Juhani Tamminen – Aurinkokuningas

  • 1 571 583
  • 7 287
Tila
Viestiketju on suljettu.

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Kyllä pitäis olla nyt se Valavuoren Pelaajapuolue, johon Tamminen ois voinu lähteä ehdokkaaks. No käyhän se näinkin.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Itsekin mietin, ettei hypännyt veli Jetin kelkkaan. Hirvensalon hengenheimolaisia kun ovat. Tosin olisi ollut viihdettä, jos olisivatkin molemmat pormestari-ehdokkaita.
 

Jara76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Satuin stalkkaamaan legendaarista Kuusamakujaa googlemapsista.
Mulla on puhelimessa ylhäällä kaikenlaisia kohteita, joissa voisi käydä kun joskus sinne suunnille sattuu menemään. Kuusamakuja (Turku, Sothern Finland !!) on vissiin pari vuotta pyörinyt sillä listalla ja jotenkin vähän harmittaa, kun nyt menin klikkaamaan linkkiäsi ennen kuin omin silmin olen kokenut Kuusamakujan taian. Kaikki nuo salivermeet pihalla ja Jaguar vinossa ( to name a few... !) Äh.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Mulla on puhelimessa ylhäällä kaikenlaisia kohteita, joissa voisi käydä kun joskus sinne suunnille sattuu menemään. Kuusamakuja (Turku, Sothern Finland !!) on vissiin pari vuotta pyörinyt sillä listalla ja jotenkin vähän harmittaa, kun nyt menin klikkaamaan linkkiäsi ennen kuin omin silmin olen kokenut Kuusamakujan taian. Kaikki nuo salivermeet pihalla ja Jaguar vinossa ( to name a few... !) Äh.

Hirvensalo siitä haastava, että on aika pullonkaula liikkumisen kannalta, mutta muistakaa, että sinne ui hetkessä ;) Itse kuljen tuosta toisinaan bussilla, aika moni linja suhaa Kuusamakujan ohi. Tamihan ei tuohon ajokiellossa suostunut, pyörä kuljetti.
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tätä jotenkin kauhulla odotinkin: Tami kuntavaaliehdokkaana. Kuvittelin puolueeksi jotain muuta, mutta kepulla mennään. (TS:n juttu vain tilaajille, mutta tuo oleellinen tuosta näkyi)

Miten Tamilla aika riittää? Jatkuvasti on pöydällä useita coachin tarjouksia ja koulutuskeikat, kirjojen kirjoittaminen ja mereltä kalojen naaraaminen vie aikaa. Jaggella pitäisi ajaa vielä se +100 000 km/v että kilometrit pysyvät kerrotussa määrässä. Hattu ilmaan eli chapeau! Tami!

ps. jos joku ei vielä tiedä, niin sana valmentaminen sisältää itse mestarin lempinimen. Sattumaako?
 

JKyykka

Jäsen
ps. jos joku ei vielä tiedä, niin sana valmentaminen sisältää itse mestarin lempinimen. Sattumaako?
Tamihan on itse asiassa keksinyt valmentamisen, mutta ei nöyränä miehenä halunnut nimetä asiaa täysin oman nimensä mukaan. Lempinimensä kuitenkin lopulta suostui sanaan upottamaan. Ennen Tamia urheilijathan vaan pellailivat, eikä kukaan ollut kuullutkaan mistään pelisuunnitelmista tai edes treenaamisesta.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Onko kellään tunnareita ts et näkee ton jutun.

Jumalauta Tami jos ois johtajana niin Turusta tulisi vuodessa Suomen pääkaupunki, kuten on joskus ollut
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Eikö Tami ollut henkeen ja vereen kokoomuksen ja Iken mies, jolla oli Kanervan kanssa vielä sopimus, että Tami ei sekaannu politiikkaan, eikä Ike jääkiekkoon? Keskusta on kyllä jotenkin niin ei-tamimainen valinta.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Annoin pirulle pikkuvarpaan kynnystä siivun, en koko jalkaa sentään ja kävin lainaamassa Tamin uutukaisen. Saa nähdä olenko veli Valapaton kanssa eri linjalla kirjan laadusta. Fonttikoko on vaatimattomampaa mitä luulin, sisältö ei tule olemaan.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
ps. jos joku ei vielä tiedä, niin sana valmentaminen sisältää itse mestarin lempinimen. Sattumaako?

Ei takuulla ole sattumaa. Havaitsin myös juuri, että jos sanasta "valmentaminen" alkaa tehdä anagrammeja, syntyy mm. seuraava kolmen ilmauksen yhdistelmä:

Tami (mestari itse)
Mennen (tosimiesten, kuten Tamin, tuoksumerkki)
Alv (vero, joka lisätään bisnesmiesten, kuten Tamin, tuotteiden hintaan)

Kehtaako joku väittää, että tämäkin olisi sattumaa?
 
Viimeksi muokattu:

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Eikö Tami ollut henkeen ja vereen kokoomuksen ja Iken mies, jolla oli Kanervan kanssa vielä sopimus, että Tami ei sekaannu politiikkaan, eikä Ike jääkiekkoon? Keskusta on kyllä jotenkin niin ei-tamimainen valinta.

Toisaalta Tami on kulkenut aina omia polkujaan, ja vaikka hänet on haluttu lähes jokaiseen kiekkomaailman huippupestiin, niin Tami on valmentajanakin mielummin yleensä valinnut divaritason. Eiköhän siellä nyt lyödä Keskustalle buumi ja tehdä siitä Turun isoin puolue.

Nyt mitataan Turun muita vaaliehdokkaita - ymmärtävätkö olla Tamin kanssa samaa mieltä vai alkaako heti brändin päälle kuseminen.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mitä vittua Tami? Kepu?

Saas nähdä, miten Tamin tyyli puree politiikassa. Siellähän pitäisi välillä osata nuolla persettäkin. Se ei ole ollut ihan Aurinkokuninkaan ydinosaamisaluetta.

Paras ratkaisu Tamille olisi oma yhden miehen puolue ja ryhmä. Kepun kannatus on kyllä sen verran heikko, että tuo yhden miehen ryhmä voisi joskus onnistuakin.

Tami, tuo suomalaisen jääkiekon Väyrynen.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Tami vs. Väyrynen olisi hauska pressataisto. Täytyy seurata, päätyykö Tami johonkin paikallistenttiin. Esim. Tavion kanssa voisi olla ihan hupaisakin keskustelu.
 

halogeeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Itse olen joskus miettinyt josko lähestyisin Tamia seuraavalla kysymyksellä fb:ssa: ”Terve Tami, mielenkiinnosta kysyisin kummalla on omasta mielestäsi kovemmat valmentajameriitit, sinulla vai Jukka Jalosella?”
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Noniin sinne tuli Turkulaisille oikein hyvä mahdollisuus antaa protestiääniä mutta silti äänestäkää mielummin vaikka sitä Aku Ankkaa, turkulaisista ei tosin ikinä tiedä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Sitten vain odotellaan milloin Tami muistuttaa, että on toiminut urallaan ympäri maailmaa kunnanvaltuustoissa ja laittanut kaupungit kukoistukseen.

Ja toki odotamme sitä pientä mahdollisuutta, ettei Tamia valitakaan. Saadaanko kunnon avautuminen, kun järjestelmä suosi muita ja veljet, jotka ei ole päivääkään tehneet mitään oikein järjestelivät asiat niin ettei häntä valittu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös