Pari kolme laituria on syytä hankkia kauden aikana. En yksinkertaisesti halua nähdä jotain Nyholmia kakkosen laidalla.
Kaiken lisäksi ei taaskaan minkäänlaista kilpailua pelipaikoista vaan kaikki pelaa nuoren Suomen tyyliin.
... ja viis-kuus pakkia ja ainakin kaks veskaria!
Älä nyt jaksa ruikuttaa! Lähtökohtaisesti joukkueeseen tulee käsittääkseni enää vain ja ainoastaan yksi hyökkääjä. Jos loukkaantumisia tulee paikkaajat haetaan ensisijaisesti nykyisestä jengistä. Sen sanelee ennen kaikkea lompakko.
Mulle on aivan sama pelaako kakkosketju koostumuksessa Kife-Pena-Fränkki, kunhan tulosta tulee. Jos Bobby Nyholm kykenee tekemään tulosta vaikka ykkösen vasempana pakkina, pelatkoon siinä. Onpahan todennäköisesti yksi liigan parhaimpia pelaajia hinta-laatusuhteeltaan. Niitäpä ei ole viime vuosina IFK:ssa juurikaan nähty.
Sama saatanan vinkuminen alkaa heti, kun kiekko putoaa jäähän. Hävittiin Jyväskylässä Jokereille. Ai KAUHEETA! Mä voisin vaikka vannoa, että tulevalla kaudella tullaan häviämään pari muutakin kertaa. Ja varmaan pari voittoakin napsitaan. Säälistä toki, kun vastustaja pistää B-junnut kehiin.
Mä ymmärrän, että jengi on turhautunutta ja janoaa menestystä. Mutta ihan sitä mä en ymmärrä, että täällä ollaan ranteet auki ennen kuin liiga on ehtinyt edes käynnistyäkään. Onhan tässä taas pitkä talvi aikaa itkeä ja potkia. Vai onko se niin, että näitä kaikesta vinkujia jännittää ennen kautta se, että mitäs jos tulevalla kaudella ei ollakaan enää ihan paskoja. Sitten mä ymmärrän. Lapsetkin pelkää usein kaikkea uutta ja vierasta.
Itse olen suorastaan riemuissani, että Bobby Nyholm ja Max Wärn tekivät maalin mieheen eilen. Ei siitä varmaan mitään älyttömän pitkälle meneviä johtopäätöksiä voi tehdä, mutta nostaa varmasti kavereiden itseluottamusta. Ei se nyt ainakaan huono asia voi olla, että nuoret kaverit onnistuvat.