Mainos

Jopet-show

• 23 528
  • 71

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Onko muut Jatkoaikalaiset jo löytäneet Jopet-shown omakseen? Mahtava sketsi-ohjelma, pitkästä aikaa!! Huomasin äsken kaupassa käydessä, tuli Jope jo mieleen, kun sanoin pojalle ; Pitäis ostaa kahvia..(kaljaa)..kahvia (kaljaa)... Apteekistakin vois hakee pepantteenia, vaikka sillä Mazda 626:lla (sitä saa muuten diiselinäkin), velipojalla oli sellanen. Dille-Dongin katselukin olis paljon mukavampaa, jos ensin poikkeis vaikka Pizza-Pekulla...ajais sitte vaikka Tattarisuon kautta...
Voishan sitä käydä kysäsee Tollo-Pelottomaltakin apua ihmissuhdeonkelmiin...

Vielä huonompi kuin uudet Kummelit. Ehkä nuo sketsit Jopea itseään naurattaa.

Minua itseäni naurattaa kyllä tuo baarissa oleileva herra ja eilen varsinkin kohta jossa hän puhui poliisille. Pääasiahan on, että saa auttaa (Pamputtaa), auttaa (pamputtaa). Muuten ei kyllä mikään varsinaisen loistava sarja ole ollut, mutta tuo kyseinen sketsi on saanut minut ainakin nauramaan joka kerta.

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toi sketsi just, esim. missä Jope sanoo auttaa (pamputtaa) auttaa (pamputta) ja kahvia (kaljaa) kahvia (kaljaa) ni homman hienoushan piilee juuri siinnä että niitä ääniä ei oo jälkeenpäin lisätty vaan hän heittää ne ihan livenä ja siltä seisomalta.

Olipas pitkä lause ja vaikeasti selitetty mutta eiköhän tuosta nyt ymmärtänyt olennaisen.

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Yllättävän hyvä. Toki odotukset oli niin alhaalla kuin mahdollista, mutta kyllä Jopet-showssa on monta ihan "heh heh hyvää" sketsiä. Joku Dilledong-sketsi on kyllä ihan turha koska Ringaling itsessään on jo huono vitsi. Sketsinaiheita saisi kyllä olla enemmän. Jokaisessä jaksossa on juuri samat sketsit. Olisivat vaikka uudelleen lämmitelleet parhaimpia hahmoja Jopen aikaisemmista sarjoista.

"Joo nähdään illempana....NEVÖ.....!"

Haukka68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllä Jope paremmin sopii vierailemaan ja imitoimaan joihinkin ohjelmiin, kuin kokonaan omaa sketsi showta pyörittämään.
Yhden jakson jaksoin katsoa, aino mikä sai vähän suupielet nykimään oli tuo jo aiemmin mainittu hahmo joka puhuu asiat uudelleen, tai miten se nyt sanotaan.
"Vippaa viiskymppiä saat kohta takaisin ET KOSKAAN, kohta takaisin, ET KOSKAAN.

Tuo baari juttu juuri; mahtavaa (paskaa) mahtavaa (paskaa), on ihan jees, mutta kyllä aika paljon on huonoakin settiä tässä.
Nuo biisit ovat tosin mitä mainioimpia, varsinkin se Aulis Gerlander biisi oli ihan loistava!

NHL

Jäsen
Erinomainen shöu sanon mä. Harmi, että taitaa olla vain kuusi -osainen. Muutenkin näitä sketsi-ohjelmia on Tv:ssä nykyisin harmittavan vähän.

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Tuo aiemmin mainittu baari -sketsi hymyilyttää täälläkin päässä. Muuten sitten itse ohjelma ei jaksa naurattaa ihan vanhan ajan malliin. Toisin sanoen Elvis-Osastot, ym. olivat Jopen kulta-aikaa. Niiden ympärillä pyörineitä hahmoja olisi myös mukava joskus tv:ssä nähdä (Kurahaaran Veljekset, Oula Mälkättäjä, jne.).

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat ja muut jotka eivät voita
Ihan hyvä sketsisarja, mutta sama ongelma kuin kaikissa vanhoissakin (ei siis vain Jopen); samat jutut jaksosta toiseen. Eli materiaali voisi olla monipuolisempaa, noin puolet jutuista ihan ok. Mutta eipä näitä hupiohjelmia taida tv:stä muuten nykyään tulla ainuttakaan miltään muulta kanavalta ? Tai sitten on jäänyt huomaamatta. Ellei sitten amerikkalaisia hömppä-sarjoja lasketa mukaan.

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti Haukka68
Vippaa viiskymppiä saat kohta takaisin ET KOSKAAN, kohta takaisin, ET KOSKAAN.

Tuo sketsi putoaa täälläkin. "Hyvin on elämässä menny, palkkakin se kahdeksan tonnia SATAA tonnia SATAA kuussa"

Jugorov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit, HC Sparta Praha, NY Rangers
Hupaisa sarjahan tuo on. On tullut kaikki 3 jaksoa katsottua ja suosikkisketsit ovat selvinneet. Se baariäijä, lentokapteeni ja lääkäri saavat parhaat naurut osaltani. Harmi, kun näitä tämäntyylisiä sarjoja tulee nykyään niin vähän. Onneksi on tämä ja pulttibois.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Ihan mukava sarja. Itseäni huvittaa se baarisketsi, ja sen lisäksi se sketsi, missä Jope on pukeutunut pikkutytöksi ja lukee seiskaa.

Loistava se on ! koskaan ei ole liikaa huumoria tässä tosikkojen pyhässä maassa. Lentokapteeni on paras. Kyllä ne huonoimmatkin jaksaa naurattaa. esim. Seiska-sketsi.

"ääh teidän vihjeet on aivan liian hankalia!"

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllä mä nuo tähän mennessä tulleet jaksot olen katsonut. Parhaat sketsit ovat minusta se Dille Dong, Seiskaa lukeva pikkutyttö sekä baarisketsi.

Kuten edellä Pullamössö kirjoitti, niin huumoria ja hauskuutta ei koskaan ole liikaa.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Hyviä hupiohjelmia ei ole koskaan liikaa, joten Jopet-showkin sai minusta vakio katselijan! Baari-sketsi on toki paras ja lääkärikin varsin oivallinen, kapteeni ok mutta se pikkutyttö ärsyttää.

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Jope

Jopet-Show...enpä ole huomannutkaan, että moinen tulee.. Pitääpä vilkaista seuraava jakso.

Tosiaan Elvis-osaston aikaiset tuotannot olivat varsin huikeita. Eritoten jo mainittu Oula Mälkättäjä. Aatelkaa nyt minkä sketsin siitä saisi aikaan. Mulkkujärven Oula Mälkättäjä, mies jolla on lapikkaiden kärjessä peilit, että pääsee vakoilemaan emäntien pikkupöksyjä... Noh, ehkä se on telkkariin liian "rivo". Pelkkä Oulan ääni saa jo repeämään.

Toinen mielenkiintoinen juttu voisi olla musavideo biisistä Traktorinpyörä on traktorinpyörä Enskan laulamana :D "hannu tieltä pois tai mä jyrään jyli".

:D

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllä Jopet-show jää kirkkaasti sille vuosien takaiselle sketsiohjelmalle, jota Tampereella näytettiin Tampere-TV:n kautta. Siinä oli legendaarinen Taunus-mies, jonka veroisia sketsejä en ole vielä nähnyt. Minulla oli niitä nauhallakin useita, mutta nauhan nykyisestä sijainnista ei ole mitään hajua. Ei kenelläkään sattuisi olemaan tallessa?

Suosikkijoukkue
Espoon Tennisseura, Fc Könsikäs
Aivan liian epätasaista on Jopen setti, mutta on siellä hyvääkin. Mainittujen lisäksi esim. M. A. Numminen säveltämässä on yllättävän hyvä. Miksi Mauri Antero, miksi?

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti polvipetteri
Siinä oli legendaarinen Taunus-mies, jonka veroisia sketsejä en ole vielä nähnyt. Minulla oli niitä nauhallakin useita, mutta nauhan nykyisestä sijainnista ei ole mitään hajua. Ei kenelläkään sattuisi olemaan tallessa?

Kaverini esitti minulle kuukausi sitten imitaationa Taunusmies sketsejä ja nauroin krapulapäissäni vatsa kipeänä. Hänellä on kuulemma ne nauhallakin. Täytyy kyllä haalia ne itsellenikin.

"Lähettiin eilen vaimon kanssa käymään ihan vaan parillakymmenellä kaljalla, mutta niinhän siinä kävi, että join kolme pulloa viinaa, pari vinkkua, 18 valkovenäläistä, 12 kaljaa, giniä kolme varttia..."

Jotain tuommosta se kaveri horisi. Toinen oli joku juttu jossa kaveri kehuskeli keksineensä auton joka kulkee kusella ja vaimo oli kussut Taunuksen tankin täyteen ja aika monta Jerryä päälle. Nuo on pakko nähdä.

edit: Taunus eikä Talbot

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Onhan toi ihan hyvä verrattuna nykyään muuten niin olemattomaan sketsi-sarjojen skaalaan. Jopehan jossain sanoi vuosi pari takaperin, että tekisi vaikka ilmaiseksi viihdettä televisioon, jos vaan saisi. No nyt on saanut tehdä vähän omaa kivaa.
Meikäläiseen noi Jopen hahmot uppoaa aina, ei voi olla nauramatta esim. sitä keksijä hahmoa..."anteeksi että olen nyt taas täällä..." Jopen naama ja ääni on vaan niin hassuja. Aivot narikkaan kun näitä kattoo niin varmasti on hauskaa. En tiedä sitten, mutta mun mielestä Handu pumpulla(kin) on ihan hauska, vaikka joku tv-lehden arvostelija ei ollut saanut siitä mitään hauskaa irti.

Mutta toivotaan että saadaan Jopea lisää televisioon, Jopella on annettavanaan valtavasti tällaista huumoria.

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
No kyllähän tuota katsottua tulee.
...on muuten ihana (lihava) ihana (lihava).

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Kyllä minäkin nauroin ääneen muutaman kerran, toki Jopellakin on aiemmilta vuosiltaan vielä härskimpiäkin juttuja mutta täytyy muistaa että enemmän tämä naurattaa kuin 90% tv:ssä pyörivistä, etenkin jenkkiläisistä sit-comeista.

Voi kun kaikista jenkkiläisistäkin "huumorisarjoista" aina maltettaisiin jättää se saippuaelementti pois.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Se sekopäinen lekuri on minun suosikkini ainakin tähän mennessä. Aika tehokkaasti lääkäri johdatteli keskustelun johonkin vanhaan Angliaan kun potilas puhelimessa yritti puhua angiinasta.

Lähdenkin tästä iltapäiväkahville (Kossulle), kahville (Kossulle) jne.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy