Juhani Tamminen – Aurinkokuningas

  • 1 569 673
  • 7 287
Tila
Viestiketju on suljettu.

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Väitätkö siis saunatanssissa olevan jotain vikaa?

My god, tule niin opastan reitin tiedät kyllä minne.
Tamin isoin muuvi saunatanssissa näyttää ennemminkin siltä että herra hakisi liukkaalla laiturilla tasapainoaan. Vaan mitäpä minä heinäkenkä näistä ymmärrän, veljet euroopassa varmasti ovat sitä mieltä että Tamin saunatanssissa on tanssin tulevaisuus.
 

Lemiöö66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelikanat, änärin Pingviinit ja kaikki lätkä...
Tamin isoin muuvi saunatanssissa näyttää ennemminkin siltä että herra hakisi liukkaalla laiturilla tasapainoaan. Vaan mitäpä minä heinäkenkä näistä ymmärrän, veljet euroopassa varmasti ovat sitä mieltä että Tamin saunatanssissa on tanssin tulevaisuus.

Sauna tanssista tulee lähinnä mieleen kurkien soidin menot jotka parkuvat pesää metsässä. Ristiriita ? Haluaako Don pesää ja asuuko sisällä kuitenkin pienesti heinäkenkä ? Olen huolissani - onko YokoOno tippunut mereen vai on madame heittäytynyt villiksi pitkän breikkarin kanssa helteellä...
 
Viimeksi muokattu:

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Hieno, rauhallinen (so far) aamu Kuusamakujan maisemissa!! Punttitreeni ja aamusauna takana, nyt päivän lehdet (HS ja TS, sekä New York Times, veli amerikkalainen lupasi jo WHA- ajoistani lähtien toimittaa kyseisen "aviisin" kotiovelleni- kaadoinhan sentään yksin Neuvostoliiton, joka oli ns. "Yhteinen vihollinen"- take my word!) ja maailmanluokan brekkari by MME Tamminen- slow and steady gets you ready! Valitettavasti golf-kenttien ohjauspeli jää laittamatts kuntoon sillä nautittuani liikaa Kukkoa (cock in my hand and in my mouth) teloin polveni! Muuan uninen "manipuloija" tarjoutui auttamaan, mutta kysyin: missä olit silloin, kun Immonen ja Pernaa piti saada pelikuntoon (legendary Game 7, jonka myötä Pohjanmaalle syntyi kiekkobuumi, ja Sport nousi liigaan- take my word!!)? Tämmöiset uniset hiiret neuvon metsän laitaan parkumaan- it helps, I assume!!nyt kuitenkin Jaguar käyntiin, ja toimittamaan kirjoja ympäri kaupunkia, loput Matkahuollon veljien kautta (Postissa ovat liian unisia), kysyntää on ympäri maailmaa (Tokio, Phoenix, Cleveland, Oulu, to name a few), sitten matka kohti Airiston parhaita kalavesiä!! Busterilla pari minuuttia , uimalla 45 sekuntia- entisenä maajoukkuekapteenina ja Olympia- sekä Stanley Cup- voittajana (take my word!!) On pysyttävä kunnossa- simple as that! Illalla vielä EM- jalkapalloilua- entisenä juniorimaajoukkuefutarina konsultoin jatkuvasti eri maiden valmentajia, erityisesti Suomen veli Kanervaa- ei 60, vaan 90 minuuttia painetta- KISS! Täytyy muistaa, miksi Suomi kisoissa on mukana- allekirjoittanut loi buumin juniorivuosinaan ja näytti esimerkkiä, hedelmiä poimitaan nyt!! Niinkuin jääkiekoossakin, pioneerit raivaavat tien, muut seuraavat perässä!!!Nyt kuitenkin verkkoja kokemaan (experiencing nets), Kukko käteen (big cock in my hand) -Voittajien hengessä, keep on rocking, tee joka päivästäsi mestariteos, Yours truly, Kiekkoleijona #Br 79, maajoukkuelegenda, maajoukkuevalmentaja (CH, JPN, CAN, FRA to name a few), buumien luoja (Oulu, Vaasa, Cleveland, etc...), miljoonaluokan "koulutusbusineksen" luoja, Fisherman #1, golffari #1, Voittaja since 1950- Have a great business day! Style is never out of fashion (kuten opetin veli Reaganille Pohjois-Amerikan vuosina)!!!
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pieni korjaus yo. textiin ; sulkumerkin jälkeen tulee aina välilyönti ( spaceblow) ja jokainen virke päättyy kahteen huutomerkkiin!! Tehokeinona sallittaneen joskus useampikin huutomerkki tai kysymysmerkki virkkeen päätteeksi -i assume!! Näin olen huomannut Puolalan kansakoulussa ( 1957 -1961) ja Puolalan Yhteislyseossa ( 1961-70) ainekirjoituksessa ja kielissä loistaneen Aurinkokuninkaan ( kielimies) kirjoittavan!!
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Hieno, rauhallinen (so far) aamu Kuusamakujan maisemissa!! Punttitreeni ja aamusauna takana, nyt päivän lehdet (HS ja TS, sekä New York Times, veli amerikkalainen lupasi jo WHA- ajoistani lähtien toimittaa kyseisen "aviisin" kotiovelleni- kaadoinhan sentään yksin Neuvostoliiton, joka oli ns. "Yhteinen vihollinen"- take my word!) ja maailmanluokan brekkari by MME Tamminen- slow and steady gets you ready! Valitettavasti golf-kenttien ohjauspeli jää laittamatts kuntoon sillä nautittuani liikaa Kukkoa (cock in my hand and in my mouth) teloin polveni! Muuan uninen "manipuloija" tarjoutui auttamaan, mutta kysyin: missä olit silloin, kun Immonen ja Pernaa piti saada pelikuntoon (legendary Game 7, jonka myötä Pohjanmaalle syntyi kiekkobuumi, ja Sport nousi liigaan- take my word!!)? Tämmöiset uniset hiiret neuvon metsän laitaan parkumaan- it helps, I assume!!nyt kuitenkin Jaguar käyntiin, ja toimittamaan kirjoja ympäri kaupunkia, loput Matkahuollon veljien kautta (Postissa ovat liian unisia), kysyntää on ympäri maailmaa (Tokio, Phoenix, Cleveland, Oulu, to name a few), sitten matka kohti Airiston parhaita kalavesiä!! Busterilla pari minuuttia , uimalla 45 sekuntia- entisenä maajoukkuekapteenina ja Olympia- sekä Stanley Cup- voittajana (take my word!!) On pysyttävä kunnossa- simple as that! Illalla vielä EM- jalkapalloilua- entisenä juniorimaajoukkuefutarina konsultoin jatkuvasti eri maiden valmentajia, erityisesti Suomen veli Kanervaa- ei 60, vaan 90 minuuttia painetta- KISS! Täytyy muistaa, miksi Suomi kisoissa on mukana- allekirjoittanut loi buumin juniorivuosinaan ja näytti esimerkkiä, hedelmiä poimitaan nyt!! Niinkuin jääkiekoossakin, pioneerit raivaavat tien, muut seuraavat perässä!!!Nyt kuitenkin verkkoja kokemaan (experiencing nets), Kukko käteen (big cock in my hand) -Voittajien hengessä, keep on rocking, tee joka päivästäsi mestariteos, Yours truly, Kiekkoleijona #Br 79, maajoukkuelegenda, maajoukkuevalmentaja (CH, JPN, CAN, FRA to name a few), buumien luoja (Oulu, Vaasa, Cleveland, etc...), miljoonaluokan "koulutusbusineksen" luoja, Fisherman #1, golffari #1, Voittaja since 1950- Have a great business day! Style is never out of fashion (kuten opetin veli Reaganille Pohjois-Amerikan vuosina)!!!
Muuten oikein hyvä, mutta meriiteistä unohtui Heinekenin poika #1. Syntyi siellä paljon muitakin lapsia, mutta vain yksi suurmies, joka tultuaan tähän maailmaan luki välittömästi syntymätodistuksensa ja tarkisti siitä pituuden ja painon. Siitä sitten samantien alettiin askel kerrallaan pistämään kroppaa kuntoon ja etenemään kohti Neuvostoliiton kaatoa etc. etc.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Miksen keksinyt nimimerkikseni joskus jotain MetsässäParkuja tms. Tosin uninen sisar, ei kaukana.

Tämä Heinekenin heinäkenkä-tyttö huomauttaa samaa, nyt puuttui yllä jotain oleellista.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Nyt on Veli @D.Santon laittanu oman kynän ( ä pen ) sauhuamaan ( ketting smouk ) . Mulla ei näy ( I don't see ) Tamin profiilissa tälle päivälle ( tis dei ) päivitystä. Ja mä sentään oon sen frendi! ( kaveri, kompis ).
Ja lisäksi tossa tekstissä ei ollu munaa. ( there vas nou dig, goc and balls ).
Etkö häpeä
 

Lemiöö66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelikanat, änärin Pingviinit ja kaikki lätkä...
Nyt on Veli @D.Santon laittanu oman kynän ( ä pen ) sauhuamaan ( ketting smouk ) . Mulla ei näy ( I don't see ) Tamin profiilissa tälle päivälle ( tis dei ) päivitystä. Ja mä sentään oon sen frendi! ( kaveri, kompis ).
Ja lisäksi tossa tekstissä ei ollu munaa. ( there vas nou dig, goc and balls ).
Etkö häpeä

Ei näy ja alan olla huolissani...
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Ei näy ja alan olla huolissani...
Oletteko veljet tarkistaneet (check) että oletteko vielä Maestron kaverilistalla? Jos Haapaluodossa ollaan eilen illalla käyty kaverilistaa läpi ja todettu että veljet @Lemiöö66 ja @Niilo eivät ole riittävän voittavia (winning enough) ja teidät ollaan tiputettu kokoonpanosta katsomoon.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Oletteko veljet tarkistaneet (check) että oletteko vielä Maestron kaverilistalla? Jos Haapaluodossa ollaan eilen illalla käyty kaverilistaa läpi ja todettu että veljet @Lemiöö66 ja @Niilo eivät ole riittävän voittavia (winning enough) ja teidät ollaan tiputettu kokoonpanosta katsomoon.

It seems that Tami and I are still friends. And I am very proud of it. I have a feeling that I belongs a frontline or first line of Tami's team. But I don't know what team it is. Sport, Karpat, Kikodukoukodu, team Japan, team France or team Cleeveland....
So you think that I and Sir Brother @Lemiöö66 are nor friends of Tami. Or we do bot have enough balls or we are out of rosters. What the fuck you speaks. So You do not have respect My GOD.
I have no words of this.
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
It seems that Tami and I are still friends. And I am very proud of it. I have a feeling that I belongs a frontline or first line of Tami's team. But I don't know what team it is. Sport, Karpat, Kikodukoukodu, team Japan, team France or team Cleeveland....
So you think that I and Sir Brother @Lemiöö66 are nor friends of Tami. Or we do bot have enough balls or we are out of rosters. What the fuck you speaks. So You do not have respect My GOD.
I have no words of this.
So if you are good friends, take your big cocks with you and go to Haapaluoto with Tami for a weekend. Make the status update (for friends only) from Buster XXXXXXXXL and put the big cock to Tami`s hand also. Br. The Hawks, Fisherman #1 (Prisma`s kalatiski)
 

Lemiöö66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelikanat, änärin Pingviinit ja kaikki lätkä...
It seems that Tami and I are still friends. And I am very proud of it. I have a feeling that I belongs a frontline or first line of Tami's team. But I don't know what team it is. Sport, Karpat, Kikodukoukodu, team Japan, team France or team Cleeveland....
So you think that I and Sir Brother @Lemiöö66 are nor friends of Tami. Or we do bot have enough balls or we are out of rosters. What the fuck you speaks. So You do not have respect My GOD.
I have no words of this.

Kaikkien silakka verkkojen (12000) hooks tzekin jälkeen kävin tarkastamassa FB tilanteen. Huoah ja kaupanpäälle vielä omg, oon vielä inessä. Etsin jo mettää varten hyttys suihketta...
 

raju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aaron Hakala , Ville Nieminen , Jukka Rautakorpi
Joku vanha Kymppitonni just näky ja Tamilla - 500 lopussa. Kiekkohommissa ei Tamille miinuksia jaettu!
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Joku vanha Kymppitonni just näky ja Tamilla - 500 lopussa. Kiekkohommissa ei Tamille miinuksia jaettu!
Arvatenkin sieltä tuli järjestelmältä poikittaista niskaan kunnolla, olisihan mestari nyt tuon skaban halutessaan hoitanut. Olen pettynyt jollei mestarin kaikki vihjeet liittyneet häneen itseensä jollain tavalla. Tasalakit ei vaan hiffaa
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Milloinkohan joku läänintaitelija keksii tehdä "metsästä parkumisesta" jonkin voimaannuttavan ja terapeuttisen performanssin, jossa käsitellään omaa miehisyyttä?

Lähes yhtä kuuluisa kaveri kuin Tami, eräs Akseli Gallen-Kallela, on yhden tuommoisen metsässä huutelu -kuvan piirtänyt. En ole varma, oliko Tamin prinsiippi vinkkinä vai ei, mutta kuvaa hyvin metsässä huutamista.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Miksen keksinyt nimimerkikseni joskus jotain MetsässäParkuja tms. Tosin uninen sisar, ei kaukana.

Tämä Heinekenin heinäkenkä-tyttö huomauttaa samaa, nyt puuttui yllä jotain oleellista.

Metsän laidalla paraikaa parkumassa heinäkenkineni sekä tasalakkeinini. Piletti Pohjois-Koreaan on myös hankinnassa.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Pieni korjaus yo. textiin ; sulkumerkin jälkeen tulee aina välilyönti ( spaceblow) ja jokainen virke päättyy kahteen huutomerkkiin!! Tehokeinona sallittaneen joskus useampikin huutomerkki tai kysymysmerkki virkkeen päätteeksi -i assume!! Näin olen huomannut Puolalan kansakoulussa ( 1957 -1961) ja Puolalan Yhteislyseossa ( 1961-70) ainekirjoituksessa ja kielissä loistaneen Aurinkokuninkaan ( kielimies) kirjoittavan!!

My God, mikä unohdus! 95 prosentin keskittyminen ja 50 % prosentin suoritus- simple as that! Onneksi veli @aurora borealis "couchasi"! Olet samaa tasoa kielimiehenä (a tongue man) kuin itse Maestro, hattua päästä (tai Chapeau, veli ranskalaisen sanoin)!

Olen pakotettu silti kysymään yhtä kysymystä: montako peliä pelattu, saati "coachattu"? Ovatko ohjauspelin perusteet kunnossa? Montako otteluraporttia on laadittu Euroopan huippujulkaisuihin? Oletko Voittaja, vai liitytkö meihin heinäkenkiin ja Tasalakkeihin, unohtamatta kolmoskoutseja (aka tietokonemiehet)?
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Arvatenkin sieltä tuli järjestelmältä poikittaista niskaan kunnolla, olisihan mestari nyt tuon skaban halutessaan hoitanut. Olen pettynyt jollei mestarin kaikki vihjeet liittyneet häneen itseensä jollain tavalla. Tasalakit ei vaan hiffaa

Maailmanluokan keksijän ja Kuopion kiekkomiehen " Speden " ( RIP ) järjestelmä löi poikittaista, kun Kymppitonnin sääntöjen mukaan pitää arvuutella suomenkielisiä sanoja. Sacre bleu, sanoisi fransmanni Champs Elyseellä!!! Entä vihellykset, diu diu diu't - to name a few sound effects, mä kysyn!!

Siinä arvuuttelevassa hengessä, nyt tutkimaan Yokophonella Kymppitonninapakymmppiruutuässän sääntökirjaa... keep humppaing!!! Br. McBean ( Fisherman's friend #79 )
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
On muuten aika levollista elää metsän laidassa tasalakki päässä. Mikään ei stressaa jne.

Tamihan voisi itsekin viettää Tasalakin elämää. Lukea kotonaan niitä kymmentätuhatta kirjaa, ajella Jaguarilla pitkin maita ja mantuja, sekä saunoa ja kalastella mökillään Kukkoa nautiskellen. Tuohan on juuri sitä, mistä lähestulkoon kaikki nauttisivat.

Kai se sitten on vaikeaa astua pois valokeilasta. (Olen itse uninen Tasalakki, joten en koskaan tule olemaan samanlainen menestyjä.)
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
On muuten aika levollista elää metsän laidassa tasalakki päässä. Mikään ei stressaa jne.
Itse vedin touhun nextille levelille, en laittanut heiniä kenkiin vaan tein heinästä kunnon nyöriä ja punoin heinäkengät. On muuten kevyt askel kulkea metsän laitaa, et uskokaan.
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tamihan voisi itsekin viettää Tasalakin elämää. Lukea kotonaan niitä kymmentätuhatta kirjaa, ajella Jaguarilla pitkin maita ja mantuja, sekä saunoa ja kalastella mökillään Kukkoa nautiskellen. Tuohan on juuri sitä, mistä lähestulkoon kaikki nauttisivat.
Tamihan lukee ainostaan voittajien kirjoja, eli omia teoksiaan. Tamilla lienee kohtuu kova homma menossa, koska meinasi tehdä polttopuita. Tamihan tekee polttopuut sähkösahalla ilman virtaa ja paita väärinpäin, ehkä kirves haetaan talkoisiin mukaan. I assume!!

Edit: Tami on mies, jolla ei jää puut kaatamatta. – Sitten se on ihan sama, onko kuusi 13- vai 30-metrinen. Se kyllä kaatuu kuin itänaapuri kaukalossa!

En viitsi linkata roskalehden juttua, mutta tietäjät tietää ja etsivä löytää.
 
Viimeksi muokattu:

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Tamihan lukee ainostaan voittajien kirjoja, eli omia teoksiaan. Tamilla lienee kohtuu kova homma menossa, koska meinasi tehdä polttopuita. Tamihan tekee polttopuut sähkösahalla ilman virtaa ja paita väärinpäin, ehkä kirves haetaan talkoisiin mukaan. I assume!!

Tekeehän Tami nyt ainakin pari mottia per päivä- take my word! Sitten pari mottia lisää, kun joku uninen (esim.vävypoika) käy ilmoittamassa, että sahan saa käynnistettyäkin !
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tekeehän Tami nyt ainakin pari mottia per päivä- take my word! Sitten pari mottia lisää, kun joku uninen (esim.vävypoika) käy ilmoittamassa, että sahan saa käynnistettyäkin !
Tami ei anna sahaa kenellekään uniselle heinäkengälle, eikä ota neuvoja vastaan sahan käytöstä. Maestron sanomaa, eli timanttista tekstiä:

" Täällä ei heilu kukaan muu sahan kanssa kuin minä. Jos heiluu, se on välittömästi 5+20 minuutin käytösrangaistus ja laiturilta mereen!"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös