Joukkueen raajarikkopotilaat kaudella 2019–2020

  • 40 098
  • 116

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Seve Lahtiselta käsi hajalle, voi olla pitkä huili edessä.
 

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mitenköhän nuo Mankinen, Gymer ja Taavi mitenköhän pahasti ovat rikki. Kohta hyökkääjieäkin haetaan Heinolasta. Huomenna Salonen kehiin?
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Luulen että jotain meni rikki, ei vaan sijoiltaan. Olkavarsi poikki olisi ihan mahdollinen valitettavasti ja jos se on, niin siinä on vaarassa muutakin kuin kausi.. Etenkin jos hermoja napsahti samalla.
Surkea tilanne Lahtisen kannalta, toivotaan että kaikki menee hyvin!
 

sokeritauti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Sulak tippunut kokoonpanosta. Lopulta saanut tehot 0+1 aikaan ykköspakin roolissa. Ei ole huhua takana, mutta näkisin mielelläni turkoosissa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Ai että mua harmittaa Tyrskyn puolesta. Siinä on kyllä todellinen epäonnen soturi.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jürgensin kauden päättävän loukin myötä Pelicans menettänyt viime kauden kaikki kolme kärkipakkia eikä ainuttakaan näistä menetyksistä olla korvattu!
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Jürgensin kauden päättävän loukin myötä Pelicans menettänyt viime kauden kaikki kolme kärkipakkia eikä ainuttakaan näistä menetyksistä olla korvattu!
Jürgens<-->Vorobey siinä ja tässä. Toivottavasti Vorobey parantaa vielä, niin menee ohi.
 

Koffeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
PAINI, KJK, Pelicans, Toronto Maple Leafs
Myös Seve joutuu leikkaukseen ja sen jälkeen selviää paluuaikataulu...

Mua vituttaa tämä Seven loukki äärimmäisen paljon... Nuori poika jolla näytön paikka isoihin valoihin, mutta sen sijaan joutuukin veitten alle. Severissä näen jotakin erityistä. Parhaimmillaan aivan äärimmäisen tärkeä kaveri kun täytyy ratkoa pelejä. Toivottavasti kaikki menee hyvin ja nähdään Seve vielä keväällä pujottelemassa vastustajia.

Cassen menettäminen syö kyllä jäätävän aukon puolustukseen. Urheilun raadollisuus näyttää taas varjopuoltaan...
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Gymer taisi taas pudota, vain neljä minuuttia peliaikaa.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Ja sitten Gymerin lisäksi myös Vorobey hajalla. Hyvin menee, mutta menkööt.
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Tänään voitetaan. Nimittäin olen pelannut Ilvestä ja jinxaan sen nyt. Pelicans aiheuttaa tänä syksynä vain pettymyksiä ja pilaa vedot tänään. Sen pojille suon.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Ilves vs KalPa
  • 2.04
  • 3.80
  • 3.25
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös