Nyt kun kausi on jo tovi sitten kaikkialla päättynyt, ajattelin avata ketjun jossa kerätään mielipiteitä omien joukkueiden tärkeimmistä pelaajista. Tässä voisi sitten jaaritella noista palkituistakin, jos niistä jotain mielipiteitä on. Itse en tiedä tarkalleen mitkä kriteerit pelaajan pitää täyttää ollakseen tulokas, mutta kyllähän se Filppula taisi kovin keltanokka olla?
Jos nyt itse yritän nimetä kolme KooKoon tärkeintä pelaajaa kuluneelta kaudelta, niin ensimmäiset kaksi nimeä ovat helppoja valintoja:
*Tomi Pöllänen - tärkeitä maaleja ja taistelua kummassakin kenttäpäädyssä.
*Timo Nurmberg - puuttuminen nähtiin pleijariylivoimassa. Tarjosi taas (muutakin kuin pelillistä) viihdettä yleisölle...
Kolmatta ei pysty suoralta kädeltä sanomaan, mutta kaipa se on seuraavasta porukasta löydettävä: Tony Grönroos, Carl Grahn, Jukka-Pekka Holopainen, Tatu Kattelus ja Mikko Kinnunen.
KooKoon kauden tulokkaaksi varmastikin Mika Rissanen, tai jos ei kelpaa niin Jani Haapalainen.
Jos nyt itse yritän nimetä kolme KooKoon tärkeintä pelaajaa kuluneelta kaudelta, niin ensimmäiset kaksi nimeä ovat helppoja valintoja:
*Tomi Pöllänen - tärkeitä maaleja ja taistelua kummassakin kenttäpäädyssä.
*Timo Nurmberg - puuttuminen nähtiin pleijariylivoimassa. Tarjosi taas (muutakin kuin pelillistä) viihdettä yleisölle...
Kolmatta ei pysty suoralta kädeltä sanomaan, mutta kaipa se on seuraavasta porukasta löydettävä: Tony Grönroos, Carl Grahn, Jukka-Pekka Holopainen, Tatu Kattelus ja Mikko Kinnunen.
KooKoon kauden tulokkaaksi varmastikin Mika Rissanen, tai jos ei kelpaa niin Jani Haapalainen.