Juha Jääskä

  • 113 902
  • 580

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Tämä Jääskä sentteriksi projekti on kussut aika tavalla johtuen Jääskän omasta loukkaantumisesta ja sitten muun joukkueen. Ne perustelut miksi Jääskää ajetaan sentteriksi oli syksyllä omasta mielestä ihan hyvät.
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Jääskä ja Ulander hevostalleilla Vihdissä.

Ymmärrän hyvin, että Emmin seurassa haluaa vähän hauskuuttaa ja näyttää nopeita hoksottimia ja supliikkia. Mutta ihan mitä tahansa ei ehkä silti kannattaisi päästää ulos mitä sylki suuhun tuo.

Jääskä: "Siit on pitkä aika. Viimeks oon pelännyt hevosia ku oon ollu... (tallilla)"
Tallinpitäjä: "Ei niitä pelätä tarvii. Se on vähän ku vastustaja, pitää kunnioittaa"
Jääskä: "Okei. Ei pidä kumminkaan lyödä niitä.. Niinku vastustajaa..."

No, tais kuitenkin omasta "nojoo" reaktiostaan päätellen samantien tajuta että tuon olisi voinut jättää sanomattakin. Ja toisaalta peukku seuran "arvojen" kyseenalaistamisesta kysymyksellä: "Siis ostiko IFK sen takia sen, että tän nimi oli Massi... Siis oikeesti? :D"
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Jääskä ja Ulander hevostalleilla Vihdissä.

Ymmärrän hyvin, että Emmin seurassa haluaa vähän hauskuuttaa ja näyttää nopeita hoksottimia ja supliikkia. Mutta ihan mitä tahansa ei ehkä silti kannattaisi päästää ulos mitä sylki suuhun tuo.

Jääskä: "Siit on pitkä aika. Viimeks oon pelännyt hevosia ku oon ollu... (tallilla)"
Tallinpitäjä: "Ei niitä pelätä tarvii. Se on vähän ku vastustaja, pitää kunnioittaa"
Jääskä: "Okei. Ei pidä kumminkaan lyödä niitä.. Niinku vastustajaa..."

No, tais kuitenkin omasta "nojoo" reaktiostaan päätellen samantien tajuta että tuon olisi voinut jättää sanomattakin. Ja toisaalta peukku seuran "arvojen" kyseenalaistamisesta kysymyksellä: "Siis ostiko IFK sen takia sen, että tän nimi oli Massi... Siis oikeesti? :D"

Vähän oon huolissani susta Lemieaux, kun meet kattomaan tollasen videon ;)
 

Pate44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, Leicester
Mitä Jääskälle on tapahtunut viime aikoina? Ei saa yhtään mitään aikaiseksi. Luulin että Jääskä olisi viimeinen IFKn pelaaja joka katoaa kuvasta. Ei tällä hetkellä ole riittävä energiapelaaja, ei ole riittävä sentteri, ei ole riittävä laituri.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

/dev/null

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä Jääskälle on tapahtunut viime aikoina? Ei saa yhtään mitään aikaiseksi. Luulin että Jääskä olisi viimeinen IFKn pelaaja joka katoaa kuvasta. Ei tällä hetkellä ole riittävä energiapelaaja, ei ole riittävä sentteri, ei ole riittävä laituri.

Ja ei osu mistään. Miehellä on ollut erittäin runsaasti mestoja.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Koko kauden olen jaksanut hehkuttaa tätä kaveria, ja aivan huikea sarja vaikkei tehopisteitä niin paljon tehnytkään. Suorituksen arvoa nostaa mielestäni se, että veti käytännössä koko sarjan läpi erittäin vaativalla sentterin paikalla, ja kyykytti sieltä Pelicans-(oikeita) senttereitä. Pysyn edelleen kannassani, että tässä herrassa on hyvin paljon samaa monipuolisuutta kuin Mika Pyörälässä. Tuleva IFK-kapteeni, ja hienoa, että omasta takaa on kasvamassa tällainen pelaaja näiden aivan huippulupausten (Heiskanen, Lundell) lisäksi.
 

Yhdeksän

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Toivottavasti JYP huhut eivät pidä paikkaansa ja poika jäisi vielä IFK. Yleisellä huhuketju puolella joku tais kirjootel jotta olis vastuuneprässä lähdös keski-suomeen.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Jos ei saada pidettyä niin henk.koht. käyn ripustaa Tobben hallin kattoon. Kiveksistä.
Vedetäänkö samoilla vajereilla kuin jäädytetyt pelipaidat vai perinteisellä vasara ja nauloja linjalla? Olen ehdottomasti mukana, jos TET-mies onnistuu tällaisen kasvatin sössimään maaseudulle, ja Jääskähän on saanut helvetisti vastuuta jo tällä kaudella, ja lisää tulossa varmasti. No, ei maalailla piruja seinille.
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Toivottavasti JYP huhut eivät pidä paikkaansa ja poika jäisi vielä IFK. Yleisellä huhuketju puolella joku tais kirjootel jotta olis vastuuneprässä lähdös keski-suomeen.

Käsittääkseni ei ole Jääskä lähdössä minnekään.
 

Wsrbg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto & IFK
Jääskää ei saa missään olosuhteissa SAATANA haaskata mihinkään traktorikerhoon. Täysin mielisairas trollaus täällä, että Jääskä pelaisi muualla kuin HIFK:ssa.
 

T.J.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Flyers
Jos tämä oli nyt jotain turhaa trollaamista niin keksi uusi harrastus. Frankie, kyllähän me perinteisellä vasara ja nauloja menetelmällä mennään. Pidä sä kiinni, mä naputan. Nyt Tobbe varovasti.
 

nikozwan

Jäsen
Diggailen Jääskästä. Vähän on sellanen fiilis, että jos lähtee maakuntiin, niin taas menee kausi tai kaksi, ja mies on Liigan huipulla. Siirto voisi siis olla hyvä Juhalle, mutta v***u kuinka monta näitä jannuja tarvii menettää, ennen kun niistä ymmäretään pitää kiinni.
 
Viimeksi muokattu:

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Edelleen väittäisin, että se on Engberg joka on lähdössä. Ei suinkaan Jääskä.

Ainakin Jatkoajan listauksessa Engbergillä on sopimus vuoteen 2020, mutta Jääskällä vain 2019. Olis kyllä surkea juttu, jos päästettäisiin lähtemään ja vähän myös ihmettelen, miksi haluisi lähteä, kun vastuuta on tullut aika hyvinkin.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Ainakin Jatkoajan listauksessa Engbergillä on sopimus vuoteen 2020, mutta Jääskällä vain 2019. Olis kyllä surkea juttu, jos päästettäisiin lähtemään ja vähän myös ihmettelen, miksi haluisi lähteä, kun vastuuta on tullut aika hyvinkin.

Itse kuulin, että jatkodiili on jo sovittu. Oli yksi Salmelaisen prioriteeteista pitää tää kaveri.

Jos sille joku antaisi vielä vähän aloittamisopetusta, niin hyvä tulis: Olis juuri sellainen laituri-sentteri joita tarvitaan.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse kuulin, että jatkodiili on jo sovittu. Oli yksi Salmelaisen prioriteeteista pitää tää kaveri.

Jos sille joku antaisi vielä vähän aloittamisopetusta, niin hyvä tulis: Olis juuri sellainen laituri-sentteri joita tarvitaan.

Todella toivon, että on sovittu. Hieno pelaaja ja hienommaksi kasvaa!
 

444

Jäsen
Itse kuulin, että jatkodiili on jo sovittu. Oli yksi Salmelaisen prioriteeteista pitää tää kaveri.

Jos sille joku antaisi vielä vähän aloittamisopetusta, niin hyvä tulis: Olis juuri sellainen laituri-sentteri joita tarvitaan.
Täähän kuulostaa ihan siltä, että 1 kpl Elkinsejä tilattu opettamaan aloituksia. Sehän sopisi oikein hyvin.
 

Lädärt

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Jääskän otteita on kyllä mahtava seurata. Se työmäärä, jonka kaveri tekee jokaisessa ottelussa, on selvä merkki täydellä sydämellä pelatessa. Kaksinkamppailuvoimaa löytyy vaikka muille jakaa, kiekollista osaamista löytyy, eikä ole mikään lapanen myöskään taklaustilanteissa. Toivottavasti Jääskä saa nousta liigaeliittiin nimenomaan IFK:n paidassa. Olisi todella epämiellyttävää nähdä tämä pelaaja jonkin muun liigaseuran paidassa.
 

ikt

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Stadi HC, St. Louis Blues
Jääskällä on hyvää pilkettä kun pelaa, tai antaa haastatteluja. Ei ota kiekkoa liian raskaasti, mutta kuten täällä jo lähes jokainen onkin todennut - antaa kaikkensa - aina. Näitä harvoin meille sattuu ja hienoa että me fanit osaamme sitä piirrettä arvostaa. Toivottavasti myös seurajohto. Tai varmasti osaavat arvostaa, mutta osaavatko tarpeeksi? Siinäpä se kysymys taitaakin olla.

Pääsin kauden alussa häntä haastattelemaan Jangsterian tapahtumassa ja minulle jäi semmoinen fiilis, että arvostaa todella paljon joka kerta kun vetää punaisen paidan päällensä. Kyllähän sitä jargonia kaikki pelaajat toki aina kertovat ja varmasti tiettyyn pisteeseen asti tämä paikkansa myös pitää. Jääskän kohdalta jäi fiilis, että se hänen pisteensä oli normaalia pelaajaa pirusti kauempana (hyvässä mielessä).

Nautin myös suunnattomasti kun Jääskä pistää keskialueella hanaa, vippaa kiekon pakin taakse ja lähtee raastamaan. Siitä vaan saan vibat kerta toisensa jälkeen.

Uskaltaisin myös väittää että kapteenismies kyseessä. Toivotaan nyt kädet ja jalat ristissä, että takiainen meillä jatkaa.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Diggailen Jääskästä. Vähän on sellanen fiilis, että jos lähtee maakuntiin, niin taas menee kausi tai kaksi, ja mies on Liigan huipulla. Siirto voisi siis olla hyvä Juhalle, mutta v***u kuinka monta näitä jannuja tarvii menettää, ennen kun niistä ymmäretään pitää kiinni.
Juu, pitäisi pitää kiinni, mutta kun niin tehdään, myös osata kehittää jätkiä eikä odottaa, että kehittyvät itsestään.
Siinä valmennukselle on hommia:
Ahonen, Janne Keränen, Nyqvist, Teppo, Kaski, Tarkkanen, Olkinuora, Heljanko, Niemeläinen, Karjalainen, Ainali, Jurgens ja Tuohimaa, joitakin mainitakseni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös