Kerho julkaisi 2 sopimusta tänään,toinen oli ikonen,mistä täälläkin ollut puhetta. Toinen oli joku ulkkari.
Ei näköjään. My badUlkkari
Hpk on tänään julkaisemassa sopimuksia. Jos Niemi ei ole niiden joukossa, niin todennäköisyys Ässissä pelaamiseen kasvaa.
Sanon samaa, mitä oon sanonu jo monta kuukautta.... oikeestaan tän ketjun avausviestistä asti. Mika tulee pelaamaan ens kaudella Ässissä, tarpeet, kysyntä ja tarjonta natsaa nyt niin hyvin yhteen. Oon myös aika sata varma, että Mika jopa sopii tuohjon Selinin lätkään hemmetin hyvin.Ei ollut Niemi joukossa, eli saas nähdä mitä alkusyksy tuo tullessaan. HPK aamun julkistustensa jälkeen edelleen ilmoittaa etsivänsä sentteriä, mutta kyllä kait Niemi sinne nyt olisi mennyt, jos olisi ollut mennäkseen. Ja jos kerran hän on kieltäytynyt menemästä Kouvolaan kun sieltä oli kysytty, niin ei kait Niemellä enää sitten ole liigassa muita vaihtoehtoja kuin Ässät.. eli sitten menee ulkomaille jos ei Porissa pelaa
KHL:n otteluohjelma muuten julkaistaan ilmeisesti tällä viikolla, joten sitten näemme jättääkö Jokerit kauden väliin vaiko ei.. eli miten lähellä se Jessen mahdollinen saaminen sieltä on
Mulla on jotenkin sama fiilis Ryntäiden kanssa. Salmiseen en usko.Sanon samaa, mitä oon sanonu jo monta kuukautta.... oikeestaan tän ketjun avausviestistä asti. Mika tulee pelaamaan ens kaudella Ässissä, tarpeet, kysyntä ja tarjonta natsaa nyt niin hyvin yhteen. Oon myös aika sata varma, että Mika jopa sopii tuohjon Selinin lätkään hemmetin hyvin.
Mummielest Rynnäs ois sata varma signaus jos tulis Aittokallion tilalle, mut ko se tulee Aittokallion pariks ni täs o pieni kysymysmerkki. Jos Tarasovin jatko on mahdollinen, niin ymmärrän kyl senki, jos se vähä houkuttelee. Kuitenki saumaa olla käänteen tekevä molari ens kaudella.Mulla on jotenkin sama fiilis Ryntäiden kanssa. Salmiseen en usko.
Jos pitäisi valita kolmikosta Niemi, Rynnäs tai Salminen Ässiin, niin valntani olisi ilman muuta Sakari Salminen.
Niemeläisen lähtö aiheutti valtavan aukon pakistoon ja teki siitä lähtökohtaisesti todella vaatimattoman nimenomaan puolustuspelaamista ajatellen.
Potentiaalia siellä on ja toivotaan, että Vainio ja Stenkku jatkavata viime kauden otteitaan tai jopa parantavat niitä.
Joo, kyllähän varmaankin kaikki on enemmän huolissaan tuosta pakistosta, mutta kuten sanoit, siihen ei ole valmiiksi mitään tuttuja nimiä tyrkyllä. Paitsi Taimi, mutta harva uskoo Tommin saavan jatkoa haluamillaan ehdoilla.Aika paljon hekumoidaan hyökkääjistä, toki varmaan koska siellä nuo muutamat tutut nimet pyörii viikosta toiseen ja muita konkreettisia nimiä ei täida ketään pystyä antamaan millekkään pelipaikalla
Itse olen melkeinpä tällä hetkellä enemmän kiinnostunut/huolissani pakistosta, tosin vasta sen jälkeen kun maalivahti on saatu hankittua.
Niemeläisen lähtö aiheutti valtavan aukon pakistoon ja teki siitä lähtökohtaisesti todella vaatimattoman nimenomaan puolustuspelaamista ajatellen.
Potentiaalia siellä on ja toivotaan, että Vainio ja Stenkku jatkavata viime kauden otteitaan tai jopa parantavat niitä.
Käytännössä Kerttulalla ei pakiston hankintojen suhteen ole varaa epäonnistua, ei kummassakaan.
Pitää saada kokemusta ja laatua oman pään pelaamiseen.
En haluaisi jäädä sen varaan, että Peltomäen, Varttisen tai Vuorisalon harteille jää liian iso rooli ja vastuu pakiston puolustuspelaamisesta.
Jokatapauksessa se vastuu tulee jollekkin heistä lisääntymään. koska lähtijät olivat heidän "edellään" ja luultavasti korvaajia ei tule kuin max 2.
Peltomäessä näen eniten potentiaalia ottaa se seuraava steppi, ei välttämättä mitään Niemeläisen tasoista, mutta jos kehittyisi vähän Vainion tyyliseksi suht monipuoliseksi pakiksi, ilman suuria heikkouksia.
Tilanne on toisaalta myös äärettömän hyvä, jos Kerttulan 2 hankintaa onnistuu, koska silti jää nuorille hyvin kokoonpanoon tilaa, mutta suurin vastuu tuloksesta jäisi muille.
Pareja on vielä todella vaikea miettiä, kun ei hajuakaan minkälaisilla ominaisuuksilla hyviä kokeneempia puolustuspään pelaajia löytyy.
Nykyinen pakki hierarkia voisi olla jotenkin näin.
Stenqvist 1-2 pari, Vainio 2-3 pari, Peltomäki, Vuorisalo 3 pari(7), Matinmikko, Varttinen 3 pari (7)-rotaatio, Määttä rotaatio ja pientä sisäänajoa ja otteiden mukaan sitten lisää.
Itsellä aika vahva usko, että Niemeläinen pelaa ensi kaudella Porissa.
Olen itsekin jo aiemmin sanonut, että maalivahdin hankinnan jälkeen on päähuomio oltava pakistossa, josta nykyisellään puuttuu kokemusta ja voimaa. Niemeläisen paluu olisi hienoa vaan uskaltaako sen varaan mitään laskea eikä se pakiston kokemusongelmaa ratkaise.Itsellä aika vahva usko, että Niemeläinen pelaa ensi kaudella Porissa.
Pakiston suhteen ei sikäli tarvitse olla missään paniikkimoodissa, koska meillä on kuitenkin nyt jo valmiina 4/6 pelaavista pakeista. Eli rauha vain sen suhteen..
Mielenkiinnon vuoksi toivon myös, että ei mennä sieltä mistä aita on matalin ja että ei ihan kaikki ainakaan olisi vanhoja tuttuja tyyliin...Spinkit, Niemi, Taimi, Niemeläinen, Tarasov, vaikka pelaajina ihan hyviä olisivatkin.
Kun katsoo muiden joukkueiden hankintoja, niin varmaan tarvitsee kohta sanoa klassinen "kausi ohi". Ei vaan, toivotaan että saadaan sellainen nippu jalkeille, että otetaan playoffspaikka. Viime kaudellakin valmennus repi hyvin irti kohtuu heikosta materiaalista.
Jos nuo nimet eivät sulle tässä maailmantilanteessa kelpaa, niin voi siirtyä kannattamaan vaikka Kärppiä :D Toihan olisi lotto voitto jos noi kaikki saataisiin pidettyä + Niemi vielä päälle..
Kun tästä Koronapykälästä on täällä puhuttu, niin jos tätä Ässät ja Kerttula odottaa, niin Ässiin tuskin tulee yhtäkään pelaajaa. Yksikään pelaaja ei suostu tuollaista pykälää laittamaan sopimukseensa.Toisin sanoen, ilman koronapykäliä on sopimuksia aika turha edes tehdä.
Kun tästä Koronapykälästä on täällä puhuttu, niin jos tätä Ässät ja Kerttula odottaa, niin Ässiin tuskin tulee yhtäkään pelaajaa. Yksikään pelaaja ei suostu tuollaista pykälää laittamaan sopimukseensa.
Niin, siltähän se juuri näyttää ettei pelaajia ihan hetkeen ole tulossa. Toisin sanoen ollet oikeassa.Kun tästä Koronapykälästä on täällä puhuttu, niin jos tätä Ässät ja Kerttula odottaa, niin Ässiin tuskin tulee yhtäkään pelaajaa. Yksikään pelaaja ei suostu tuollaista pykälää laittamaan sopimukseensa.