppa tamismin käyttäjä itsekin
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös